סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון לגבי האתר.

שלום רב,

עם הגעת שנת 2020 וההחלטה לשחרר את הפוקידע של דור 8 בצורה חדישה, מעודכנת ומקצועית [קישור], החלטתי שהגיע הזמן לעבור על תכני האתר הישנים. וזה אומר לראות שהמידע שמופיע ברשומות עדיין רלוונטי, לתקן שגיאות כתיב, לראות שהתמונות עובדות, שהן בגודל הנכון, שהשמות של הסרטים, העונות והפרקים תואמים למה ששודר כאן בארץ, ולעצב את הקטגוריות השונות של האתר כך שהן יתאימו גם לטלפונים חכמים, שכן יותר מ50% מגולשי האתר נכנסים אליו דרך הסמארטפון.

העבודה הייתה רבה. אני התחלתי את הפרויקט הזה ב28.3 אז עברתי על הסרט הראשון [קישור].

בו בזמן סיימתי לפרסם את עונה 12 של האנימה, ובכך השלמנו עוד פרויקט באתר [קישור]. ואז הבנתי שיש כמה דברים שמאוד מציקים לי: 1. מדריך הפרקים של האנימה היה לוקה בחסר והיו חסרות בו כמה עונות. 2. הטבלאות של העונות היו בבלגן אטומי מבחינת רווחים, תמונות ותרגומים חופשיים של הפרקים. 3. הדף של מדריך הפרקים נראה מיושן.

אז חידשתי את מדריך הפרקים במראה חדש, צעיר וצבעוני [קישור], עברתי על כל הפרקים שסוקרו באתר, גייסתי כמה אנשים לסקר בשכר את עונות 13-16 (סוד: עונות 13 ו14 כבר מוכנות לפרסום), ועברתי על כל הפרקים כך שהשמות העבריים שלהם יהיו מה שפורסם בערוצי הילדים ולא תרגום חופשי שלי.

אחרי זה סיימתי לעבור על הסרטים, והמשכתי לעבור על שאר התפריט שיש לנו באתר, וגיליתי שחסרים לנו כמה "סרטוני פיקאצ'ו" [קישור]. אז אחרי חיפוש קצר באינטרנט, מצאתי אותם, צפיתי בהם וסיקרתי אותם. באותה הזדמנות עברתי גם על הספיישלים הקשורים לסרטים של פוקימון [קישור], וגם על הסרט "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" [קישור].

 

אוהד בזמן הזה עבד על המשחק של "פוקימון: כחול ולבן", המשחק של המחוז של מפלצות כיס, ובאותה עת גם הוצאנו לו טיזר [קישור]. הצעתי לו לעזור לי באתר, והוא הואיל בטובו להכין את הפוקידע לכל דור 8, כך שכולו מוכן ומזומן להתפרסם באתר.

אחרי ששיפצתי את מדריך הפרקים, חשבתי שגם למדריך הסרטים מגיע שיפוץ וגם לו הוספתי עיצוב שמציע גם צבעוניות, גם פרקטיות וגם גישה נוחה יותר אם מישהו גולש לאתר ממכשיר סלולרי [קישור].

בשלב הזה עברתי לספיישלים, עברתי על "פוקימון דורות" [קישור], "התפתחות מגה" [קישור], "פוקימון מקורות" [קישור], "דברי הימים" [קישור], ספיישלים שונים [קישור] וגם על "כנפי דמדומים" [קישור] שבאותה הזדמנות תרגמתי לעברית. הרגשתי שאני על הגל.

ואז צצה לי השאלה: ציר הזמן [קישור]. האם אני משאיר אותו בתור דף אחד שמכיל את כל העונות, או שמא אני מפרק אותו לגורמים ועושה דף לכל עונה. מאחר ועדיין אין לי את עונות 13-16 באתר, חשבתי שיהיה יותר קל לפרסם את ציר הזמן לפי עונות, כך אוכל לעדכן כל עונה בנפרד, אוכל לערוך את זה בצורה קלה יותר, והפרסום של העונות יהיה בהתאם למה שפורסם באתר. אז כפי שאתם יכולים לראות, פורסמו צירי הזמן לעונות 1-12 באתר ואתם מוזמנים ליהנות מהם.

בשלב הזה צץ לי רעיון לעשות מדריך שירים לאתר [קישור], ואחד כזה פורסם 🙂

האתר התחיל לתפוס צורה מאחורי הקלעים ובתוך התפריטים ורציתי שזה יבוא לידי ביטוי גם בדף הראשי, אז הורדתי את המצגת המקדימה של חמש הרשומות האחרונות שפורסמו באתר. באותו זמן קיבלנו הצעה לפרסם פרסומת באתר, והסכמתי לה, ולבסוף שינינו גם לוגו למשהו עדכני יותר. אני חושב שהתוצאה מדברת בעד עצמה.

עוד דברים שהוספתי זה – תת קטגוריה ל"דפי צביעה" [קישור], הסיפור "העולם של איוי" נכנס לקטגוריית יצירה [קישור], כמו גם הסיפור "המצוד אחר כבוד" [קישור]. בתפריט הפוקידע עדכנתי והכנסתי את התפריטים הבאים: "פוקימונים אלוליאנים" [קישור], "פוקימונים גאלאריאנים" [קישור], "פוקימוני ג'יגאנטמקס" [קישור]. אני יודע שחלקם לא מלאים. אם יש לכם מקור שממנו יהיה אפשר למלא את דפים אלה, רשמו לי אותו בתגובות. אני השתמשתי באתר הרשמי של פוקימון (https://swordshield.pokemon.com/en-us/).

ואז גיליתי שחסרים לנו כמה פרקים ב"דברי הימים" ופרסמתי אותם הכי מהר שאני יכול [קישור]. באותה הזדמנות סידרתי את כל תפריט היוטיוב באתר. לדוגמה, טבלת התכנים המקוריים של מפלצות כיס עודכנה עם כ150 סרטונים מקוריים, מצחיקים ומבדרים [קישור]. תת קטגוריות כמו "אנבוקסינג מהעבר" [קישור], "קרבות מן העבר" [קישור], "בואו נצייר" [קישור], "טריילרים" [קישור], "קרבות וידאו" [קישור], "תכנים של אחרים" [קישור], "סיורים במרכזי הפוקימונים" [קישור] ו"כנסי פוקימון מפלצות כיס" [קישור], עודכנו וכעת ניתנים לצפייה נוחה ונגישה עבורכם.

באותו זמן איידן סוייר הודיע לי שבכוונתו לסיים את הסיפור שלו, "העולם של איוי" [קישור], וניצלתי את ההזדמנות גם לחגוג את המאורע המיוחד, גם לתת לו במה בלעדית באתר, וגם לנצל את הזמן הזה כדי לעבוד על דברים אחרים באתר.

אני אמשיך לעבור על תכני האתר ולשפץ אותם. אבל בכל הנוגע לעתיד האתר, הפרויקטים המתוכננים שיש לנו כרגע הם: פרסום חפצים שניתן להשיג במשחקים חרב ומגן, סיקור עונה 13 של פוקימון – "מנצחי ליגת סינו", המשך פרסום המחוז של מפלצות כיס עם הפייקמונים, הדמויות והסרטונים שאנחנו יודעים שאתם אוהבים, יציאת הפוקידע של דור 8 של פוקימון שיתפוס במהרה את מקומו באתר, הסיפור "גורל אפל", הפרויקט "כיסלצת יומית", ואולי גם "מנגה" אם תיפול עלי רוח טובה. אם יש לכם רעיונות לפרויקטים אחרים, רשמו אותם בתגובות.

נ.ב – אני ממליץ לכם בחום להיכנס לאתר ביום שישי, 22.5.2020, יום הולדתו של אש קטצ'אם!

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. פשוט מדהים, כל הכבוד לך, רואים כמה אתה משקיע שהאתר יצליח ואני ואני בטוח שעוד הרבה אנשים ממש מודים לך!

  2. ווואו… ההשקעה שלך באתר ממש לא מובנת מאליה, אחד האתרים האהובים עליי בכל האינטרנט, בחיים לא משתעממת ובחיים לא אשתעמם 🙂 כל הכבוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *