סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

השבוע בפוקימון: אירוע קלפים, פוקימון גו ויום הולדת למותג!

מפגש פוקימון חגיגי

ביום שישי, בתאריך 25.2.2022, בין השעות 10:30-14:00, יערך אירוע פוקימון בחנות נינטנדו ישראל, הממוקמת בדיזינגוף סנטר שבתל אביב. האירוע כולל עמדת חלוקת קלפים, טורניר וידאו חינמי, טורניר קלפים שההשתתפות בו כרוכה בתשלום על חפיסת בוסטר אשר תלך ישירות לקופת הפרסים, עמדת התנסות חינמית במשחק "מתקפת הפתע של פוקימון", השקה חגיגית לסט הקלפים החדש של פוקימון, הפעלת לורים עבור שחקני פוקימון גו ועוד.

= = = = = = = = = = = = = =

= = = = = = = = = = = = = =

פוקימון גו טור ג'וטו

ביום שבת, בתאריך 26.2.2022, בין השעות 9:00-21:00, יערך אירוע טור ג'וטו במשחק הסלולר "פוקימון גו" לכבוד יום הולדת ה26 של המותג. ההשתתפות באירוע עולה כסף והיא על סך 11.99$ (40 ש"ח). שחקנים יוכלו לבחור בין "זהב" ל"כסף" והם יפעלו יחד לתפוס את כל פוקימוני ג'וטו.

פוקימונים בלעדיים של זהב (Gold): SpinarakGligarTeddiursaMantine (ימשכו למפיץ ריח –  Incense)

סיכוי מוגבר לזוהרים בזהב (Gold): ChikoritaCyndaquilTotodileSpinarakIgglybuffNatuHoppipSunfloraMisdreavusWobbuffetGligarShuckle normal spriteTeddiursaSwinubMantineHo-oh normal sprite

פוקימונים בלעדיים של כסף (Silver): LedybaDelibird normal spriteSkarmory normal spritePhanpy (ימשכו למפיץ ריח –  Incense)

סיכוי מוגבר לזוהרים בכסף (Silver): ChikoritaCyndaquilTotodileLedybaCleffaSudowoodoHoppipYanmaPinecoDelibird normal spriteSkarmory normal spriteHoundourPhanpyMiltank normal spriteLarvitarLugia normal sprite

כמו כן יופיעו האנונים הבאים: 

= = = = = = = = = = = = = =

= = = = = = = = = = = = = =

יום הולדת למותג

ביום ראשון, בתאריך 27.2.2022, יערך יום הולדת 26 למותג פוקימון. אם יש לכם רעיונות איך אפשר לחגוג את המאורע הזה באתר, רשמו לנו את זה בתגובות. קחו בחשבון שיש דברים שייקח לי זמן להכין.

פוסטים קשורים

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *