סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

לא תאמינו כמה הקמצן הזה בזבז על פוקימון גו פסט!

"באו ימות המשיח", "הגיהינום קפא", "העולם כפי שאנחנו מכירים אותו הגיע לקצו", יש הרבה משפטים שמתארים דברים מדהימים, בלתי אפשריים ולא צפויים. זהו אחד מאותם סיפורים. אני רוצה להכיר לכם אדם בשם א' (שם בדוי), הוא שחקן פוקימון גו והוא קרוב לוודאי האדם הכי קמצן שקיים בעולם.

"כמה קמצן הוא כבר יכול להיות?" אתם בטח שואלים את עצמיכם. הדוגמה הראשונה שלי היא שהוא לא מבזבז כסף על המשחק פוקימון גו. כאילו, בכלל. אף פעם. את כל המשחק הוא עשה אך ורק באופציות החינמיות שלו. בין אם זה לקנות פוקדורים, להחליף בגדים, להשיג רייד פאס, אפילו אינקובטורים, את הכל הוא עושה דרך הכסף שהוא מרוויח במשחק.

ואז אתם תגידו – "זה לא כזה מוזר. יש מלא אנשים שלא מוכנים לבזבז כסף על משחק". ואני אגיד לכם – נכון. אבל האם אותם אנשים יושבים בבית, צופים במשחק, רואים שמישהו הפעיל לור מיוחד בקצה השני של העיר, עוזבים את כל מה שהם עושים והולכים כל הדרך אל הלור כדי לנצל את כל מה שהם יכולים ממנו? וזו רק דוגמה אחת לקמצנות של א'.

רוצים עוד דוגמה? קחו – במקום שאני משחק בו יש כמה וכמה מכונים. לכל אחד מהשחקנים באזור שלנו יש שעות קבועות שבהן הוא מוריד את המכונים ושם פוקימונים משלו. חלק מהאנשים שמים בבוקר, חלק ברגע שהם חוזרים מהעבודה, אני לדוגמה יוצא לטיולים שלי ב21:00 או 22:00 בלילה, בעיקר בגלל הכלב שלי. הוא מאוד מסוכן ואני רוצה שהוא יבוא כמה שפחות במגע עם בני אדם אחרים.

אז יוצא שאני מוריד מכונים ב22:00, 23:00, לפעמים גם בחצות בלילה. הבן אדם הזה שאני כותב עליו את הכתבה הזו, א', קם מהשינה שלו, יוצא מהבית, הולך למכון שאני השתלטתי עליו, מוריד אותי באמצע הלילה וחוזר לישון רק כדי לקום למחרת מאוד מוקדם בבוקר כדי ללכת לעבודה. ואני שואל – האם זה נורמלי? האם זה משהו שכל אחד מכם היה עושה? או שמא זו עוד דוגמה לקמצנות של אותו אדם שחייב להרוויח את ה50 מטבעות שהמשחק מציע לו?

קחו עוד דוגמה – האדם הזה כל כך קמצן שהוא מחשב דברים קדימה. לדוגמה, יש לנו ריידים באזור שאנחנו משחקים בו ומדי פעם אנחנו מצליחים לאסוף מספיק אנשים כדי להוציא לפועל את הריידים האלה. מדי פעם חסר לנו אדם אחד. קחו בחשבון שבהרבה מאותם מקרים א' נוכח במקום ומחליט שהוא לא משתתף ברייד. "למה?" אתם שואלים, כי הוא מתכנן לקנות חבילה / ביצי מזל / אינקובטורים בעוד כמה ימים וכעת הוא לא יכול להרשות לעצמו לבזבז את המטבעות האלה. אתם יודעים כמה ריידים החמצנו בגלל הקמצנות הזו? מאלאנתלפים!

בכל מקרה, אתם יכולים להבין עד כמה הוא קמצן. ובגלל זה הפתיעה אותי הידיעה שהוא קנה כרטיס לפוקימון גו פסט. כן, אותו כרטיס שעולה מעל ל50 ש"ח במזומן, ללא אפשרות לשלם עליו מהמטבעות של המשחק. וכששאלתי אותו מה שינה את דעתו, הוא סיפר לי שזה לא רק שהוא קנה כרטיס, הוא גם בזבז 300 שקל על מנת לקנות מטבעות במשחק כדי להכין את עצמו לקראת הגו פסט. כלומר, שהוא מתכנן להרחיב את התיק, את המקום של הפוקימונים, לקנות מוצרים שהוא חושב שהם הכרחיים לאירוע וכיוצא בזה. הלסת שלי נפלה. אחרי שחזרתי מבית החולים והחזירו לי את הלסת למקום, הבנתי שכנראה יש משהו מיוחד בגו פסט הזה, ואם א' וויתר על העקרונות שלו, מסתמן שגם אתם יכולים לקנות כרטיס לגו פסט.

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. בכלל לא מפתיע אותי.
    לי אין בעיה לשלם. אני מאמין שאם אני נהנה ממשהו, זה שווה אץ ההשקעה.
    אני בהחלט רואה אנשים אשר מבחינתם משחק חינמי זה חינמי והם לא מוכנים להוציא כסף על חפצים.

    אני מכיר לא מעט שחקנים, חלקם קרובים למאה מליון אקספי, אשר מתגאים בכך שלא קנו כלום במשלק מכספם… ולא כי הם בהכרח קמצנים אלא כי זה האתגר במשחק. לראות כמה רחוק אתה יכול להגיע בלי להקל על עצמך עם כסף.

    ללכת המון בשביל ביצים ולא ללכת בקטנה עם 9 אינקובטורים ועוד.

    הרבה מאותם אנשים, רואים בגו פסט חוויה של ממש ולא רוצים לפספס את זה.

  2. אני יותר קמצן בזה שיחקתי האק שמשנה את המיקום ב-GPS במשחק פוקימון גו,
    כך לכדתי המון פוקימונים ואגדיות ברייד באמריקה פלורידה, מבלי לצאת מהבית
    הכול ממש קל, ונוח…

    אחרי כמה חודשים הפסקתי לשחק בשל שהכול משעמם שאתה משחק לבד…
    (הפסקתי בערך אחרי יציאה דור ה3 למשחק פוקימון גו…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *