סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכיסלצת היומית: טמבל בונה חבית / מיכאל אלבוים (דור 4)

טֶמְבּוֹנֶה (טמבל+בונה) ~> חָבוֹנֶה (חבית+בונה)

הכיסלצת של היום היא Bidoof, הלחם של Beaver (בונה) לצד Doofus (גולם, טמבל), וביפנית bippa, הלחם של בונה לצד deppa (שן קדמית בולטת). אפשר להלחים את טמבל ובונה ונקבל טמבונה, אבל חבל לפספס את עניין השיניים. בכל זאת, לא הצלחתי להלחים את שן ובונה בשום דרך, ויש קסם בכיסלצת הטפשית הזאת, אז נישאר עם טמבונה.

ברמה 15 טמבונה מתפתחת ל-Bibarel, הלחם של בונה ו-Barrel (חבית), וביפנית biidaru, הלחם של בונה ו-taru (חבית), אולי כי הכיסלצת היא שמנמנה ועגולה כמו חבית. נלחים את חבית ובונה ונקבל את השם הפשוט, חבונה.

הידעת? בגלל העיצוב המגוחך של טמבונה, במשך שנים היא הייתה ידועה לשמצה בתור התגלמות הדביליות בפוקימון, והתפקיד העיקרי שלה היה להחזיק מתקפות HM (מכונה נסתרת), שהיו נחוצות כדי לסיים את המשחקים המקוריים, אבל תפסו מקום של מתקפות יעילות יותר. במשחקים העדכניים מתקפות ה-HM הוסרו, וכעת טמבונה היא כיסלצת חסרת תועלת. עם זאת, ההתפתחות חבונה היא הכיסלצת היחידה מסוג מים/רגיל, כך שעוד יש לה מקום ייחודי במשחקים.

מלך הרטיבות:

לעמוד הפייסבוק של מיכאל אלבוים: https://www.facebook.com/Elboim

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. לא סלוופוק נחשב הפוקימון הכי טמבל? בכל מקרה אחלה רשומה אבל עכשיו טמבונה הוא אל ביחד עם מג'יקארפ רטטה ולפי חלק מהאנשים גם ווידל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *