סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכיסלצת היומית: לוחמי האש החזיריים / מיכאל אלבוים (דור 5)

נוֹחָמִים (נוחר+חמים) ~> כּוֹחֲזִיר (כוחני+חזיר) ~> מָלְהֵבַּר (מלך+להבה+חזיר בר)

הכיסלצת ההתחלתית השנייה, מסוג אש, היא Tepig, הלחם של Tepid (פושר) ו-Pig (חזיר), או ביפנית pokabu, הלחם של pokapoka (תצליל של משהו חמים שזורם בגוף), לצד buta (חזיר) או buu (נחירת חזיר ביפנית). נלחים את נוחר עם חם או חמים ונקבל נוחם או נוחמים, מה שנותן לנו גם את החום וגם את הלחימה, ומכיוון שהכיסלצת מתפתחת לכיסלצת אש לוחמת בהמשך, זה רמז מקדים מעולה.

ברמה 17 הנוחמים מתפתחת ל-Pignite, הלחם של חזיר ו-Ignite (הצתה), או ביפנית chaobuu, הלחם של חזיר/נחירה לצד chao (סופר;על או טיגון מוקפץ בסינית). נמצא מילים מקבילות במקום סוּפֶּר ונקרא לכיסלצת נוחזק (נוחר+חזק) או כוחזיר (כוחני+חזיר).

ברמה 36 הכוחזיר מתפתחת לצורה הסופית שלה, Emboar, הלחם של Boar (חזיר בר) לצד Emperor (קיסר, שליט), או ביפנית enbuoo, הלחם של en (להבה), buta (חזיר) או bu (אומנויות לחימה), לצד ou (מלך). אז יש לנו חזיר להבות שהוא מלך של אומנויות הלחימה. אפשר לקרוא לכיסלצת מלהבה (מלך+להבה), להבר (להבה+בר) או מלהבר (שילוב של כל השלושה). אומנם אנחנו נפרדים מהחזיר, אבל בר, להבות ומלך נותן לנו התייחסות לכל שלוש המילים המשמעותיות בשם היפנית, והשם מלהבר הוא די מלהיב.

צפוף בסירה:

מלהפומבה:

לעמוד הפייסבוק של מיכאל אלבוים: https://www.facebook.com/Elboim

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. לומר את האמת, מלהפומבה חייב להיות אחד הפוקימונים הכי מוזרים שראיתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *