סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורי ליגת אינדיגו – פרק 32 / loozariyus

בפרקים הקודמים:

סיפורי-ליגת-אינדיגו

= = = = =

הייתי בחדר ההתכוננות, מחכה לקרב שלי עם סת' כשגולד יצא בהכרזה ההיא. טוב… זה היה מפתיע, זה בטוח. ארון הסתכל על גולד במבט קשוח, מבט כזה שהרגיש מלא ב… שנאה, אבל לא… אני בטח מדמיין. הוא שלף אולטרה בול וזרק אותו כשגולד זרק את הפוקדור שלו למרכז הזירה. מהאולטרה בול של ארון יצא קאנקלדור ומהכדור של גולד סודוודו. קאנקלדור הזיז את העמודים שבידיים שלו לצדדים בחוסר סבלנות כשסודוודו נכנס לעמדת קרב והסתכל על היריב שלו במבט רציני.

"קרב צמוד!" צעק ארון בעוצמה וקאנקלדור שחרר את העמודים שלו והסתער לעבר סודוודו בעוצמה, מתכונן לשלוח מכות אכזריות ומהירות לעברו.

"ארון לא מבזבז אפילו רגע ומסתער על גולד בשיא העוצמה! איך גולד יגיב לזה?" קרא הקריין בהתרגשות.

'למה לו לפתוח עם סודוודו?' חשבתי לעצמי, 'הוא חלש לסוג הראשי שארון מתמחה בו'.

"סודוודו, חיקוי!" קרא גולד וסודוודו החזיר לקאנקלדור קרב צמוד משל עצמו, חוסם כל אגרוף של קאנקלדור באגרוף משלו עד שלבסוף הדף את קאנקלדור אחורה באגרוף אחד אחרון.

קאנקלדור נהדף עם העמודים שלו וחזר להחזיק אותם, היה נראה שהוא התעייף מהחלפת המהלומות עם סודוודו. סודוודו מצידו פשוט הסתכל על קאנקלדור במבט קשוח, הוא לא היה נראה מטופש כמו כל סודוודו אחר שראיתי לפני. ארון נראה המום שסודוודו בכלל שרד את זה, לא לדבר על זה שהוא הדף את קאנקלדור אחורה.

"מרשים, נכון?" נשמע קולו של פורט מאחוריי.

"כן, זה בהחלט… מרשים", אמרתי בעיקר כי לא היה לי משהו אחר להגיד.

"יש סיבה שגולד הוא אלוף הליגה המשנית. הוא לא יתן ליתרון הסוגים לקבוע את תוצאת הקרב".

"קאנקלדור, תעיף אותו עם העמודים שלך!" קרא ארון בכעס, היה ממש נראה שגולד מוציא ממנו דברים שלא ראיתי לפני.

"סודוודו, תתחמק!" סודוודו רץ לעבר קאנקלדור וברגע שקאנקלדור הרים את שני העמודים שלו וכיוון אותם במכת מספריים קטלנית לעבר סודוודו, סודוודו קפץ ובעט בראש של קאנקלדור, גורם לו למעוד אחורה ומשתמש בתנופה כדי לקפוץ אפילו גבוה יותר.

"עכשיו סודוודו, רעידת אדמה!" קרא גולד ולפתע סודוודו הקשה את עצמו והוא התחיל ליפול מטה במהירות עם אגרוף מכוון מטה. ברגע שהוא פגע באדמה האצטדיון כולו התחיל לרעוד,  הרגשתי אפילו רעידות בתוך החדר.

הקרקע באצטדיון התחילה להשתנות, סלעים מחודדים יוצאים ממנה בגלל הרעידה, גורמים ללוחות באדמה לעלות אחד על השני וליצור מגרש שונה לגמרי, מגרש מלא מכשולים וסלעים חדים, שיעכבו כל מי שינסה להתקדם בה בלי תעופה. רק האזור סביב אזור ההתרסקות של סודוודו היה בצורת מכתש, ממנו יצאה כל הרעידה.

"קאנקלדור, שבור את הסלעים האלה וחסל אותו!" ארון לא חיכה אפילו רגע אחרי שכל זה קרה, הוא פעל במהירות שאני בחיים לא הייתי מצליח להגיב בה. קאנקלדור התחיל לשבור סלעים במהירות, חותר לו דרך אל סודוודו.

הוא הגיע אל סודוודו וכיוון אגרוף אל הראש שלו, "סיים עם זה!", קרא ארון בחיוך ניצחון.

"תחסום את זה", קרא גולד וסודוודו עצר את האגרוף ביד אחת כאילו האגרוף של קאנקלדור הוא אגרוף של ילד קטן.

הוא הרחיק את האגרוף באיטיות ואז חבט באמצע הבטן של קאנקלדור ביד השנייה. קאנקלדור פשוט עף אחורה בעוצמה והתרסק על אחד הסלעים שיצאו מהאדמה, נופל חסר כל יכולת להילחם.

כל האצטדיון השתתק כשזה קרה, אפילו אני לא הבנתי שעצרתי את הנשימה שלי עד שהתחלתי להרגיש את המחסור בחמצן.

"אבל… מה לעזאזל…?" לחשתי לעצמי.

"'זה אלוף הליגה המשנית בשבילך", החזיר לי פורט כשארון הכניס את קאנקלדור לכדור שלו בהלם מוחלט והוציא את הפוקימון השני שלו.

= = = = =

"לא יאמן…" לחש לעצמו סת' בחיוך קטן כשהוא הסתכל על הקרב של ארון וגולד. זאת הייתה עוצמה, זה היה קרב שהוא חשק לו כבר כל כך הרבה זמן… קרב נגד מאמן חזק באמת.

"זה טירוף! ממתי סודוודו יכול להיות כל כך חזק?!" קרא סטון בחוסר אמון כשהוא צופה עם סת' בקרב.

הוא נכנס לשם במטרה 'לעזור למנהיג המכון שלו להתכונן', כשבסופו של דבר הוא סתם השתעמם לבד.

"אנחנו מכירים כל כך הרבה זמן סטון ואתה עדיין לא מסוגל להבין שזה לא הפוקימון שחזק אלא המאמן שלו?" החזיר לו סת' אבל לא הוריד את העיניים מהמסך.

הוא ראה את גולד נלחם כבר כמה פעמים בעבר. אבל המבט הזה בעיניים שלו עכשיו… הוא בחיים לא ראה אותו נלחם בצורה כזאת. גם המבט על הפרצוף של ארון לא היה זהה למבטים שהוא היה רגיל אליהם. ממש כאילו… כאילו לשניהם יש משהו להוכיח בקרב הזה.

אחרי שארון החזיר את קאנקלדור לכדור הוא עצם עיניים ונשם עמוק. הוא פקח אותן בבת אחת, "לא… אני לא סיימתי…" לחש ארון כשהוא מאגרף את ידו הימנית.

גולד רק שתק ונעץ בו מבט קפוא, הוא לא עמד לרחם עליו.

"אני לא סיימתי!" צעק ארון ושלח את הפוקימון השני שלו. "מאצ'אמפ, אגרופי קליעה!" פקד על מאצ'אמפ שיצא לזירה באותו הרגע. מאצ'אמפ הסתער אל סודוודו במהירות מדהימה, לא מחכה אפילו רגע כדי להשלים את הפקודה של המאמן שלו.

"סודוודו, חיקוי!" קרא גולד ושני הפוקימונים התחילו לזוז במהירות מדהימה במכתש שנוצר במרכז המגרש.

האגרופים שלהם נפגשים לרגע, רק כדי לשגר ולחסום מהלומות עם היריב שלהם.

"אגרוף דיינמי!" קרא ארון לעבר מאצ'אמפ שלו.

"אגרוף אש!" החזיר גולד ושני הפוקימונים הסתערו אחד לעבר השני באגרופים שלופים, של מאצ'אמפ זוהרים ושל סודוודו בוערים באש. היה מדהים לראות את סודוודו עומד בקצב האגרופים של מאצ'אמפ. חוסם כל מתקפה, לא נותן אפילו לאגרוף אחד לעבור, כשלפתע אגרוף אחד הצליח לחמוק דרך ההגנה של סודוודו והעיף אותו לעבר הסלעים שהיו סביב המכתש. סודוודו התנגש בסלע בעוצמה והתנער ממנו.

"עכשיו מאצ'אמפ, חיתוך צלב!" קרא ארון בקול מלא ביטחון.

זאת הייתה הטעות הראשונה של ארון שסת' שם לב אליה.

מאצ'אמפ הסתער אל סודוודו בחיתוך צלב אכזרי, מכוון אל שני צידי הראש, אם הוא יפגע, סודוודו יצא מהקרב בוודאות.

"סודוודו, תתחמק מזה!" קרא גולד וסודוודו רץ לעבר מאצ'אמפ, מבצע את אותו התרגיל שעשה לקאנקלדור ובועט לו בראש כדי לתפוס תנופה.

"לא, אתה לא! מאצ'אמפ, תתפוס אותו מהרגליים!" קרא ארון ומאצ'אמפ תפס את סודוודו והתחיל להסתובב במעגלים כשהוא אוחז בסודוודו באחיזת ברזל קטלנית.

אחרי שהוא הסתובב במהירות לא נתפסת ארון צעק "עכשיו, סיים את זה!" ומאצ'אמפ שחרר את סודוודו שנזרק לעבר סלע אחר ואז קפץ לעברו בחיתוך צלב קטלני שכוון לאמצע הגוף שלו.

"סודוודו, עכשיו!" קרא גולד כשסודוודו הקפיץ את הגוף שלו בתנועה חלקה ועבר בדיוק מעל מאצ'אמפ, גורם למאצ'אמפ לפגוע באבן, לרסק אותה וליפול על הרצפה בחבטה הרסנית.

"עכשיו סודוודו, פטיש עץ!", סודוודו התחיל לקפוץ מאבן לאבן במהירות שסת' בחיים לא חשב שהוא יראה סודוודו זז בה ואז הוא קפץ בדיוק מעל המקום שבו היה מאצ'אמפ שרק הספיק לעמוד מהנפילה קודם לכן.

"מאצ'אמפ, אגרוף ממוקד!" קרא ארון בפניקה, מאצ'אמפ שהרגיש את הפניקה של המאמן שלו, כיוון אגרוף לעבר סודוודו כשסודוודו הרים את יד ימין ופטיש ענקי בצבע ירוק נוצר ממנה. זה היה פטיש העץ הגדול ביותר שסת' ראה בחייו, הוא היה גדול פי כמה מסודוודו. סודוודו הסתובב באוויר וכיוון את המתקפה בדיוק לעבר מאצ'אמפ שכיוון אגרוף זוהר בצורה מסוכנת בדיוק לאמצע הפטיש. מאצ'אמפ התחיל להיכנע תחת הלחץ כשהוא משתמש בכל ארבעת האגרופים שלו כדי לעצור את המתקפה. סודוודו לפתע העלים את הפטיש ופשוט יצר אחד ביד השנייה רק כדי לחבוט במאצ'אמפ בעוצמה אכזרית מכיוון שהוא לא ציפה לו. סודוודו החזיר את היד שלו לצורה הרגילה שלה ומאצ'אמפ שכב על הרצפה מעולף, לא מסוגל להילחם.

"אין מצב!" צעק סטון ליד סת', תופס את הראש שלו בחוסר אמון.

סת' רק גיחך לעצמו והמשיך לצפות, אחרי הכל… אחד מהמשתתפים בקרב הזה כנראה יהיה היריב שלו אחרי טראן.

= = = = =

הקהל פשוט השתולל אחרי שסודוודו סיים עם מאצ'אמפ, לא שזה הפתיע את לוקר. הוא ראה עשרות אם לא מאות של קרבות במשך חייו, הוא ידע שאנשים מתים על דברים כאלה. הוא הוציא סיגריה והדליק אותה, הוא ניסה להיגמל אבל אחרי כל מה שעבר עליו לאחרונה, לוק הסכים לעצמו סיגריה אחת. היה אפשר לראות את התסכול בפניו של ארון, הוא נראה חסר אונים.

'נכון, הקרב רק החל', חשב לעצמו לוק, 'אבל הוא כבר בפיגור של שני פוקימונים לעומת 0 שגולד הפסיד עד עכשיו'.

ארון החזיר את מאצ'אמפ לכדור בשקט מפחיד ונעץ מבט ברצפה. הקהל הריע סביבו לגולד, וגולד בתגובה פשוט הסתכל על ארון במבט חודר. גולד החזיר את סודוודו לכדור שלו במפתיע.

"מה… מה אתה…" ארון שאל בבלבול.

גולד בתגובה פשוט זרק כדור אחר, טוגקיס יפהפה יצא ממנו, מתחיל לרחף בזירה ואז לנחות במכתש שסודוודו יצר בזירה.

"אתה… מזלזל בי?!" פלט ארון בחוסר אמון.

"זה לא שנתת לי סיבה לא לעשות את זה", החזיר לו גולד באכזריות.

ארון חשק שיניים וזרק את הכדור השלישי שלו לזירה, יצא ממנו אמבואר ששאג בעוצמה והאש שלו בערה בעוצמה.

"אמבואר, אבנים חדות!" קרא ארון בכעס, אבל היה אפשר לראות שזה לא כמו הקרבות קודם לכן, שארון איבד איזה משהו שהיה לו קודם לכן.

'גולד הצליח לערער אותו', חשב לעצמו לוק כשהוא פולט עשן מהסגרייה שלו.

"טוגקיס, אתה יודע מה לעשות", אמר גולד בקור וטוגקיס התחמק מהמתקפה בלי בעיה, מתחיל לשגרי פרצי אוויר חדים ואכזריים לעבר אמבואר, שיסוע אווירי.

"אמבואר, תתחמק מזה!", קרא ארון ואמבואר הצליח להתחמק אבל לא לפני שכמה חיתוכים פגעו בו וגרמו לו נזק די רציני.

"אמבואר, להביור!", קרא ארון ואמבואר שיגר פרץ אש דרך הפה שלו לעבר טוגקיס שריחף באוויר בביטחון.

"טוגקיס, זוהר מסנוור!", טוגקיס התחיל להסתובב במקום לרגע ואז שיגר פרץ אנרגיה מסנוור שגרם אפילו ללוק למצמץ בעיניו קצת, הוא לא רצה לדעת איך זה משפיע על מי שראה את זה באיצטדיון עצמו ולא דרך מסך.

"עכשיו טוגקיס, מתקפת שמים!", קרא גולד וטוגקיס זהב באור זהוב והסתער על אמבואר בעוצמה.

"אמבואר, תחסום את זה!" קרא ארון בפניקה ואמבואר ניסה לתפוס את טוגקיס ונכשל.

טוגקיס פגע בו וגרם לו להתנגש בכמה סלעים לפני שהוא נפל לרצפה בחבטה. היה אפשר לראות את המצוקה במבט של ארון, הוא פשוט כבר לא היה מסוגל להילחם. זאת שיטה שלוק ראה לא מעט פעמים, לחימה פסיכולוגית. הפוקימונים של גולד לא בהכרח חזקים יותר מהפוקימונים של ארון, גולד פשוט מאמן טוב יותר. הוא גרם לארון להאמין שהוא לא שווה את הטרחה וגורם לארון בעצמו לפקפק ביכולות שלו, גולד הזה באמת היה גאון בשיטה הזאת לפי מה שלוק ראה. טוגקיס נחת במרכז הזירה במלכותיות, מתנהג כאילו הקרב שהיה כרגע הוא לא יותר ממשחק בשבילו. היה אפשר לראות את חוסר ההחלטיות על ארון, הוא שקל לפרוש מהקרב.

'זה באמת היה משפיל', חשב לעצמו לוק כשהוא מסיים את הסיגרייה שלו וזורק אותה במאפרה, נשען על השולחן שמולו. הקרב הזה לא עמד להימשך יותר מדי לפי דעתו.

= = = = =

גולד פשוט השפיל את ארון, לא הייתה ללונה מילה אחרת לתאר את מה שקרה מלבד השפלה.

"לא ידעתי שגולד כל כך חזק…" לחשה סלין ליד לונה.

"זה לא שהוא כל כך חזק", הסבירה לונה.

"כן, הוא חזק, אבל זה יותר מזה. כרגע הוא שבר את הביטחון של ארון בעצמו, וזה גורם לארון לתפקד בצורה שהוא לא היה בוחר בה במצב אחר. זאת לוחמה פסיכולוגית".

ארון כבש מבט ברצפה, הוא נאנח וראו את הכתפיים שלו נופלות. לונה לא הייתה צריכה לשמוע את מה שהוא מתכוון להגיד כדי לדעת שהוא רוצה לפרוש מהקרב.

"אני רוצה ל-" התחיל ארון להגיד כשלפתע משהו הסתער על טוגקיס, מעיף אותו בהפתעה לעבר אחד הסלעים שנמצאים בזירה. היה אפשר לראות את אמבואר של ארון, נועץ מבט מלא כעס בטוגקיס וגולד.

"מה אתה…" התחיל ארון לומד ואמבואר הסתובב ונעץ בו מבט שהשתיק אותו. הוא הסתער בחזרה לעבר טוגקיס, חשמל מקיף את כל הגוף שלו כשהוא התנגש עם כל הגוף שלו בטוגקיס שעדיין לא הספיק להתאושש. טוגקיס נזרק לצד השני של הזירה כשאמבואר הסתער עליו שוב בגוף מוקף חשמל. טוגקיס הפעם הצליח להתאזן באוויר ועף גבוה, כדי שאמבואר לא יוכל להגיע אליו.

"שיסוע אווירי!" קרא גולד, נראה שהוא לא הופתע מאמבואר אפילו לא קצת.

אמבואר שיגר להביור לעבר טוגקיס, שתי המתקפות פוגעות אחת בשנייה בפיצוץ. אמבואר נתן אגרוף באדמה באדמה ואבנים התחילו לצאת ממנה לכיוון טוגקיס. הם יצאו במהירות מדהימה והגיעו לגובה עוד יותר מדהים. אחת מהאבנים פגעה בטוגקיס וגרמה לו ליפול לקרקע. אמבואר הסתכל אחורה לעבר ארון ונעץ בו מבט לפני שהוא הסתער לעבר טוגקיס שניסה להתרומם והתחמק בקושי מהמתקפות של היריב. ארון הסתכל על המצב במבט המום. הוא ניער את הראש שלו, עצם עיניים ונשם עמוק. כשהוא פקח את העיניים זה כבר לא היה המבט המהוסס שהוא הביט בו אחרי שקאנקלדור הפסיד לסודוודו. זה היה מבט של לוחם, לוחם שנמצא בקרב ונלחם לחיים ולמוות.

"אמבואר, התרסקות רותחת!" קרא ארון כשאמבואר הסתכל אחורה והבין שהמאמן שלו חזר לעצמו.

הגוף שלו בער בחום והוא קפץ על טוגקיס עם גוף בוער, טוגקיס לא הספיק להתחמק בזמן ונמחץ תחת גופו של אמבואר. כשאמבואר נעמד טוגקיס שכב על הרצפה בחוסר תנועה. גולד החזיר את טוגקיס לכדור שלו במבט שהיה קשה לפענח.

ארון הסתכל על גולד במבט קפוא, "כן! יש לי מה שדרוש כדי לנצח אותך!", החזיר ארון לעבר גולד.

לונה ידעה שבזה הרגע התחיל הקרב האמיתי.

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. זה מה שאני אוהב לראות, בניגוד לחלק מהקרבות הקודמים שהיו חד צדדים לגמרי ארון הולך לפחות לתת פייט למרות שדי צפוי שהוא יפסיד לסודוודו הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *