סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימוני מחוז היסוי – נכחדו או התפתחו לצורה הנוכחית שלהם?

היסוי הוא השם המקורי של מחוז סינו. זמן ההתרחשות של מחוז זה נעוצה בעבר הרחוק, הרבה לפני ההתיישבות והעיור שהגיעו מאוחר יותר למחוז סינו. אלמנט אחד חשוב במחוז הזה הוא הפוקימונים המחוזיים שנמצאים שם, לדוגמה: ארקניין היסואי, סניזלר, ווירדיר ודסידואיי היסואי. השאלה שלי היא: מה קרה להם?

הרי אם נניח שהמחוז הזה מבוסס על האי הוקאידו (Hokkaido) בזמן שהוא היה ידוע בתור איזו (Ezo), והתקופה שבה הוא היה קיים בעולם שלנו מציבה אותנו במאה ה19 לספירה, אז מה קרה ב200 שנה שעברו מאז? האם פוקימונים כמו אורסלונה נעלמו מן העולם? הרי אנחנו יודעים שהם לא נמצאים במשחקי הדור הרביעי שמתקיימים בימינו אנו. והאם גודרה היסואי שינה את עורו, סוגו ומראהו במהלך 150 שנה?

הרי אם נסתכל על ההיסטוריה של פוקימון, יש דבר כזה שנקרא פוקימונים שנכחדו, עיינו ערך: קאבוטופס, טירטוגה דראקוביש. אבל אלה נעלמו מעל פני האדמה לפני מיליוני שנים, ועדיין הם מוצאים את דרכם לאנימה (אש קטצ'אם תפס דראקוביש), לקלפים, ולמשחקים. האם זה גם גורלם של הפוקימונים של היסוי? אשמח לשמוע את דעתיכם!

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. נראה לי שפוקימונים כמו גודרה שהתפתחו ככה בגלל הטבע הפראי של היסוי יהפכו לצורה הנוכחית שלהם ופוקימונים שהתפתחו בצורה שמזכירה את התרבות העתיקה של היסוי יכחדו כמוה

  2. מאמין שזה תלוי. פוקימונים כמו קליבור או אורסלונה נגיד כנראה כבר לא יכולים להתפתח כי החפץ המאפשר להם נכחד.

    זה שאלה טובה מה קרה עם ווירדיר נגיד כי הוא לא מתפתח באמצעות פריט.

    קווילפיש אולי התפתח? אבל אז השאלה מה קורה עם אוברקוויל אז.

    זורואה, גודרה, לילגאנט, סניצל, באסקולין וברייביארי כנראה נכחדו, משום שאין שום דרך למצוא אותם בסינו. אם זאת מאמין שחלק מהם יוכלו להתפתח שוב אולי עם יגיעו לסינו.

    אלקטרוד וגראולית' התפתחו כנראה, הם הרי רגילים בדקס של סינו.

    טייפלושן, דסידואיי וסאמוראט לא יגיעו שוב כי לא יהיה את התנאים המתאימים להם להתפתחות. בנוסף שלושתם בעצם לא חיו בהיסוי מלכתחילה.

  3. רואים כמה מולגי מסביר היטמן אני חושב שאתה צריך לתת לו לעשות טור על לאגנד ארכיאוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *