סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סוף לבלבול – אתר מפלצות כיס נכנס לקיפאון

שלום לכל הגולשים היקרים,
כאן אוהד – יוצר המשחק "פוקימון כחול לבן", מייסד ערוץ היוטיוב של האתר ועוזרו הנאמן של יוסי – הרי הוא היטמן – מנהל אתר מפלצות כיס.

הגולשים העקביים שלנו כנראה מבולבלים לראות את הפוסט הזה כאן, או את האתר הזה כאן. לפני רגע, נכון לכתיבת הרשומה הזו (9.9.21), לכל מי שנכנס לאתר חיכתה ברכת "האתר נסגר, תודה על שביקרתם", ורגע לפני זה האתר עבד כרגיל לחלוטין, ורגע לפני זה האתר החליף שם ל"פאלט טאון" ורגע לפני זה האתר הושבת ורגע לפני זה האתר חזר והושבת וחזר ובקיצור – האתר עבר תקופה לא יציבה בלשון המעטה.

חלקכם אולי גולשים חדשים, שבאו לאתר כי הם שמעו על כל התכנים המדהימים שיש לו להציע, כמו על הפוקידע המלא, המנגה המתורגמת, מדריכי הוידאו, הורדות של משחקי פוקימון, המשחק הישראלי המקורי "פוקימון כחול לבן", הסיפורים המקוריים שאפשר לשקוע בהם ימים כלילות, וכל זה רק טעימה. אז לכם נאחל ברוכים הבאים, מקווים שתראו באתר הזה מקום למצוא בו את כל מה שהנפש הפוקימונית שלכם חפצה בו – לפחות עד שנת 2021, ושתוכלו להרגיש קצת ממה שלא מזמן קהילת הפוקימון הישראלית קראה לו בית.

בכל אופן, הסיבה שכולכם רואים את הרשומה הזו ואת האתר הזה, למרות כל התלאות שעברו עליו לאחרונה, היא אחת ויחידה – אתם. הביקוש שלכם להיכנס ולראות את האתר ואת התכנים שלו הציף את כולנו ברצון לאפשר לכם להנות מכל מה שיש לנו להציע, כל עוד רק אפשר.

האתר נבנה במשך 11 שנים של תוכן בלתי פוסק בכל יום, וכמות התכנים שיש בו אסטרונומית. בדף הראשי מחכים לכם 134 עמודים שבכל אחד מהם 60 רשומות שכל אחת מהם היא עולם ומלואו. לכן רציתי להזמין אתכם להיכנס אל האתר במתכונתו החדשה – מתכונת מוזיאון, קיפאון או איך שלא תרצו לקרוא לזה. ככה או ככה, הרשומה הזו היא כנראה הרשומה החדשה האחרונה בהחלט שתראו פה. החל מעכשיו, כל התכנים נגישים לכם באופן חופשי לחלוטין – בלי זיגזגים, העברות שרביט או סגירות מפתיעות של האתר.

חלקכם אולי שואלים למשך כמה זמן האתר יחזיק. הרבה מהרשומות שעלו לאתר, ובעיקר בתקופה האחרונה, עסקו בשאלה עד איזה תאריך יחודש השרת ועד מתי נוכל באופן טכני להמשיך ולהשאיר את האתר באוויר. ובכן, בלי סודות, התשובה לכך תלויה באופן ישיר בכמות הגולשים שנכנסים לאתר. האתר מקבל כסף באופן פאסיבי מהפרסומות שאתם רואים בו מדי פעם, ועד היום הכסף הזה הספיק כדי להחזיק את האתר באוויר גם בלי תמיכה כלכלית מבחוץ. אנחנו מקווים מאוד שהמצב ישאר כך ואם זה באמת יהיה המצב – אין סיבה שהאתר לא יהיה באוויר לנצח. אנחנו מזמינים גם אתכם לקחת חלק בכך ולשתף את האתר עם חברים, אחים ואחיות ועם כל מי שתרצו. כל עוד תמשיכו להנות מהאתר, כך האתר יוכל להמשיך להתקיים.

מקווה מאוד שתמשיכו להנות, ושתזכרו או תגלו את מה שכל צוות מפלצות כיס גילה וממשיך לגלות על בשרו בכל יום מחדש – שגם אם יום אחד תעזבו את פוקימון, פוקימון אף פעם לא באמת עוזב אתכם.

בהזדמנות הזאת אני רוצה לפנות ולהודות באופן אישי להיטמן – יוצר ומנהל האתר. היטמן, עברה עליך תקופה שהיא רכבת הרים. הרצון לסיים את תקופת האתר ולעבור הלאה בחיים, ביחד עם האהבה העזה אליו והרצון לעשות טוב על הלב של כל הגולשים, גרמו ללא מעט בלאגן. בסוף האהבה ניצחה. האתר הזה לנצח יהיה שלך, ואני בטוח שאתה תמיד תחזור אליו כדי להיזכר. בסוף הגעת להחלטה הטובה ביותר שיכלת לקבל – המשכת הלאה, אבל השארת לנו, הגולשים, את המתנה הכי נפלאה שיש.

אנחנו מודים לך עד אין קץ על כל הנתינה שלך; על כל המידע שהענקת לילדים שלא יכולים לקרוא באנגלית ובזכותך לא צריכים עזרה מאף אחד; על התכנים האינטראקטיביים שיצרו פה קהילה של ממש ונתנו לנו כל כך הרבה תעסוקה; על אלפי הסרטונים שהעבירו לנו שבועות של הנאה; על המתיחות; על הסיפורים; על המשחקים; על היצירות; על ההומור שלך, הרצון שלך לתרום ולתת, התשוקה העזה שהייתה לך לפוקימון ובעיקר התשוקה העזה שנותרה לך לבטא את עצמך ולתת לנו להנות מזה. אתה מתנה כל כך גדולה לקהילת הפוקימון בישראל, ולעד תישאר כזה.

זה נשמע כמו פרידה, וזו אכן סוג של פרידה. היטמן ממשיך הלאה. כמו שכתבתי בהתחלה, האתר לא ימשיך להעלות תכנים בזמן הנראה לעין, ואולי בכלל לא. אבל האתר נשאר איתנו וגם היטמן נשאר איתנו – אתם תמיד מוזמנים לפנות אליו ולספר לו ממה נהניתם באתר, איזו רשומה חדשה גיליתם או סתם להגיד תודה. מוזמנים בחום גם לפנות אליו כאן בתגובות – אני מבטיח שהוא יראה את הכל וכנראה שגם יגיב 🙂

אז זה הכל חברים. אני מאחל לכם שנה טובה, שיהיו לכם חיים שמחים ומלאי פוקימון, שהאתר הזה יזכה להיכנס לכם לחיים ושאתם תזכו ותשמחו לחזור אליו שוב ושוב כדי לראות עוד סרטון, לקרוא מידע על עוד פוקימון בפוקידע, או למצוא עוד נקודה חדשה של הנאה במאגר הלא נגמר הזה.

והכי חשוב, תתפסו את כולם!

פוסטים קשורים

92 תגובות

  1. זה סיוט כול שניה הן נופלות שאני אוכלת וזה בלתי אפשרי להחזיר אותן למקום אפילו שזה אפשרי זה סיוט ואני צריכה להחליף שלוש פעמים ביום אז אחרי אתמול הפסקתי

  2. אגב, לא יודע אם זה צחוק הגורל או משהו אחר, אבל מי שטען שאני הולך לקריירת דיבוב כנראה לא טעה לחלוטין. נרשמתי לקורס כזה.

  3. היי היטמן, שמע, האתר שלך ליווה אותי כבר כמה שנים ונקרע לי הלב לראות אותו כמוזאיון ולא כאתר פעיל. אני חושב שיש לי כמה רשומות חדשות שאוכל להכניס לאתר. אני מצייר ומדובב וכן יכול להכנס לכתיבה אם צריך. אם אתה מעוניין בכך, עדכן אותי איך ליצור קשר יותר מקצועי מתגובות, ואשמח לתרום לאתר ככל יכולתי. טל.

  4. אוקיי אני חלק ממנבאי היטמן המדובב אז קצת קרדיט פור מי
    והיטמן כל הכבוד לך על כך שהחלטת לנסות את זה, כל הכבוד !!
    ואם אנשים רוצים להוסיף רשומות תתן להם בבקשבה

  5. זה לא אומר כלום. גם כשהאתר היה פעיל, זה לא שינה דבר. ב3 שנים האחרונות הופקו פה תכנים יומ-יומיים ובקושי הגיבו עליהם. ניתן לחשוב שאחרי 11 שנה ברשת, שכל רשומה שתעלה לאתר תזכה בלפחות 11 תגובות, וזה לא היה ככה. סוף מעשה במחשבה תחילה.

  6. היטמן מה אם הקומיקס של פוקימון כחול לבן? אני רוצה ליקרוא את כולם כן לקירוא את כולם!! אני מייצר ממש גרועות של פוקימון כן!

  7. ניסיתי ליצור חוברת קומיקס לפוקימון כחול לבן. אני מוכן להשקיע בזה הרבה כסף. פניתי לאלעד והוא לא מעוניין. פניתי לאחת מחו"ל, עשתה שני פרקים ואז התחילה לעשות לי קטעים. אם תמצא מישהו/י שיהיו מוכנים לצייר 50 פרקים במחיר אטרקטיבי, תפנה אותם אלי בבקשה. בסדר?

  8. איוי גירל – אפשר קישור בבקשה?

    עיני, אם היה לי איך לשלוח לך את פרויקט הסיום שלי מקורס הדיבוב, היית מתגלגל מצחוק.

    אני כל כך שמח שלפעמים צצות פה תגובות חדשות.

  9. שמע היתמן אני גולש די ותיק באתר הפסקתי לגלוש אחרי שביתלת את מחוז 2 לא הבנתי אתה עוזב את האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *