סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מנגת הרפתקאות פוקימון – חרב ומגן: פרק 1

קרדיט לניסן על הרעיון לרשומה

שם: הרפתקאות פוקימון
שם לועזי: Pokemon Adventures
שנה: 2019
כיוון קריאה: >>> מימין לשמאל >>>

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. פרק חמוד מאוד אבל לא הבנתי אם זה ההתחלה של המנגה של סורד ושילד וקוראים לה פוקימון הספיישל: חרב ומגן! או ספיישל של המנגה של סורד ושילד

  2. אוקי, אני מת על קסנדרה (למרות שאני לא מבין למה לא לקרוא לה גלוריה אם זה לא עומד להיות שילד כמו ילו, גולד, רובי וכל זה שעל שמות המשחקים).

    מרווי מקסים לחלוטין.

    ואני האמת שמח שנתנו למגנוליה עוד זמן מסך וטיפ טיפה יותר אישיות כי היא ממש נשכחת.

  3. נריה – פוקימון ספיישל זה השם היפני של המנגה. זו עדיין אותה סדרה.

    מולגי – ביפנית השמות שלהם הם סודו ”סו“ טסורוגי (מילולית ”חרב חרב“) ושילדמילה ”שילי“ טייט (מילולית ”מגן מגן“). כשויז מדיה תרגמו את המנגה לאנגלית הם כנראה היו עצלנים מכדי למצוא שמות יצירתיים שאשכרה נשמעים כמו שמות אמיתיים (כמו שהם עשו עם וויטלי ובלייק בB2W2) אפילו שהשמות ”סורן“ או ”שילָה“ קיימים, אז הם פשוט נתנו להם שמות בריטיים גנריים ותקעו את חרב ומגן בתור שמות המשפחה. פחות או יותר כל מעריצי פוקיספי מסכימים שמדובר בבחירה מטומטמת ונדירים עם סו ושילי.

    אז היטמן – בבקשה תרחם עלינו ותשתמש בשמות היפניים שלהם. אתה יכול להישאר עם השמות באנגלית של הפוקימונים, לנסלוט זה שם אדיר לסירפג'ד, אבל הנרי וקייסי צריכים למות.

  4. אגב, למי שתוהה מתי הסאגה הזאת מתרחשת בציר הזמן של המנגה – עדיין לא חשפו מספיק פרטים בשביל מיקום מדויק, אבל אנחנו יודעים בוודאות שזה אחרי סאגת XY (בערך שמונה שנים אחרי רובי וספייר), אז אם נצא מנקודת הנחה שזה גם אחרי סאן ומון (כמה חודשים אחרי אקס וואי) הסאגה מתרחשת בסוף הנוכחי של ציר הזמן.

    ומולגי – עוד לא ראית כלום מהאישיות של מגנוליה. אתה הולך למות עליה.

  5. בהתחלה התרגום שלי אכן היה סו ושילי, אבל אז נכנסתי לויקיפדיה לבדוק מתי המנגה יצאה, בשביל טבלת המידע, וגיליתי שהם קרויים בכלל הנרי וקייסי, ומאחר ואני מתרגם מאנגלית ולא מיפנית, אז הלכתי על זה.

  6. מיוטו, אתה ברצינות שופט את זה רק לפי הפרק הראשון? חוץ מזה מנגת הואן היא ליטרלי הסאגה הארוכה ביותר של המנגה, לעומת זאת חרב ומגן עדיין רק בצ'אפטר 27 כשיש עוד הרבה לכסות. תן לזה זמן.

  7. תסיימו את הואן ואז תעברו לסינו ויונובה ותרגמו את זה לפי הסדר עד גאלאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *