סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורי ליגת אינדיגו – פרק 34 / loozariyus

בפרקים הקודמים:

סיפורי-ליגת-אינדיגו

= = = = =

נשמתי עמוקות בחדר ההתכוננות, מתכונן לקרב שלי. זה שאני עומד להילחם נגד סת' לא אומר שאני לא עומד לתת את כל כולי בקרב הזה. הסתכלתי על הפוקדורים שלי – שישה במספר – והעברתי את מבטי על כל אחד ואחד מהם, נזכר בחוויות שעברו עלינו יחד. עד שהגעתי לכדור האחרון. אפילו לא הבנתי למה אני הבאתי אותו איתי, הבטחתי לעצמי שלא אשתמש בו הרי. אבל לא הצלחתי להביא את עצמי להשאיר אותו מאחור, בסופו של דבר הוא השותף הראשון שלי. ליטפתי את הכדור שלו וחגרתי את חגורת הפוקדורים שלי. נזכרתי ברגע בו סת' נכנס לבית שלי ואמר לי שהוא רוצה שאני והוא נלחם בטורניר.

"אבל אתה לא משתתף בטורניר סת'", פורט אמר לו אז.

"כנראה הבחור שלך ממש חשוב אם אני משתתף בשבילו", בדיוק, אני נלחמתי נגד הרבה קשיים כדי להגיע לכאן, אני יודע שגם אם אני אפסיד, אני לא ארגיש רע עם עצמי על זה.

יצאתי לזירה כשאני רואה את סת' נכנס מולי, השמיים הפתוחים מעלינו והקהל סביבנו.

"אתה יודע טראן… הרבה השתנה מאז שהגעת…", אמר בקול מהורהר כשהגענו למרכז, "בלעדיך אני אפילו לא הייתי עומד כאן היום, בלי ההתנגדות שלך להדחה שלי. בלעדיך לא הייתי מנצח את נרון, בלעדיך לא הייתי נלחם נגד רן ומציל את האנשים האלה, ובלעדיך… בלעדיך לא הייתי מגלה את לונה. אבל זה לא ישנה את תוצאות הקרב הזה. אני עומד להילחם נגדך בכל העוצמה ולנצח!", אמר במבט נחוש.

"אני לא מצפה לפחות ממך סת'! אבל גם אני לא עומד לוותר לך בקלות!", החזרתי לו בחיוך ושנינו הלכנו למקומות שלנו.

שנינו לא היינו צריכים אפילו להבהיר את זה, שנינו שלפנו שלושה פוקדורים. אני הוצאתי את ספטייל, ליפיאון וצ'אסנוט בזמן שסת' שלח את קורבנייט, דוראלאדון ואגיסלאש שלו.

"ספטייל, צמח משתולל!", לא עמדתי לחכות אפילו רגע, ספטייל הצמיד את הידיים שלו לאדמה ויער שלהם התחיל לצאת מהאדמה ולכסות את כל הזירה. ספטייל סיים, מתנשף, אבל לא נראה שסת' התכונן לתקוף.

"סיימת עם ההכנות שלך?", שאל אחרי רגע.

"כן, אני מוכן כשאתה מוכן!", החזרתי לו, הבנתי את הקטע שלו, הוא רצה שאני אלחם נגדו כשאני במצב שבו הכי נוח לי להילחם.

"אגיסלאש, צוות כפול! דוראלאדון, מכת ברק!", קרא ואגיסאלש התחיל לפזר את הכפילים שלו בכל היער בזירה כשדוראלודון משגר מכת ברק לכיוון אחד מהם.

"לא, אתה לא! ליפיאון, מתקפה מהירה!", קראתי וליפיאון התחיל לזוז במהירות קטלנית, מעלים כל אחד ואחד מהכפילים לפני שהברק פוגע בהם.

"צ'אסנוט, גלגול!", קראתי וצ'אסנוט התכדר לכדורים קוצים והתחיל להתגלגל במהירות לעבר דוראלודון.

"קורבנייט, הוריקן!", קרא סת' וקורבנייט התחיל לנפנף בכנפיים שלו וגרם לצ'אסנוט להתגלגל במקום.

"עכשיו דוראלודון, פעימת דרקון!", קרא ודוראלודון שיגר פעימת דרקון לעבר צ'אסנוט, יוצר פיצוץ ומכסה את צ'אסנוט בעשן.

"עכשיו, ספטייל!", קראתי וספטייל שהתגנב ונחת מאחד הענפים מאחורי דוראלודון, משגר לעברו פיצוץ ממוקד קטלני.

"אגיסלאש, תחסום את זה!", "ליפיאון, טפל בו!", קראתי וליפיאון התחיל להילחם נגד אגיסלאש בעזרת הזנב שלו, שזהר באור ירוק וחסם את מכות החרב של אגיסלאש.

המתקפה של ספטייל פגעה בדוראלודון והוא נהדף אחורה בכאב. קורבנייט הסתובב לעבר ספטייל, בדיוק כמו שרציתי.

"צ'אסנוט, עכשיו!", קראתי ומתוך העשן צ'אסנוט התחיל להתגלגל במהירות אפילו גבוהה יותר מהמהירות שהתגלגל בה קודם לכן.

הוא התגלגל לעבר דוראלודון במהירות, "דוראלאדון, תתכונן לפגיעה!", קרא סת', ודוראלודון הכין את עצמו לגוף את הפגיעה עם הכתף שלו, אבל דוראלודון לא היה המטרה שלי מההתחלה.

"צ'אסנוט, עכשיו! תפיל את קורבנייט!", קראתי וראיתי את סת' קולט את המצב כשצ'אסנוט מקפץ מעל דוראלודון ופוגע בקורבנייט בעוצמה, מרסק אותו על אחד השורשים בזירה.

קורבנייט שאג בזעם והעיף ממנו צ'אסנוט שנחת על האדמה בלי יותר מדי בעיות.

"עכשיו ספטייל! אגרוף רעם!", קראתי וספטייל הופיע מאחורי קורבנייט עם אגרוף מלא ברקים, הוא עמד לפגוע בו כשלפתע אגיסלאש – שכנראה הצליח להתחמק מליפיאון – נכנס ביניהם והדף את המתקפה עם מגן המשושים שלו.

"עכשיו ליפיאון! קרן על!", קראתי וליפיאון שהיה על אחד הענפים הגבוהים שיגר על שניהם קרן קטלנית שהרסה כמה מהשורשים בזירה.

"דוראלודון, מכת ברק! קורבנייט, ציפור אמיצה!", קרא סת', אבל אני לא עומד לעשות לו חיים קלים.

"צ'אסנוט, קרב צמוד! ספטייל, תחסום את קורבנייט!", צ'אסנוט שהיה על האדמה התקרב במהירות אל דוראלודון ושיגר לעברו כמה מכות קטלניות שהעיפו אותו לעבר אחד הענפים בעוצמה.

בינתיים קורבנייט הסתער לעבר ליפיאון שהיה מותש מהשימוש בקרן על והיה צריך לנוח לרגע.

ספטייל הופיע אל מול קורבנייט וחסם אותו עם שני סכינים זוהרות בירוק, אבל נראה שהוא לא יצליח להחזיק מעמד הרבה זמן ככה.

"אגיסאלש, חרב קדושה!", קרא סת' ואגיסלאש הופיע מאחורי ספטייל שהצליח לחסום את המתקפה בקושי וחסם את שתי המתקפות יחד, כל אחד עם סכין אחרת.

בינתיים בקרקע דוראלודון ניסה כמיטב יכולתו לנסות לעצור את צ'אסנוט מלהפיל אותו.

"ספטייל, עכשיו! הצלבת להב מפוצלת!", אם היה רגע להשתמש במהלך מיוחד, זה היה הרגע.

ספטייל לפתע שחרר מקורבנייט ואגיסלאש ובמהירות קפץ בסלטה אחורה, גורם לקורבנייט ואגיסלאש להתנגש אחד בשני ואז כששתי הסכינים שלו זוהרות, אחת בצבע ירוק ואחת בצבע סגול הוא פגע בשניהם בחיתוך כפול והעיף אותם בעוצמה. זה לא באמת היה מהלך חדש או משהו, רק להב עלה עם שיסוע לילה, אבל זה עשה את מה שהייתי צריך שזה יעשה.

"עכשיו, סופת עלים!", "אגיסלאש, מגן המלך!", קרא סת' ואגיסלאש חסם את המתקפה למרות שהוא הרגע נפגע מקורבנייט ומהמתקפה של ספטייל.

שניהם היו מאחורי המגן של אגיסלאש שהגן עליהם כשחיוך עלה על שפתיי.

"ליפיאון, עוד פעם! קרן על! צ'אסנוט, פטיש עץ!", קראתי וליפיאון שיגר עוד קרן הרסנית לעבר קורבנייט ואגיסלאש, והפעם לא הייתה להם שום דרך להתגונן מפני זה.

"דוראלאדון, פעימת דרקון!", קרא סת' בזמן שקרן העל העיפה את קורבנייט ואת אגיסלאש על האחד העצים.

דוראלודון שיגר את המתקפה לעבר צ'אסנוט והדף אותו אחורה ואז אגיסלאש וקורבנייט נחתו לידו בזמן שספטייל וליפיאון ירדו מהעצים ונחתו ליד צ'אסנוט.

סת' חייך חיוך מלא הנאה, "אני מניח שכמה חודשי אימונים לא משתווים לניסיון בשטח, מה?"

"יש לך כישרון זה בטוח. עם עוד קצת אימונים אני בטוח שאתה תוכל אפילו להתעלות מעליי", החזרתי לו בחיוך.

"הבטחתי לך שאני לא אאכזב אותך טראן, ואני לא עומד לעשות את זה. קורבנייט, ציפור אמיצה! דוראלאדון, מכת ברק! אגיסלאש, כדור צל!", קרא סת' וחזר לקרב במלוא העוצמה, לא התכוננתי לצאת חייב.

"ליפיאון, חפירה! ספטייל, סופת עלים! צ'אסנוט, מגן קוצני!", קראתי וליפיאון נכנס לאדמה במהירות בזמן שספטייל משגר סופת עלים שפגעה במכת הברק של דוראלודון וביטלה אותה וצ'אסנוט יצר סביב עצמו מגן בצבע ירוק עם קוצים מעליו. כדור הצל החליק מעל צ'אסנוט כאילו הוא חסין אליו לחלוטין וקורבנייט התנגש במגן הקוצים של צ'אסנוט וניסה לחדור אותו בעוצמה, אבל ידעתי שהוא לא יצליח לפרוץ אותו ושהוא רק יפגע בעצמו. לפתע המגן התחיל להיסדק וקורבנייט ריסק את המגן צ'אסנוט ודחף אותו לעבר אחד השורשים בעוצמה, צ'אסנוט לא הצליח להתרומם לאחר מכן. החזרתי את צ'אסנוט לכדור שלו בחריקת שיניים. זה הרי סת'! ברור שזה לא יהיה קל!

הוצאתי את וינאזור מהכדור שלו, "התפתחות מגה!", קראתי, לא התכוונתי לחכות אפילו רגע.

"קורבנייט, ציפור אמיצה! אגיסלאש, כדור צל! דוראלודון, פעימת אופל!", קרא סת' וכל שלושת המתקפות היו מכוונות לעבר וינאזור שעמד בלי לזוז, כאילו הוא ממש מחכה למתקפות.

"ספטייל, יום שמשי!", קראתי לספטייל ולפתע השמש התחילה לזרוח באור חזק בהרבה מהרגיל.

"וינאזור, תותח סולארי!", קראתי ווינאזור שיגר פרץ אנרגיה ירוקה מהפרח שלו לעבר המתקפות של דוראלודון ואגיסלאש, מבטל אותן בלי בעיה.

קורבנייט התקרב במהירות לעבר וינאזור כשהוא זוהר באור כחול, בדיוק כמו שתכננתי.

"עכשיו ליפיאון! חרב סולארית!", קראתי ולהב ענקית, עשויה מאנרגיה ירוקה יצאה מהאדמה בדיוק באמצע המסלול של קורבנייט אל וינאזור. קורבנייט התנגש בה בעוצמה ונסוג אחורה בכאב.

"עכשיו וינאזור! כדור מזג אוויר!", קראתי וראיתי אפילו את העיניים של סת' נפערות בהפתעה.

"קורבנייט! צא משם!", קרא וקורבנייט התחיל לנפנף בכנפיים שלו כשספטייל נחת עליו מלמעלה, מוציא אותו משיווי משקל.

וינאזור לפתע שיגר מהפרח שלו כדור שבער באש ופגע בקורבנייט בעוצמה, קורבנייט נהדף אחורה בכאב.

"עכשיו ספטייל, פיצוץ ממוקד!", קראתי וספטייל שיגר פיצוץ ממוקד מטווח אפס על קורבנייט, יוצר פיצוץ מהמכה.

ספטייל התרחק משם בקפיצה והיה אפשר לראות את הקורבנייט של סת' על הרצפה, חסר הכרה. עשיתי את זה… באמת עשיתי את זה! הוצאתי מכלל פעולה את אחד הפוקימונים החזקים ביותר של סת'. היה אפשר לשמוע את הקהל מריע, אבל זה לא עניין אותי. מה שעניין אותי היה סת' שהחזיר את הקורבנייט שלו לכדור בחיוך.

"הייתה לי הרגשה", אמר בחיוך.

"הרגשה?", לא הבנתי למה הוא מתכוון.

"הייתה לי הרגשה שאתה תהיה אחד שאני אצטרך באמת להיות רציני נגדו. מה אתה אומר שנפסיק עם המשחקים ונתחיל להילחם באמת טראן?", קרא לעברי בחיוך והוציא את לוקאריו שלו מהכדור הבא.

הלוקאריו הזה הפחיד אותי מההתחלה, ראיתי איך הוא טיפל במולטרס של רן. לא שזה עמד לעצור אותי, אני עומד לנצח בקרב הזה!

"איך שתרצה סת'!", קראתי לעברו בחיוך, "וינאזור, הצלפת כוח על לוקאריו! ספטייל, שיסוע לילה על אגיסלאש! ליפיאון, חפירה!", קראתי וליפיאון חזר אל תוך האדמה בזמן שוינאזור שלח גפנים לעבר לוקאריו שהתחיל להתחמק מהם בזריזות בקפיצות לאחור וספטייל שולח להבים אפלים לעבר אגיסלאש שחוסם אותם עם המגן שלו.

"דוראלודון, פעימת דרקון על ספטייל! לוקאריו, הסתערות עצמות!", קרא סת' ולוקאריו יצר שתי עצמות והסתער לעבר וינאזור, מתחיל לחבוט בו בעוצמה עם העצמות שלו, גורם לו לשאוג בכאב.

דוראלודון שיגר פעימת דרקון לעבר ספטייל שהיה חסר הגנה, "עכשיו, ליפיאון!", קראתי וליפיאון יצא מאחורי אגיסלאש, נושך אותו בעוצמה עם ניבים זוהרים באנרגיה אפלה.

הוא ניער את אגיסלאש בעוצמה בזמן שפעימת הדרקון של דוראלודון פוגעת בספטייל בעוצמה. גם אגיסלאש וגם ספטייל יצאו מכלל פעולה. וינאזור עצר את העצמות של לוקאריו עם הגפנים שלו וזרק אותו הרחק ממנו, לוקאריו התהפך באוויר ונחת בעדינות על הקרקע. אני רק הוצאתי את הכדור הבא שלי.

= = = = =

לראות את סת' וטראן נלחמים אחד בשני ראש בראש היה מדהים. לונה לא חשבה לרגע שטראן יצליח להשתוות לסת' בצורה כזאת, אבל הוא פשוט התעלה מעל כל הציפיות שלה. מה שהוא עשה במכון שלו היה שום דבר לעומת מה שהלך כאן, הוא עשה כאן טריקים שבחיים לא היו עובדים בקרבות אחד על אחד. טראן זרק את הפוקדור הבא שלו, יצא ממנו פוקימון דמוי עוגן שריחף באוויר, דלמייס. גם בקרבות המכון המשולשים שלו הוא לא השתמש בדלמייס הזה, ועניין את לונה לראות מה הוא מסוגל לעשות.

"אתה לא מתכוון להוציא עוד פוקימון?", קרא טראן לעבר סת', מתכוון לזה שלסת' יש רק שני פוקימונים על הזירה, דוראלודון ולוקאריו.

"לא", החזיר לו סת', גם הקהל, גם טראן וגם לונה בעצמה היו מופתעים מזה, זה בטוח.

"זה לא שאני מזלזל בך או משהו, אני פשוט חושב שלהשתמש בשני הפוקימונים שנשארו לי כחלק מצוות יהיה לא הוגן. אני אוציא אחד מהם רק אחרי שתוריד את שני הפוקימונים שנשארו לי", החזיר לו סת' בתגובה.

טראן רק הסתכל עליו בנחישות, "דלמייס, רעידת אדמה!", קרא והאדמה התחילה לרעוד בעוצמה.

לפתע סדק התחיל להיווצר, נפתח מתחת לדלמייס והתחיל להתקדם לעבר דוראלודון ולוקאריו במהירות.

"לוקאריו! אגרופי קליע! דוראלודון, תברח משם!", קרא סת' כשקלט את המצב.

"וינאזור, צמח משתולל!", קרא טראן ובשאגה אדירה וינאזור רקע בעוצמה על הקרקע ושורשים ענקיים התחילו לצאת מהאדמה.

"רגע מה?!", קראה לונה בקול כשהשורשים שוינאזור יצר לא פשוט הפסיקו לגדול כמו שאר הפעמים שראתה אותו עושה את זה. הם התחילו לרדוף אחרי לוקאריו, שהתחיל לקפוץ מעץ לעץ במהירות, מנסה להתחמק מהם כשהם רודפים אחריו במהירות קטלנית. בינתיים עוד שורשים התחילו גם לחבוט בדוראלודון, שהצליח בקושי לברוח מהסדק באדמה שדלמייס יצר.

"ליפיאון! חרב סולארית!", קראתי וליפיאון יצר להב ענקי בעזרת הזנב שלו ושיגר אותו לעבר דוראלודון בעוצמה כמו שזורקים סכין למרחק.

"דוראלודון, תותח מתכת!", קרא סת' ודוראלודון שיגר פרץ מתכת אדיר שפירק את הלהב כאילו הוא לא היה כלום ופגע בליפיאון בעוצמה, מעלף אותו ומוציא אותו מכלל פעולה.

טראן החזיר את ליפיאון לכדור שלו לאחר שראה שהוא לא מסוגל להמשיך להילחם.

"דלמייס, יריית עוגן!", קרא ודלמייס שיגר לעבר דוראלודון – שהיה עייף מהשימוש במתקפה האחרונה – את כל העוגן שלו כשהוא מחובר לשרשרת ארוכה.

העוגן הסתובב סביב דוראלודון ואז דלמייס משך בשרשרת בעוצמה ודוראלודון זעק בכאב. לפתע מעל דלמייס הופיע לוקאריו עם שתי עצמות זוהרות, בזמן שהענפים של וינאזור ממשיכים לרדוף אחריו. הוא נתן מכה לדלמייס, גורם לו לשחרר את דוראלודון,  והמשיך לברוח.

לפתע השורשים של וינאזור הפסיקו להתעסק בלוקאריו והם הקיפו את דוראלודון, מחזיקים בו ומנערים אותו לצדדים כמו איזה צעצוע. בסופו של דבר דוראלודון נפל חסר הכרה על הרצפה. השורשים שוינאזור שלח הפסיקו לזוז אבל לא נראה שוינאזור אפילו קרוב להתעייף, לוקאריו נחת כשהגב שלו לעבר המאמן שלו.

"וואו… אתה באמת… הצלחת לדחוק אותי לפינה", אמר סת' בחיוך לא מאמין.

"אני לא יודע אם אני אמור להרגיש מוחמא או פגוע על זה שאתה מופתע", החזיר טראן.

"טראן… אתה באמת… משהו מיוחד. אני מרגיש שאם אני אמשיך להילחם נגדך עד שנלחמתי נגדך עד עכשיו… אני ארגיש שאני פוגע בכבוד שלך כמאמן, ולכן…" אמר ונשם עמוק, "אין שום דבר שמונע ממני להשתמש בזה עכשיו", אמר והוציא אבן מפתח שהייתה קשורה בשרשרת מתחת לחולצה שלו.

לונה בחיים לא ראתה את סת' משתמש בהתפתחות מגה בקרב, היא חשבה שאולי הוא לא אוהב את מה שזה עושה לפוקימונים שלו, אבל ממה שהיא שמעה כאן… סת' לא השתמש בזה עד עכשיו כי אף אחד לא היה ברמה מספקת מבחינתו.

"זאת הדרך הכי טובה בה אוכל להראות את הכבוד וההערכה שאני חש כלפיך טראן. עד היום השתמשתי בצורה הזאת רק פעם אחת בקרב. אני מקווה שלא תהיה מאוכזב!", קרא סת' בנחישות לעבר טראן שהסתכל על הנעשה בחוסר אמון.

"לוקאריו! התפתחות מגה!", קרא סת' ורצועות של אור התחילו לצאת מהאבן שהוא החזיק ומהאבן שהייתה מחוברת לרגל של לוקאריו.

ברגע שרצועות האור התחברו אור התפרץ ולוקאריו של סת' שינה צורה למגה לוקאריו אימתני למראה,  סת' חייך, "קדימה!"

= = = = =

התפתחות המגה של סת' הייתה תפנית לא צפויה בעלילה מבחינת לוק. אחרי שלוקאריו השתנה הוא רק הסתכל על הפוקימונים של סת' במבט קר.

"לוקאריו! אגרופי קליע!", קרא סת' ולוקאריו פשוט נעלם והופיע שנייה לאחר מכן מול דלמייס, משגר לעברו אגרופים במהירות שאי אפשר לקלוט בכלל.

"וינאזור, צמח משתולל!", קרא טראן ווינאזור רקע על הקרקע בעוצמה, מוציא ממנה עוד שורשים שהתחילו לרדוף אחרי לוקאריו במהירות.

בניגוד לפעם הקודמת נראה שללוקאריו אין שום בעיה לברוח מהם, הוא זז במהירות אדירה ולא נראה שהוא אפילו מתאמץ.

"קדימה טראן", מלמל פורט ליד לוק בשקט.

"אני חושב שאולי כדאי לך להוריד את הצפיות שלך מהקרב הזה פורט", החזיר לו לוק אבל לא נראה שפורט מתייחס לזה.

"דלמייס, שרשראות גן העדן!", קרא טראן בנחישות.

לוק בחיים לא שמע על מהלך בשם הזה.

לפתע דלמייס שלו התחיל לצאת לפחות עשר שרשראות והן התחילו להתפזר לעבר כל הזירה, אבל בניגוד לשורשים שרדפו אחרי לוקאריו, ברגע זה נראה שהם פשוט התפשטו על כל הזירה בלי שום מטרה נראית לעין.

פורט רק חייך חיוך נדהם, "הוא תמיד ממשיך להפתיע אותי", אמר ללוק בשקט.

"מה זה המהלך הזה? בחיים לא שמעתי עליו לפני זה", לוק הסתכל על השרשראות שפוזרו לכל רוחב הזירה.

"זה בגלל שזאת כנראה הפעם הראשונה בעולם שמישהו רואה את המהלך הזה", החזיר פורט עם חיוך.

"רגע אתה מתכוון ש… הוא המציא אותו?!", שאל לוק בקול לא מאמין.

לוק בחיים לא ראה מישהו שהמציא מהלך בעצמו. יש שילובים, כן כמו המהלך שטראן עשה עם ספטייל לפני כמה רגעים. יש גם חיזוקים כמו המהלך שגולד עשה עם הסיזור שלו. אבל להמציא מהלך חדש מאפס? לוק לא חשב לרגע שלטראן יש כל כך הרבה פוטנציאל כמאמן. כל השרשראות נעצרו ודלמייס נשאר במקום כשכל השרשראות עדיין מחוברות אליו.

לוקאריו המשיך לברוח כשלפתע הוא נחת על אחת השרשראות. ברגע שהוא נחת עליה הוא התחיל לזעוק בכאב ואז השורשים של וינאזור תפסו אותו והתחילו לחבוט בו מצד לצד, בדיוק כמו שעשו לדוראלודון. השרשראות של דלמייס התחילו לפתע לזוז כמו נחשים ותפסו את לוקאריו, גורמות לו לצרוח בכאב אדיר.

"לוקאריו! תברח משם!", קרא סת' ולוקאריו שיגר פרץ אנרגיה לעבר השורשים והשרשראות, משמיד כמה מהשורשים ומשתחרר מהאחיזה של השרשראות.

היה אפשר לראות שהשרשראות גרמו לו נזק גדול, מה יש בשרשראות האלה? השרשראות של דלמייס התחילו לרדוף אחרי לוקאריו ברחבי הזירה. בניגוד לשורשים של וינאזור הן זזו במהירות וקלילות ברמה אחרת. השרשראות התחילו להקיף את לוקאריו מכמה כיוונים שונים ולוקאריו הסתכל עליהם בחשש מסוים, הן כנראה השפיעו עליו ממש חזק אם הוא מפחד מהם.

"תטפל בדלמייס הזה! מכת מטאור!", קרא סת' כשקלט את הבעיה המרכזית שלו.

לוקאריו התחמק מהשרשראות והתחיל להסתער לעבר דלמייס כשגם השרשראות וגם השורשים רודפים אחריו.

"וינאזור, תגן על דלמייס!", קרא טראן והשורשים שלו התחילו להקיף את דלמייס כמו מעטפת מגן.

האגרוף של לוקאריו, זוהר בעוצמה פגע בשורשים שהגנו עליו. לרגע היה נדמה שהם מספיקים כדי לעצור את זה ואז האגרוף התחיל לחורר את השורשים וחדר פנימה בעוצמה, מעיף את כל השורשים הצידה ופוגע בדלמייס בעוצמה. דלמייס התעלף מהמכה וכל השרשראות בזירה נמשכו בחזרה אליו.

"עכשיו, הסתערות עצמות!", קרא סת' ולוקאריו הסתער לעבר וינאזור במהירות.

"וינאזור, הצלפת כוח!", קרא טראן ולוקאריו התחיל לפגוע בוינאזור עם העצמות שלו בזמן שוינאזור רק מגן על עצמו עם הגפנים שלו.

"עכשיו לוקאריו, כדורי הילה!", קרא סת' ולוקאריו לפתע קפץ אחורה ויצר בין הידיים שלו כדור הילה גדול.

הוא פתח לרווחה את שתי הידיים שלו והכדור התפצל לאינספור כדורי הילה שהוא שיגר לעבר וינאזור.

"וינאזור, ריקוד עלי כותרת!", קרא טראן ווינאזור יצר סביבו מערבולת של עלים שעצרו את רוב כדורי ההילה.

ברגע שכדורי ההילה פגעו בעלי הכותרת נוצרו מאות פיצוצים שהקיפו את וינאזור בעשן.

"עכשיו לוקאריו! מכת מטאור!", קרא סת' ולוקאריו הסתער אל תוך העשן עם אגרוף זוהר.

ברגע שלוקאריו פגע בוינאזור כל העשן התפזר והוא העיף אותו בעוצמה על אחד השורשים הענקיים שיצאו מהזירה. וינאזור נפל. הוא ניסה לעמוד, אחרי רגע אחד של עמידה הוא פשוט התעלף.

טראן הסתכל על המצב בחוסר אמון.

"ניצחת", קרא לעבר סת' בחיוך מתנצל.

"לא נכון", החזיר לו סת' בקול קפוא.

"סליחה?"

"אמרתי, לא נכון. אתה משקר. נשאר לך עוד פוקימון", אמר סת' בקול שנשמע טיפה עצבני.

"מה זה פוקימון אחד לעומת השלושה שנשארו לך? אני חושב שאפשר להגיד שניצחת סת'", אמר טראן בצחוק שנשמע קצת מבויים.

"טראן, אני השתמשתי בכל הכוח שלי נגדך כדי להראות את ההערכה שלי אליך. אתה רוצה להגיד לי שאתה לא מעריך אותי מספיק כדי להשתמש בכל הכוח שלך?", החזיר לו סת' וטראן הסתכל עליו במבט לא מוסבר.

טראן לפתע הוציא עוד פוקדור.

"אתה… בטוח שאתה רוצה את זה?", שאל טראן בקול מוזר.

"כן".

טראן עצם עיניים וכשהוא פקח אותן, המבט בעיניו היה שונה לגמרי מכל מבט שלוק ראה אצלו עד היום. אפילו סת' נראה לפתע מפוחד, כאילו הוא מצטער שהוא ביקש ממנו בכלל להוציא לקרב את הפוקימון האחרון שלו. מה לעזאזל יש בכדור הזה?

= = = = =

החזקתי את הכדור ביד ימין שלי. אין לי ברירה, אני חייב להשתמש בו. אני חייב להשתמש בו לאות הכבוד וההוקרה שיש לי עבור סת'. הרמתי מבט לעבר סת', ראיתי חשש בעיניים שלו בפעם הראשונה בחיים שלי, הוא הבין, הוא באמת הבין מה הוא גרם לי לעשות. עמדתי לזרוק את הכדור כשלפתע השמיים הוחשכו, מישהו סגר את תקרת האיצטדיון עם הכיסוי שנועד לחסום גשם וחושך מוחלט השתרר במקום. לפתע המסכים התחילו לשדר את מה שידעתי שהם עומדים לשדר, את אותו האיש שראינו באירוע למען רד.

"שלום לכם, תושבי המחוזות ג'וטו וקנטו. כאן מדבר מנהיג הארגון, 'ידו של הו-הו'. אני יודע שרובכם מכירים בנו כארגון טרור שתקף את האירוע שנועד למען האלוף שלכם רד לפני תקופה, אבל בבקשה, תנו לי להסביר לכם מה המטרה האמיתית שלנו", כל הקהל השתתק כשהוא דיבר, היה לו כישרון דיבור זה בטוח.

"האידיאל שלנו הוא ליצור עולם מושלם, ללא מוות, ללא חולי. בעזרת דמו של הו-הו, הפוקימון האגדי, הצלחנו ליצור את מה שרבים לא הצליחו, שיקוי הנצח", הוא עצר ליצירת דרמטיות.

"אני יודע שרובכם לא יאמינו לי, לכן הבאתי לכם דוגמא קטנה", אמר והמסך התחלף.

במסך ראו את נרון מחזיק סכין אל מול החזה החשוף של טרנס שהיה קשור לכסא כדי שלא יזוז.

"שני האנשים הצעירים האלה הם חלק מהאליטה של הארגון שלנו. נרון", נשמע קולו של האיש ונרון דקר את טרנס עם הסכין באמצע החזה, מוציא ממנו צעקת כאב וגורם לדם לזרום כמו מים על הרצפה.

אנשים התחילו לצרוח כשראו לאט לאט איך החיים יוצאים מהעיניים של טרנס והראש שלו נופל בחוסר חיים על החזה שלו.

אחרי דקה בערך נשמע קולו של האיש שוב, "חכו רק רגע לפני שאתם נלחצים. נרון", אמר ונרון הרים את הראש של טרנס ושפך לתוכו משקה מתוך בקבוק מוזהב.

בהתחלה לא קרה כלום כשלפתע הפצע בחזה של טרנס התחיל להיסגר כמו בקסם והעיניים של טרנס נפקחו אחרי רגע. נרון שחרר את טרנס אחרי שראה שהוא התעורר וטרנס נעמד.

"אנחנו מעוניינים לתת לכם את שיקוי הנצח, ללא מוות וללא חולי. אנחנו לא מבקשים שום דבר בתמורה. בקבוק אחד ירפא אתכם מכל המחלות שהיו לכם אי פעם ואפילו יחזיר לחיים את מי שמת", אמר בקול מציע ואפילו נשמעו צעקות מהקהל שהם מסכימים עם הכל.

"אולם, יש בעיה אחת", אמר האיש וגרם לכולם להשתתק, "השיקוי לא עובד על כולם, הוא עובד רק על הנבחרים. כדי לבדוק אם אתם הנבחרים, עלינו לבדוק אם השיקוי יעבוד עליכם או לא, ואת זה אפשר לעשות רק על אדם מת. ולכן… עלינו להרוג את כולכם. אתם יכולים להתחיל", אמר בקול קר ולפתע נשמעו צעקות מהקהל כשאנשים לבושים שחורים יצאו מהקהל לתקוף אנשים בקהל באכזריות. סכינים, להביורים או כאלה שפשוט פקדו על פוקימוני האש שלהם לשרוף אנשים על ימין ועל שמאל.

"היציאות חסומות, אף אחד לא יוכל לצאת מכאן עד שהתהליך יסתיים. אפילו מנהיגי המכון המהוללים שלכם לא יוכלו לעזור לכם", אמר בצחוק והמסך נכבה.

אני וסת' הסתכלנו אחד על השני ואז בהינד ראש שנינו הסתובבנו ורצנו לכיוון ממנו באנו בשיא המהירות.

= = = = =

טראן עמד להוציא את הפוקימון האחרון שלו כשכל זה התחיל, סת' בחיים לא הרגיש ככה לפני. המבט הזה בעיניים של טראן… סת' לא ידע מה יש בכדור הזה, אבל הוא ידע שזה מסוכן. מזה הרבה זמן, הוא באמת חש פחד. הקרב שלהם נעצר לפני וארגון הטרור ההוא שתקף את רמת אינדיגו הופיע. סת' רץ בשיא המהירות, הוא היה צריך להגיע ללונה, שום דבר לא חשוב מלבד זה, הקרב נגד טראן יחכה לאחר כך. הוא הגיע לחדר ההתכוננות וביציאה ממנו אל תוך פנים האיצטדיון היו חמישה אנשים לבושים שחורים שחיכו לו.

היא הוציא את אגיסלאש בלי לחשוב פעמיים, "חסל אותם!", קרא כשאגיסלאש ביתר את הגופות שלהם לחתיכות ולא השאיר להם אפילו אפשרות להגיב כשהראשים שלהם נפלו חסרי חיים על הרצפה.

גם כשהוא במצב פצוע, אגיסלאש היה חזק מספיק כדי לטפל בהם. סת' נשבע לעצמו שאם אפילו שיערה מדי ארוך ראשה של לונה תיפול בגלל מישהו הוא יגרום לו להצטער על היום שבו הוא נולד.

= = = = =

לונה הוציאה את בוטון ברגע שכל העסק התחיל להתלכלך, היא לא עומדת לעמוד בחוסר מעש כשאנשים מתים. היא ובוטון התחילו לרוץ בשיא המהירות לעבר המדרגות שהובילו ליציאות, כנראה שם יחכו הטרוריסטים כדי להרוג אנשים ביציאה שלהם. היא רצה במסדרונות במהירות כשהגיעה ליציאה הקרובה, היא ראתה את הדלת סגורה ומולה היו עשרה אנשים שהפנים שלהם מכוסות והם הקיפו אותה ואת בוטון בזהירות.

"בוטון, אתה מוכן? פלצור כפול!", קראה וקפצה לעבר בוטון, וכשהגב שלהם צמוד אחד לשני בוטון הסתובב בשיא המהירות בלי לדאוג שהוא אולי יפגע במאמנת שלו.

אחרי כמה רגעים כל הטרוריסטים שכבו במצבי פציעות שונים, אף אחד מהם לא מסוגל לעשות יותר מדי בזמן הקרוב. לונה הסתכלה עליהם בגועל והתחילה לרוץ לעבר היציאה הבאה. באמצע הדרך המסדרון נפתח לחדר גדול כשלפתע מהפתח מולה יצאו נרון וטרנס.

"טרנס, מה לעזאזל…", התחילה לומר כשלפתע בוטון עמד מולה וחסם אגרוף של אינפרנייפ שהיה פוגע בה אם הוא לא היה עוצר אותו.

"נרון, לך לעזור לרן, אני כבר אטפל בה", אמר כשנרון רק הביט בלונה במבט מוזר והלך משם.

"אוי אני עומד ליהנות מזה…", אמר טרנס בקול מרושע.

"אני בטוחה שאני יותר. בוטון, פלצור אפל!"

= = = = =

זה הרגע לו לוק חיכה, ועכשיו הוא היה חסר אונים. בגלל שהוא ישב באזור של האח"מים המקום נסגר הרמטית ולא נתן לאף אחד לצאת או להיכנס. מסכים יצאו מהקירות ואמרו לכל האנשים להירגע ולנשום המקום כששירותי הביטחון יטפלו ב-הכל.

פורט מצידו הוציא את ויקטיני, "פורט, מה אתה עושה?!"

"אני אולי לא יכול להשתגר אל מחוץ למבנה בגלל ההגנה של המקום, אבל אני יכול להשתגר בתוך המבנה עצמו. אל תדאג לי", אמר והשתגר מהמקום.

"לעזאזל פורט! לפחות היית יכול לקחת אותי איתך!", צעק לוק בתסכול ובעט באחד הקירות.

ואז התיישב במושב שלו והסתכל איך מנהיגי המכון וכוחות הביטחון שהיו באזור מנסים בחוסר הצלחה לעצור את הטרוריסטים.

= = = = =

רן פיזר את כל החיילים שהיו איתו והתחיל להתקדם לכיוון שאליו ידע שטראן הלך כשלפתע נרון החליט להופיע.

"מה אתה רוצה?", שאל בבוז וחוסר סבלנות.

"טרנס אמר לי להצטרף אליך", אמר בקול אדיש.

"טוב, בוא, אבל שלא תעז להפריע לי!", אמר באיום לעבר נרון שהסתכל עליו באדישות והתקדם אחריו.

הוא לא ייתן לאף אחד להפריע לנקמה שלו!

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. כאילו, מה זה משנה אם הוא מחסל עם לוקריו או אגיסלאש?

    לדבר אחר, הקרב מדהים ומעצבן שהם היו חייבים להפריע באמצע הקרב, לפני שטראן עמד לזרוק את הפוקימון האחרון שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *