סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורי ליגת אינדיגו – פרק 12 / loozariyus

בפרקים הקודמים:

סיפורי-ליגת-אינדיגו

= = = = =

בסופו של דבר נרון חזר ואמר בכעס שיש לו שני פוקימונים. הנער אמר לנרון ללכת להתארגן בחדר שלו ומנהיג המכון כבר יפגוש אותו בזירה, ואז הוא נעלם לאחד החדרים האחוריים של המכון.

כולנו נכנסנו ליציע, היה אפשר לראות הרבה מעריצים. בניגוד לפעמים קודמות, אבל לא נראה שמישהו מעוניין להריע לסת'. במכונים הקודמים היו מעריצים למנהיגי המכון, בעיקר ללאנס, אבל כאן כולם הרימו שלטים שכתובים עליהם "נרון לניצחון", ודברים מעניין אלו.

נרון נכנס לאיצטדיון ומהצד מולו נכנס אדם אחר. לקחו לי כמה שניות לקלוט שזה סת', הוא לא לבש את הבגדים הכסופים שלו. נראה שגם מנהיגי המכון האחרים לא זיהו אותו בהתחלה, ככה שלא הייתי בסירה הזאת לבד. הוא לבש מכנס שחור וחולצה שחורה, השיער שלו מאחורי הראש, כנראה קשור בסרט. שניהם התקדמו עד שהם הגיעו למרכז, הייתה לי הרגשה שהקרב הזה עומד להיות מדהים.

= = = = =

סת' היה במקום האהוב עליו לאימונים כשמגנזון הופיע משום מקום, וזה אומר שנרון הגיע למכון שלו. הוא החזיק במגנזון שהשתגר לחדר ההתארגנות שלו במכון. הוא הודה למגנזון ושחרר אותו. בניגוד למנהיגי מכון אחרים הוא לא השתמש ב"אס" שלו בקרבות מכון. הוא השתמש בכל הפוקימונים שהיו לו במכון, הוא הכיר כל אחד מהם עד לפרט האחרון, למרות שהיו לו למעלה מ-20. הוא הכיר את החולשות והחוזקות של כל אחד מהם, והוא נלחם על פי החולשות והחוזקות האלה. הוא לא עמד להשתמש באסים שלו, לפחות לא בקרב הזה. הוא לא חשב שנרון הוא מאמן ראוי, גם אם יש לו אגדי. הוא חגר את חגורת הפוקדורים שלו ויצא החוצה.

המכון היה מלא כמו שהרבה זמן כבר לא היה, סת' שנא את זה. הוא אהב להילחם בשקט, לא ברעש שיצא מהיציע. הקהל הריע לנרון כמובן, סת' אפילו שמע כמה קריאות בוז לעברו והתעלם. הוא ונרון הגיעו לאמצע הזירה.

"אני מקווה שהקרב בינינו יהיה אדיר כמו שאנשים מצפים שהוא יהיה, לא שיש לי ספקות בנוגע לתוצאה", אמר נרון בצורה שהבהירה לסת' בדיוק מה הוא חושב עליו.

"אתה קושר את העגלה לפני הראפידאש", החזיר לו סת' והסתובב, הוא שמע את נרון מגחך.

"הקרב יהיה קרב כפול! שני פוקימונים לכל אחד!", צעק סת' לעבר נרון.

נרון הוציא שני פוקימונים, את האנטיי שלו, ו-וולטורב שאפשר לתפוס מחוץ למכון, הוא היה פצוע ולחלוטין לא ערוך לקרב.

"וולטורב, השמדה עצמית!", אמר נרון והוולטורב התפוצץ פיצוץ קטן והתעלף. נרון החזיר אותו לפוקדור שלו.

"אל תנסה את החוקים העלובים האלה שלך עליי! יש לי פוקימון אגדי! אתה סתם אחד, אל תתנשא מעליי", קרא נרון לעבר סת' בשחצנות.

סת' סגר את אגרוף, הוא לועג לו… המאתגר העלוב הזה לועג לו. ועוד אחרי שהוא הסכים לתת לו הזדמנות לקרב הוגן. סת' לא התכוון לשתוק על זה.

= = = = =

כשנרון פקד על וולטורב להתפוצץ זה תפס אותי לא מוכן, אבל נראה ששאר מנהיגי המכון צפו את זה.

"ככה להתגרות בסת'… רעיון גרוע…", אמרה לונה לידי.

היו כמה שאפילו הריעו לנרון.

היה אפשר לראות במסך הגדול שסת' מרסן את עצמו.

נרון אמר משהו לסת' ולא היה אפשר לשמוע את זה, אבל רוח הדברים הייתה ברורה: אתה רק מכשול שאני עומד לעבור, אז בוא נסיים עם זה כבר.

"אתה מגיע למכון שלי… מזלזל בחוקים שלי… ומתנהג כאילו הניצחון הזה כבר שלך", אמר סת' בקול חזק וברור שהוגבר על ידי הרמקולים.

"כי זה נכון", החזיר לו נרון.

סת' נשם עמוק והוציא שני לאקסורי בול, מאחד יצא סטיליקס ומהשני אקסקדריל.

"אני מניח שנצטרך לבדוק את זה. סטיליקס! סופת חול!", קרא סת' ומאותו הרגע לא היה אפשר לראות כלום.

= = = = =

"אנטיי, התפרצות הר געש!", קרא נרון בסופה אבל סת' לא עמד לתת לו לעשות את זה.

"אקסקדריל, שבירת כוח סוס! סטיליקס, תיכנס מתחת לאדמה!", קרא סת' וסטיליקס נכנס מתחת לאדמה בזמן שאקסקדריל התחיל לזוז במהירות מדהימה ופגע באנטיי בעוצמה קטלנית כשהגוף שלו זוהר באנרגיה בצבע האדמה, גורם לאנטיי להיגרר אחורה.

"אנטיי, להביור!", אנטיי שיגר פרץ להבות למקום בו עמד אקסקדריל, אבל הוא כבר לא היה שם, הכל היה מוכן, בדיוק כמו באימונים.

"אקסקדריל, ראש ברזל!", צעק סת' בכעס. נמאס לו, פשוט נמאס לו. נמאס לו מהליגה, נמאס לו ממנהיגי המכון, נמאס לו מהאוהדים, נמאס לו מהמאתגר הזה, ונמאס לו מהכל באופן כללי. אף אחד, אבל אף אחד! לא עומד לזלזל בו בצורה כזאת. הוא עומד להפיל אותו.

"אקסקדריל! שיסוע!", קרא סת' ואקסקדריל שלח טופר זוהר ופגע איתו באנטיי, גורם לו לשאוג בכאב.

"אנטיי, תותח סולארי!", אנטיי שיגר פרץ אנרגיה ירוקה לעבר אקסקדריל שהתחמק מהמתקפה בלי בעיה בקפיצה לצד ופגע באנטיי עם ראש זוהר, הודף אותו אחורה.

"אנטיי, התפרצות הר געש!", קרא נרון בדחיפות מסוימת כשקלט שהקרב לא יהיה פשוט בכלל כמו שחשב.

"לא אתה לא! סטיליקס, עכשיו!", קרא סת' והאדמה נפערה מתחת לאנטיי, מפילה אותו למטה.

סטיליקס כרך את הזנב שלו סביב אנטיי ואז זרק אותו בעוצמה על רצפת האיצטדיון.

"אקסקדריל, שבירת כוח סוס! סטיליקס, זנב מתכת!", קרא סת' בכעס ואקסקדריל זהר עוד פעם והסתער על אנטיי בקפיצה, אנטיי בקושי הצליח להתחמק ואקסקדריל התנגש באדמה, משאיר שם מכתש כשהוא מסתובב לעבר אנטיי.

סטיליקס פגע באנטיי בזנב זוהר והעיף אותו לעבר אחד הקירות של האיצטדיון, אנטיי התהפך באוויר ונחת על הרגליים שלו כשאקסקדריל הופיע מאחוריו והעיף אותו לעבר סטיליקס חזרה.

"אנטיי, מהירות אקסטרים!", צעק נרון כמעט בפאניקה, העיניים שלו פקוחות לרווחה כאילו הוא לא מאמין שזה באמת קורה. אנטיי נעלם מהעין והופיע מאחורי סטיליקס, משגר עליו פרץ אש אדיר, סטיליקס שאג בכאב אבל לא נראה שהמתקפה מספיקה כדי להפיל אותו.

"אקסקדריל, שיסוע!", אקסקדריל הופיע מאחורי אנטיי כמו משום מקום פגע בו מאחור עם טופר זוהר, מעיף אותו לאדמה.

"סטיליקס, תותח מטאור!", סטיליקס התחיל לאגור אנרגיה בפה שלו, אם נרון עומד להשתמש בכוח של השמש עם התותח הסולארי שלו, סת' ישתמש בכוח של הירח.

"אנטיי, צא משם!", קרא נרון לעבר אנטיי שעמד לקפוץ משם במהירות כשלפתע אקסקדריל הופיע מולו וחסם אותו.

אנטיי ניסה לסגת אחורה כשסטיליקס שיגר עליו קרן של אנרגיה בצבע חום-לבן בעוצמה אכזרית. כשסטיליקס סיים לשגר את המתקפה אנטיי עדיין עמד שם, פצוע אבל עדיין מסוגל להמשיך להילחם.

"סטיליקס, תיכנס מתחת לאדמה!", קרא סת', וככה הקרב המשיך. סטיליקס מתחת לאדמה, מספק תמיכה לאקסקדריל כשצריך בזמן שאקסקדריל זז במהירות גבוהה ומתחמק מכל המתקפות של אנטיי, פוגע בו ומתיש אותו לאט לאט.

"לנצח אותי?! אתה?! אין לך מושג מה אני עברתי כדי להגיע למקום שאני ניצב בו היום!", קרא סת' בכעס לוהט בזמן שסטיליקס משגר עוד תותח מטאור לעבר אנטיי שהתחמק מהמתקפה בקושי.

אקסקדריל הופיע מתוך הסופה ופגע באנטיי עם ראש המתכת שלו, אנטיי נסוג אחורה בחשש, כאילו גם הוא הבין שהוא כנראה לא ינצח בקרב הזה.

נרון הסתכל על המצב כמעט בטירוף, "לא! אתה לא יכול לנצח אותי! אני מספר 1! אני אמור להיות הכי חזק שיש! אתה סתם אפס!", החזיר לסת' בפאניקה מעוררת רחמים.

"אתה יודע למה אני משתמש באפס בתור המספר שלי? זה מספר ההפסדים שלי מאז שפתחתי את המכון, ואני לא עומד לשנות את המספר הזה היום! סטיליקס, תפוס אותו עם זנב מתכת! אקסקדריל, מקדחה!", קרא סת' וסטיליקס תפס את אנטיי בזנב זוהר, אנטיי שיגר פרצי אש לכל הכיוונים אבל סטיליקס המשיך להחזיק את אנטיי בחוזקה ואז השליך אותו באוויר, משאיר אותו חסר שליטה. הקרן שעל הראש של אקסקדריל זהרה והוא זז במהירות קטלנית לעבר אנטיי. ברגע שאנטיי נחת על הקרקע אקסקדריל פגע בו עם המתקפה בצד אחד של אנטיי וסיים בצד השני. הוא נעמד ושיסף את הלהבים שלו.

זה נגמר.

= = = = =

טוב, לשמוע משהו באולם הזה בהחלט ירד מהפרק, עם הסופה הזאת לא היה אפשר לשמוע כלום מלבד רעשי התפרצות מהזירה ושאגות כאב שהיה קשה לייחס אותם לפוקימון מסוים. גם לא היה אפשר לראות כלום בגלל החול והמצלמות היו חסרות תועלת. אחרי מה שהרגיש כמו נצח (והיה בערך 20 דקות כשבדקנו לאחר מכן), הסופה נרגעה ונעלמה. הזירה הייתה שונה לגמרי מאיך שהיא נראתה בהתחלה, מכתשים ובורות בכל מקום, מה לעזאזל קרה שם?

סת' ונרון עמדו במקומות שלהם, אנטיי עמד בין אקסקדריל לסטיליקס, כשאקסקדריל עם הגב אל אנטיי. אחרי כמה שניות אנטיי התמוטט ונפל על הרצפה, נרון הסתכל על הזירה במבט המום. סת' החזיר את הפוקימונים שלו לפוקדורים שלהם ופשוט הסתובב והתחיל ללכת לכיוון היציאה כשהשיער שלו מתנופף מאחוריו. כל הקהל היה משותק ממה שקרה שם.

"ע-עצור! אני דורש קרב חוזר!", צעק אחריו נרון, בקול מובס.

סת' נעצר, "אני לא נלחם נגד מפסידנים", אמר בקול שקט והמשיך ללכת כאילו כלום לא קרה.

הסתכלתי על מנהיגי המכון האחרים, כולם כמובן היו המומים.

"אני מניח שהרצף של סת' לא ישבר היום", אמר פורט שהופיע בזמן הסופה כנראה, כי לא ראיתי אותו שם לפני.

אצל מנהיגי המכון ראיתי כמה תגובות. כמה היו פשוט המומים. כמה היו שמחים, מנהיגי הליגה המשנית בעיקר. ורוב מנהיגי הליגה הראשית היו עם מבטי תבוסה.

יצאנו למכון, היו צלמים בכל מקום, מראיינים כל אדם שמבין בקרבות וצפה בקרב, אולי הוא יוכל לשפוך קצת אור על מה שקרה שם.

לפתע סת' יצא וכל המצלמות הופנו אליו. איכשהו הוא הצליח להחליף בגדים לבגדים הרגילים שלו, מכנס אפור וג'קט כסוף עם צווארון. כולם השתתקו, אבל המבט שלו היה עליי.

"אני מקווה מאוד שנתראה בטורניר", אמר ונכנס לאחת הדלתות שבמכון. וככה הפכה ההזמנה של סת' לרשמית.

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. אתחיל בדבר החיובי: פרק טוב!

    הדבר שהפריע לי זה החד צדדיות של הקרב, הרי הליגה אמורה להיות איזה שהוא רף שמאמנים יכולים לשאוף אליו, ואם יש מאמן אחד שמצליח לנצח את כולם עם פוקימון אחד, אגדי או לא אגדי – זה לא משנה – זה הופך אותו לרמה אחת מעל כולם, ואם אותו מאמן מפסיד למנהיג מכון עם חיסרון סוגי, אז זה שם את אותו מנהיג מכון מעל לכולם בשתי רמות, אפילו יותר. קיצר, זה מקטין את כל המפעל הזה שנקרא ליגה.

    מקווה שזה נלקח בחשבון בעת כתיבת הפרק.

  2. נרון עדיין סולטי!!

    והקרב מדהים, חבל שאף אחד מהקהל לא יכל לראות מה הלך שם.

  3. אבל זה כל העניין, לא? סת' כל כך חזק שהוא לא הפסיד אפילו פעם אחת בשש השנים שהוא מנהיג מכון. עכשיו מגיע נרון, שהוא כמו טוביאס רק יותר זבל, וכולם בטוחים שהנה, סוף סוף הולכים לקרוע לסת' את הצורה… והבחור מנגב איתו את הרצפה. זה מראה ממש את הדמויות של נרון וסת' – שניהם חזקים בטירוף, אבל נרון הוא כמו השחקנים שפשוט משתמשים בצוות מלא של אגדיים בתחרותי בלי אפילו לאמן אותם לתחרותי, ובטוחים שהניצחון אצלם בכיס רק כי הם משתמשים בפוקימונים "הכי טובים", בעוד שסת' אשכרה בנה קשר עם הפוקימונים שלו ובנה אסטרטגיה. רואים את זה עוד יותר עם האלקטרוד – לנרון ליטרלי אין פוקימון חוץ מהאנטיי שהוא קיבל ממיסטרי גיפט או וונדר טרייד, וכשאומרים לו להביא עוד פוקימון בשביל קרב הוגן הוא פשוט תופס את הפוקימון הראשון שהוא מוצא וגורם לו להתאבד ישר כדי שלא "יעמוד לאנטיי בדרך". במילים אחרות: מבחינת נרון מה שלא הולך בכוח הולך בעוד יותר כוח, וסת' הוכיח לו שבלי מוח אפילו הפוקימון החזק ביותר לא שווה כלום.

    וואו, אני כתבתי הרגע הרצאת טד שלמה על דמויות שאני בקושי יודע עליהן משהו.

  4. אני לא עומד להתלונן על זה שהוא לא מרחם על המאמנים, במיוחד שלפי החוקים פה אם מנהיג מכון מפסיד 3 פעמים ברצף הוא מודח מהמכון. כמו לאלוף גם מנהיגי מכון חיים על הישרדות כאן. אז העמדה של "מנהיגי מכון צריכים להתאים את הרמה שלהם למאמנים" כבר לא מתאימה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *