סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עשרה פוקימונים שהתפספסו באנימה!

  פוריגון: הוא הופיע בפרק החייל החשמלי, במהלכו ילדים יפנים קיבלו התקפי אפילפסיה ומאז לא שמענו עליו יותר.
   קדברה: הוא הופיע בעונה הראשונה, פוקימון קיבלו תביעה מאורי גלר הישראלי ומאז לא שמענו עליו יותר.
   ג'ינקס: היא הופיעה במספר פרקים בעונה הראשונה, נראתה כניסיון העלבה כלפי אנשים ממוצא אפריקאי ומאז לא שמענו עליה יותר.
   טאורוס: הוא הופיע בפרק של דרטיני, אש קטצ'אם אפילו תפס אותו, אבל מאחר והפרק נגנז, הפוקימון נשאר מפוספס ולמעט הופעה בגביע איי תפוז, כמעט ולא שמענו עליו יותר.
   וויסקאש: פוקימון זה הופיע בפרק שנגנז בשל העובדה שהשתמש ברעידת אדמה בזמן שאנשים מתו מרעידות אדמה ביפן. אומנם היו לו עוד כמה הופעות קטנות, אבל כמעט ולא שמענו עליו יותר.
   סמירגל: יחסית לפוקימון שיכול ללמוד כל מתקפה, ההופעות שלו באנימה התרכזו בכישרון הציור שלו, מה שהופך אותו למפוספס.
   סנאבול: יחסית לפוקימון שמאוחר יותר פיתח חסינות מוחלטת לדרקונים, ההופעה שלו באנימה הייתה על תקן המעצבן התורן, בכך שהוא עקב אחרי אש והחבורה והיה סופר נודניק. בהחלט פספוס.
   ג'יגליפאף: בדומה לסנאבול, גם הפעם יוצרי האנימה הסתמכו על החמידות שלו, והתעלמו לחלוטין מהעובדה שהוא פוקימון פיה, שיכול להרוג דרקונים בקלות ובמקום זה שמו אותו כזמר כושל וצייר עצבני. בהחלט פספוס.
   סלרפאף: כאן כבר ניתן לזהות דפוס פעולה שלוקח כל פיה והופך אותה לחסרת תועלת. אבל בניגוד לסנאבול וג'יגליפאף שהתגלו כפיות מאוחר יותר, סלרפאף היה פיה מההתחלה ובתור פוקימון תחרותי הוא מאוד חזק. פספוס.
   אגיסלאש: כאן מדובר בפוקימון תחרותי מהחזקים שנראו אי פעם ולמעט הופעה אחת בה הוא הפסיד לפיקאצ'ו שתקע לו חתיכת עץ בנדן שלו, מדובר באחד הפספוסים הגדולים של האנימה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. אגי'סלאש הוא ממש חזק אין לי מושג איך עשו אותו כזה חלש אחרי שהוא קיבל באן מתחרותי

  2. אני דווקא ממש אהבתי את איך שפיקאצ'ו הביס את אג'יסלאש, מרגיש כמו משהו שהיו עושים במנגה

  3. העניין עם פוריגון ווויסקאש מעצבן, כי זה שזה קרה בפרק אחד שבו הם הופיעו לא אומר שעכשיו כול פעם שהם יופיעו הם יגרמו לפוסט טראומה\אפיליפסיה. אני מסכים מאוד עם סמירגל ואגיסלש. אני חושב שהעניין עם טורוס פשוט לא נכון: הם הופיעו עוד מלא פעמים בסדרה, ובמיוחד אלה של אש שמסתערים עליו כול ביקור במעבדת אוק. ולגבי סנובול, ג'יגליפאף וסלארפף הכותב מתייחס אל סוג פיה כאל קוטלי דרקונים [שדרקון בעצמו לא חזק במיוחד מבחינת השפעות סוג] ותו לא, חוץ מזה הג'יגליפאף החוזר ההוא היה ממש מגניב.

  4. אני לא חושב שאיג'סלש הוא פיספוס כי הוא עשה לפיקאצ'ו חיים קשים והדרך שבה הוא הביס אותו זה כמו שקרה עם אוניקס של ברוק ולונהטורן וסולרוק של טייט וליזה שזה כנראה הבול שיט הכי גדול בפוקימון

  5. אגב אני יכול להגיד שבגלל האנימה אני תכנית שונא את סנבול וג'יגליפאף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *