סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הרפתקאות הטבעת המפתיעות של הופה / Hoopa's Surprise Ring Adventures

שם הספיישל – English
Hoopa's Surprise Ring Adventures

שם הספיישל – עברית
הרפתקאות הטבעת המפתיעות של הופה

מספר הספיישל
D09

תמונות הספיישל

עלילה
סדרה של שישה סרטונים קטנים ששודרו במסגרת "פוקימון "XY שהובילו לצאת הסרט "הופה והתנגשות העידנים". בסרטונים מככבים אש קטצ'אם ופיקאצ'ו כאשר הם נקלעים לצרות שגרם הופה.

חלק א' – מתעופף באוויר.
אש הלבוש בבגדי מאמן שמיים מחליט לעשות כמה אימונים, אבל אין רוח. הופה מחליט לזמן מה פוקימונים מעופפים, כולל את הפוקימון האגדי טורנאדוס, אשר משתמשים במתקפת רוח, אבל זה מתברר להיות חזק מדי עבור אש, והוא, פיקאצ'ו והופה מתעופפים לרקיע.

חלק ב' – להתעורר.
בוקר אחד אש ופיקאצ'ו ישנים למרות שהציבו כמה שעונים מעוררים. הופה מזמן את לאודרד, אקספלוד ונויברן אשר משתמשים במתקפות הקול שלהם להעיר את אש. בתגובה לכך, אש מתעופף באוויר בבהלה. פיקאצ'ו שעדיין ישן, משתמש במתקפת חשמל נגד אש והופה.

חלק ג' – לאסוף כדור.
אש והולוצ'ה מתאמנים, אש זורק פוקדורים לעבר הולוצ'ה והפוקימון בועט אותם בחזרה אליו. הופה הוא זה שמספק את הכדורים דרך הטבעת שלו. לפתע אחד הכדורים מתברר להיות וולטורב והוא פוגע באש. הופה צוחק עליו ובתגובה לכך וולטורב תוקף אותם, מה שמשאיר את אש, פיקאצ'ו והופה שרופים.

חלק ד' – קרב חם.
אש ופיקאצ'ו מוצאים את עצמם בזירת אגרוף. לפתע, הופה מזמן את בלייזיקן, וזה גורם לאש ולפיקאצ'ו להיות יותר מחוממים ממה שהם היו. הופה ממשיך לזמן פוקימוני אש, כמו סלגמה, רפידאש, מגמורטאר והיטראן, אשר שורפים את אש ופיקאצ'ו. הם רצים מסביב כשאש דולקת אחריהם והופה צוחק עליהם. לפתע הופה נשרף עם מתקפת אש נוספת, הוא נופל לאדמה ומעליו טס הפוקימון מולטרס.

חלק ה' – כוכב נופל.
אש ופיקאצ'ו מסתכלים על השמיים שמלאים בכוכבים, כשלפתע כוכב נופל. בהמשך, הופה גורם לכל מיני כוכבים ליפול. אש מבקש משאלה ובזמן שהוא עושה את זה, סטאריו נופל עליו ועל פיקאצ'ו ומעיף אותם משם. הופה צוחק עליהם ואז מגיע סטאריו אחר ומעיף גם אותו.

חלק ו' – בחושך.
אש ופיקאצ'ו הולכים במערה חשוכה. לפתע, הופה מגיע ומאיר את המערה על ידי זימון של הרבה ליטוויק. בגלל שאש מעריך את זה, הופה מזמן עוד ועוד ליטוויק, והאור הבהיר שלהם מעיר את נויבאט, נויברן, קרבינק וסייבלאיי שרודפים אחרי אש, פיקאצ'ו והופה. לבסוף הם מועפים משם על ידי המתקפות של פוקימוני המערה.

פוקימונים בולטים בספיישל

אירועים מיוחדים בספיישל
– הופה מופיע לראשונה באנימה.
– אנחנו מגלים את האופי השובב של הופה.

פוסטים קשורים

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *