סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חייבים לרקוד / Gotta Dance

חייבים לרקוד 

מידע
"חייבים לרקוד" הוא ה12 מבין סרטוני פיקאצ'ו. הוא גם הסרטון המקדים לסרט "ג'יראצ'י – מגשים המשאלות". הוא הוקרן ביפן בתאריך 19.7.2003, ובארה"ב בתאריך 1.6.2004. בניגוד לסרטונים קודמים, הפעם יוצרי פוקימון ניסו ליצור קומדיית טעויות לכל דבר ועניין. הפוקימונים שעשו את הופעת הבכורה שלהם הפעם הם: וויסמור ולודיקולו מהדור השלישי.

עלילה
חברי צוות רוקט מתכננים מסיבה מרהיבה עבור הבוס הגדול, ג'ובאני. ג'סי וג'יימס יוצאים לקרוא לו בזמן שהם משאירים את מיאו מאחור לשמור על המצב. התפקיד של מיאו הוא להיות אחראי לצד הבידורי של המסיבה ובעזרתו של הפוקי-שרביט, הוא גורם לשלושה ויסמורים לרקוד ריקוד נפלא. בהמשך הסרטון, פיקאצ'ו ושאר הפוקימונים מגיעים אל המסיבה ובשרשרת תאונות מחרידה, הם רוקדים כל הדרך להרס טוטאלי של המבנה, וכך בעצם מוסיקה הרסה את חייו של מיאו.

טריוויה
– בסרט המקורי יש מספר צד שלישי, ובסרט המדובב מיאו הוא המספר.
– בהתחלת הסרטון מיאו רוקד לצד דברים שנלקחו מסרטוני פיקאצ'ו קודמים, כמו: הר מה"החופשה של פיקאצ'ו", עץ מה"הרפתקת ההצלה של פיקאצ'ו", הר של צמיגים מ"פיקאצ'ו ופיצ'ו", מדרגות מ"משחק המחבואים של פיקאצ'ו", ומכרה מ"מחנה פיקאצ'ו".
– זהו הסרטון המקדים לסרט "ג'יראצ'י – מגשים המשאלות".

פסקול

תמונות

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. פיקאצ'ו משתמש בריקוד חרבות! מדקיפ משתמש בריקוד גשם! טורצ'יק משתמש בריקוד נוצות! מיאו משתמש בריקוד בוער! (יש מלא מתקפות ריקוד)

  2. שמתם לב שלפעמים סוייפר אומר ״ססססויייפרר! ולפעמים ״ פרררררר…״ זה ממש מוזר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *