סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

25 הפוקימונים האהובים עליי / ליו מאמן האיווי – חלק שני!

היי לכולם, זה שוב אני, ליו מאמן האיווי.
לא מזמן פורסמה רשומה של 25 –21 הפוקימונים הכי אהובים עלי, וכמו שהבטחתי הנה פוקימונים 20-11.

= = = = =

20# טייראנטרום

תגידו מה שאתם רוצים על המשחקים XY, אבל אני אהבתי אותם, ואחד החברים שלי בצוות היה טייראנטרום. הטי רקס הזה פשוט מדהים, והוא הפוקימון המאובן הכי אהוב עלי. מאוד אהבתי את העיצוב שלו, וגם דיי נהניתי להשתמש בו.

= = = = =

19# טאלונפליים

זה היה קשה לבחור את מי אני אוהב יותר, מבין טייראנטרום וטאלונפליים, אבל אז נזכרתי באנימה, ומשם זו כבר לא הייתה תחרות ממש. אהבתי את הסגה של XY, ואחד הפרקים שאני יותר אוהב, הוא הפרק שבו הפלצ'ינדר של אש מתפתח לטאלונפליים. אני גם השתמשתי בו הרבה יותר, והעיצוב שלו פשוט מדהים. זה ענק מעופף עם כוחות אש. צריכים עוד?

= = = = =

18# טורטרה ואינפרנייפ

בשבילי השניים האלו שווים. דור 4 הוא הדור הכי אהוב עלי, אז תצפו שיהיו פה הרבה פוקימונים מהדור הזה.  בהתחלה אהבתי את טורטרה יותר, כי השתמשתי בו ראשון בפלאטינום. את אינפרנייפ תמיד אהבתי, אבל ממש התחלתי לאהוב אותו כשהשתמשתי בו ביהלום מבריק. אז כן הם מצוינים, מגניבים, יש להם עיצוב נהדר ופשוט הם פוקימונים טובים מעל הכל.

= = = = =

17# גארצ'ומפ

אמרתי לכם לצפות לעוד פוקימונים מדור 4 נכון? גארצ'ומפ הוא הסודו אגדי הכי אהוב עלי. העיצוב שלו הוא סודו אגדי, הסוג שלו בין הכי טובים. ובכל פעם שאני משתמש בו, אני מרגיש פשוט מצוין. העובדה שהוא מבוסס על שניים מהחיות הכי אהובות עלי (דרקון וכריש) ומשלב ביניהם כל כך טוב מעלה אותו למקום 17 ברשימה. אתם חייבים לנסות להשתמש באחד בעיקר בפלאטינום.

= = = = =

16# סילביאון

 

טוב,אני פשוט מת על איביולושלנס, וסילביאון היא בין האהובות עלי. היא קוטלת דרקונים מדהימה, ובכל פעם שהשתמשתי בה הרגשתי ממש ממש טוב עם עצמי. חוץ מזה העיצוב פשוט קסום, הוא משלב כל כך טוב את סוג הפיה עם השועל (או חיה אחרת אני אישית חושב שהיא נראת כמו שועל)

 

 

 

= = = = =

15# שאנדלור

סיפור האהבה שלי עם שאנדלור הוא מאוד מעניין. הנה הסיפור: במשך המון זמן (בערך 3 שנים) רציתי להשתמש בשאנדלור, ולא הצלחתי, כי תמיד היה לי פוקימון אש אחר. השנה סוף סוף החלטתי להוציא הכל החוצה, ולהשתמש בו בשילד, למרות שהיה לי את סנטיסקורץ'. הסיבה שרציתי להשתמש בו המון זמן, היא שבדומה לבאסקיוליג'ן יש לו סיפור אפל שאני מת עליו, ועיצוב בין הכי טובים בכל הפוקידע. בקרוב אני עומד לשחק בפוקימון לבן ותהיו בטוחים שאני אשתמש בו שוב.

= = = = =

14# לאקסריי

למרות שהוא אף פעם לא הגיע איתי עד לסוף המשחק, השונר הזה תמיד היה בין הפוקימונים הכי אהובים עלי. יש לו עיצוב שנראה כאילו הוא גם יכול להיות גיבור וגם נבל. הוא מבוסס על קרני רנטגן ושונר שזה פשוט משוגע, וגם יש לו ראיית רנטגן שזה פשוט מדהים. למרות שבדור 4 יש פוקימון חשמל שאני יותר אוהב (תכירו אותו בהמשך) לאקסריי הוא פוקימון מדהים שאני לא יכול לחשוב על צד לא טוב שלו.

= = = = =

13# קליבור

אני מת על סיזור, ולמרות שאני אוהב את קליבור הרבה פחות, אני עדיין חושב שהוא אדיר. הוא כמו סיזור רק מסוג אבן, ובמקום צבתות יש לו גרזנים. למרות שהוא לא הכי טוב הוא עדיין אדיר, והמתקפה הייחודית שלו ממש מגניבה וחזקה. אני ממש ממליץ עליו באגדות ארכיאוס.

= = = = =

12 דסידואיי צורת אלולה

הנה הסיבות למה אני אוהב את דסידואיי: 1. הסוג שלו ממש טוב וגם דיי יחודי 2. העיצוב שלו הוא בין הכי טובים בכל פוקימון, הוא נראה שילוב של רובין הוד וינשוף 3. הקונספט של ינשוף קשת הוא מאוד אדיר 4. למרות שאינסינרואר (שנמצא איפה שהוא ב30-39) היה הפוקימון הראשון שלי באלולה, האהבה שלי אליו דעכה בעוד שלדסידואיי היא הלכה וגדלה 5. ראולט הראונד בוי שלי!!!

= = = = =

11# וולקורונה

השנה הייתה 2019. ליו הצעיר משחק באימולטור בשחור שתיים ומוצא את וולקורונה במקדש שלו. ליו חשב שמדובר בפוקימון נדיר וחזק במיוחד ותפס אותו ומאז השאר היסטוריה. וולקורונה הוא כנראה פוקימון החרק הכי יפה שראיתי אי פעם, ואיך עשו את העיצוב שלו? הוא מלכותי, קסום, יפיפה, איך?! זה עש עם שש כנפי אש יפיפיות, וגם הסיפור שלו על איך הוא הופך להיות השמש כשהיא לא נמצאת, רק גורם לי לאהוב אותו אפילו יותר. וולקורונה הוא פוקימון יפיפה וחזק וממש נהניתי להשתמש בו (אפילו שהייתי צריך לחכות עד לסוף המשחק בשביל הTM של להביור) והעובדה ששחור שתיים הוא אחד המשחקים הכי אהובים עלי, ושממש נקשרתי לכל פוקימון שהשתמשתי בו שם ממש עוזרת כאן. כמעט כל שאר הצוות שלי בשחור 2 הולך להופיע בהמשך (חוץ מסאמורוט) לסיכום לוולקורונה יש עיצוב האדיר והעובדה שהמשחק ששחקתי בו כשהשתמשתי בו לראשונה הוא משחק שמאוד נקשרתי אליו ולפוקימונים שהיו לי שם זה בונוס.

= = = = =

המשך יבוא בשבוע הבא!

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. מעניין, אני מסכים כמעט עם הכל אבל לא עם וולקרנה (איפשהו בטופ 50 שלי) ואני יותר מעדיף דיסידואי היסואי

  2. סליחה שככתי לרשום את מספר 16.סילביאון
    אני מת על איביולושלנס וסילביאון היא בין האהובות עלי היא דרגון סלייר מדהים ובכל פעם שהשתמשתי בה הרגשתי ממש ממש טוב עם עצמי והעיצוב פשוט קסום הוא משלב כל כך טוב את סוג הפיה עם השועל (או חיה אחרת אני אישית חושב דהיא נראת כמו שועל)

  3. אים לי עד כדי כך כאלה שאני בעצמי אוהב מהרשימה.

    שאנדלור פוקימון מדהים, היה לי אותה בפוקימון ריבורן לזמן מה והיה כיף להשתמש בה לקרבות.

    קליבור הייתה חלק חשוב בקבוצה שלי ואני מת עליה (זו הייתה קליבור בת)
    .
    סילביאון גם כן היה לי בקבוצה בלגנדס ארכאוס, ולמרות שהוא האיווילושן השני הכי אהוב עלי (אחרי פלאריון) הוא ללא ספק מאוד קרוב לעקוף אותו לאחר שריסק את גיראטינה והקרב לפני.

    וולקרונה וטאלונפליים די סבירים בשבילי, היה לי שימוש בהם וזה היה די כיפי. כל השאר פחות מתחבר.

  4. אני מסכים לגבי וולקארונה ראיתי אותו באנימה והתאהבתי והניסיון שלי איתו בבלאק אנד וייט ושילד רק הוכיח לי שאני צודק

  5. אני אשמח לדעת מי מכל פוקימוני האש ברשימה אתם הכי אוהבים אני ולקוקנה (ויש לי הרגשה שכולם לא מתים עליו כי יש קורונה בשם🙃)

  6. עובדה מעניינת על ולקורונה הוא גיבור בפוקידע כתוב שהוא שימש בתור שמש מחליפה כשהיא לא הופיע כשהייתה סערה ודברים אחרים

    עובדה על טלונפליים הוא מהיר מאוד מפני שהוא מבוסס על בז שהוא בין החיות הכי מהירות בעולם

  7. אגב בעיקרון היו אמורות להיות לדסיג'וואי 10 סיבות והייתה אמורה להיות בדיחה כי חצי מהן היו ראולט

  8. הנה רמז לשאר הפוקימונים ברשימה את כולם הזכרתי באתר אתם יכולים לנחש מי הם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *