סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכיסלצת היומית: מתחילים בניצחון / מיכאל אלבוים (דור 5)

פִּיצָחוֹן (פצפון+ניצחון)

נָחָשׁוֹרֶשׁ (נחש+שורש) ~> גֶפֶנָחָשׁ (גפן+נחש) ~> אָדוֹנָחָשׁ (אדון+נחש)

הכיסלצת שתפתח את הדור החמישי היא כיסלצת מיתולוגית בשם Victiny (ביפנית bikutini), הלחם של Victory (ניצחון) ו-Tiny (קטן, זעיר, פצפון), או Destiny (גורל). יש כאן יחס לתנועת ה-V האהובה ביפן, שהרבה משתמשים בה באופן אוטומטי כשהם מצטלמים. אפשר להלחים את זעיר וגורל לזעירל, ואז נקבל גם זעיר+על, אבל נלך על בטוח עם פצפון+ניצחון ונקבל פיצחון, כי אין פוצח פה כמנצח.

ומכאן נמשיך ישירות לכיסלצת ההתחלתית מסוג דשא של הדור, Snivy, הלחם של Snake (נחש) ו-Ivy (קיסוס), או ביפנית tsutaaja, הלחם של tsuta (קיסוס יפני) ו-ja (נחש). הקיסוס היפני הוא ממשפחת הגפניים, ומכיוון שקיסוס ונחש לא מתחברים, נלחים את גפן ונחש כדי לקבל גפנחש.

ברמה 17 הכיסלצת מתפתחת ל-Servine, הלחם של Serpent (נחש) לצד Vine (גפן, צמח מטפס), או ביפנית janobii, הלחם של ja (נחש) עם Ivy (קיסוס). מכיוון שהשם גפנחש מתאים גם כאן, ואין יותר מדי חלופות, נחזור אחורה ונשנה את הכיסלצת הקודמת לנחשורש. למה שורש? כי לגפן יש שורשים חזקים שמאפשר לצמח לטפס, ושורש זו התחלה, אז זה מתאים.

ברמה 34 הגפנחש מגיעה להתפתחות הסופית שלה, Serperior, הלחם של נחש עם Superior (עליון). ההלחם המתבקש הוא עליונחש, אבל ביפנית לכיסלצת קוראים לכיסלצת jarooda, הלחם של נחש עם Lord (אדון). נישאר עם היפנית ונקרא לכיסלצת אדונחש.

פצפון מיתולוגי:

שורש קטן:

אדון הגפנים:

לעמוד הפייסבוק של מיכאל אלבוים: https://www.facebook.com/Elboim

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. לא לצחוק על ויקטיני המיטיק האדיר ביותר בכל מחוז שהתגלה או יתגלה בכל הזמנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *