סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון חדשות פוקימון מאסטרס EX / נקרוזמאן – 3

שלום לכולם, נקרוזמאן שוב כאן. סוף סוף הוא הגיע – העדכון שלו חיכינו כל כך הרבה זמן – עדכון חגיגות השנה וחצי לפוקימון מאסטרס. ונראה שלמסיבה הזאת יש שלושה נושאים מרכזיים – אלופים, גאלאר ולרוקן לנו את היהלומים. יש לנו הרבה דמויות חדשות, אבל אני עומד להתחיל עם מה שלדעתי הוא העדכון הכי חשוב:

הסינק גריד – אחד הדברים החשובים ביותר בשיפור הדמויות במשחק – קיבל עדכון איכות חיים חשוב. לא צריך יותר להפוך את כדורי הסינק שלכם לספציפיים לדמות – עכשיו אפשר להשתמש בהם אוטומטית. נוספו גם האפשרויות לבחור כמה תאים בו זמנית, לבטל תאים ספציפיים, לשמור כמה גרידים למקרים שונים ולעשות זום אין/אאוט עם האצבעות. עכשיו הרבה יותר פשוט ליצור את הגריד שאתם רוצים! ואם כבר דיברנו על הגריד, אני שמח לבשר כי שתי דמויות נוספות יקבלו גריד מורחב – סיירוס ופאלקיה, שהאירוע שלהם יחזור במרץ, והילברט וסאמורוט! זה משאיר אותנו עם ארבעה אגדיים וליף אחת ברשימת דמויות חמישה הכוכבים שעדיין צריכות גריד מורחב – בהחלט יש למה לצפות בהמשך! נקבל גם גרסאות שישה כוכבים להילברט, סקיילה וקורינה. אבל בואו נדבר על מה שבאמת מעניין אתכם: הדמויות החדשות!

אחרי שעמדה במסך הפתיחה של המשחק במשך שנה וחצי, וספגה אינספור בדיחות על כך שלעולם לא תגיע – אלופת קאלוס, דיאנת'ה, הגיעה סוף סוף לפאסיו! גארדוויר שלה מציגה יכולת מיוחדת שלא נראתה אצל אף דמות במשחק – המהלכים שלה דורשים יותר קווים במד המהלכים, אך מתחזקים בהתאם! כמו כן, סוף כל סוף יש לנו דמות תקיפה טובה מסוג פיה! אם כי אם יש לכם את זרניאס, לא בטוח שבאמת תצטרכו אותה.

ונראה שאייריס נזכרה שהיא אלופת יונובה. בשעה טובה! אומנם בחירת הפוקימון שלה מעט מאכזבת לדעתי (כי גט'סיס ככל הנראה נדפק עם קיורם במקום עם הפוקימון הכי מפורסם שלו), אך היא בהחלט מוכיחה את עצמה בתור דמות חזקה ביותר! קחו בחשבון שגם מתוכננת לנו זירה אדית של לטיאס, ובעוד שאנחנו עדיין לא יודעים מה יהיו החולשות שלה, סביר להניח שהן יהיו דרקון ואופל. אז אם מסיבה כלשהי אין לכם גישה לגריד המלא של אייריס עם האקסורוס או לקארן – אולי כדאי שתנסו להשיג את האחת הזאת.

מארני היא ללא ספק אחת הדמויות הכי פופולריות מהדור השמיני, ועכשיו היא מגיעה למשחק! הכל טוב ויפה, נכון? אבל יש בעיה אחת: כל שלוש הדמויות שהצגתי פה – דיאנת'ה האלופה, אייריס האלופה ומארני, הן כולן פוקיפייר, ולפיכך ניתנות להשגה לזמן מוגבל בלבד. למה מארני זכתה לכבוד הזה, במיוחד כשהדמות שלה במשחק "סבירה" במקרה הטוב? בכנות, אין לי מושג. מה שבטוח – אלא אם כן אתם ממש רוצים את מארני עם מורפיקו (כי מארני מנהיגת המכון עם גרימסנארל בטוח תגיע גם מתישהו), אל תנסו להשיג אותה. ביחד עם הבאנר שלה יחזור גם הבאנר של גלוריה וזאשיאן, דמות ששחקנים ותיקים יזכרו, ולא לטובה. אז יש לנו ארבעה באנרים של פוקיפייר – במי מהם כדאי לבחור? התשובה פשוטה – אף אחד מהם. כי הוסיפו סוג חדש של באנר – מאסטר פייר. הבאנר הזה יציג את הראשון מבין "המאסטר סינק פיירס", דמויות בעלות "יכולות בלתי ניתנות לתפיסה". ומי הראשון שזכה בתואר הזה? ובכן, אם ניקח את שלושת הנושאים של המסיבה שהזכרתי בהתחלה ונחבר אותם, התשובה הופכת לברורה מאליה:

בואו נגיד את זה, כולם ביחד. שלוש, ארבע ו… "נו באמת, עוד צ'ריזארד?!?"

אז כן, אני שמח להכריז כי עכשיו יש לנו את האפשרות להשתמש בשלושה צ'ריזארדים בקרב אחד! ממש חלום שמתגשם, נכון?

אם נתעלם מהפיל – זאת אומרת, הלטאה המעופפת הבוערת – שבחדר, ליאון בהחלט נותן לדמות שנחשבת להכי חזקה במשחק – הלא היא רד והצ'ריזארד שלו – אתגר רציני. עם שלושה מהלכים חזקים משלושה סוגים שונים (לא ממש מה שציפינו כשביקשנו "עוד דמות טובה מסוג קרקע"), יכולות הזויות שמחזקות את כל חברי הקבוצה (במיוחד אם הם מגאלאר), מונעות ממנו לפספס, מאפשרות לו להשתמש שוב ושוב במהלך המאמן שלו שנותן לו להשתמש במהלך בחינם ומסוגלות להפוך כל מתקפה שלו לסופר אפקטיבית – הדבר הזה ישמיד כל מה שיעמוד בדרכו. הסיכויים במאסטר פייר טובים בהרבה מאלה של הפוקיפייר – אז מכל חמש הדמויות שמוצגות בפניכם (טכנית שבע, כי גם סיגנה, סויט, סינת'יה ולאנס פה מהעדכון הקודם), אין ספק מי הבחירה הכי טובה לבזבז את היהלומים שצברתם.

ועד הפעם הבאה – טוב, אני לא מתכוון לחזור על הבדיחה מהפעם שעברה, אז במקום זה אני אשאיר אתכם עם שאלה שאני ממשיך לשאול את עצמי…

איפה לעזאזל אינסינרור, דסידיואיי ופרימרינה?!?!?

היו שלום, ותודה על המג'יקארפים.

פוסטים קשורים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *