סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

טור: אליפות העולם בפוקימון / יויו

מאז שאליפות העולם בפוקימון התחילה באנימה, וחשפו שיש שמונה מאמנים שהם הכי חזקים בעולם, אנשים בקהילה התחילו לשער מי יכולים להיות המאמנים הללו. אבל במהלך בפרק 109 של הסדרה חשפו את כולם, ואז התחילה חרושת הניחושים של מי ילחם נגד מי. בפרק 114 יצא טריילר חדש ובו היראו מי ילחם במי. לאחר החשיפה, הכנתי לוח קרבות, ובו הצגתי מי ילחם נגד מי והוספתי להם פוקימונים שאני חושב שהם ישתמשו בהם.

בפרק 115 אלאן נלחם נגד לאון ואלאן הפסיד מהר מאוד. מה גם חשפו שלאלאן יש מאלאמאר ולא חשפו איזה פוקימון נוסף יש לליאון.

הקרב הבא שיהיה בפרק 116 יהיה בין לאנס לדיאנת'ה, עליו אדבר היום:

לאנס – לאנס הוא האלוף של קנטו וג'וטו והוא מאמן פוקימונים מאוד חזק שמתמחה בסוג דרקון. ממה שהוצג לנו בטריילר, אפשר לדעת מי יהיו שלושת הפוקימונים שלו: דרגונייט, היידרגון וגרידוס שישתמש בדיינמאקס. לאנס החזיק בדרגונייט מהפעם הראשונה שהוא הופיע בסדרה, את גרידוס הוא תפס בפרק 236 במחוז ג'וטו והיידרגון הוא פוקימון שלא ראינו אצל לאנס באנימה, אבל במשחקים "פוקימון שחור 2 ולבן 2" בטורניר העולם של פוקימון היה לו אחד בצוות שלו. לדעתי הפוקימון הזה מאוד מתאים לו והוא יכול להיות פסיכי בקרב.

דיאנת'ה – דיאנת'ה היא האלופה של מחוז קאלוס וגם היא ידועה בחוזק שלה. עד עכשיו ראינו אותה משתמשת בסדרה רק בפוקימון אחד – גארדוויר עם היכולת להתפתחות מגה. בנוסף לזה, גארדוויר היא הפוקימון הכי חזק של דיאנת'ה. בטריילר נחשף שיש לה גם אורורוס, שזה פוקימון שיש לה גם במשחקים, ובטריילר לפרק 116 נחשף שיש לה גם גורגייסט, שגם יש לה במשחקים. האמת היא ששיערתי שיש לה אותו עוד לפני שנחשף הטריילר.

הקרב – לפי הטריילר של פרק 116, אפשר לראות שהקרבות האלו יקרו: גרידוס נגד גורגייסט, אורורוס נגד היידרגון ומגה גארדוויר נגד דרגונייט. אני לא יודע באיזה סדר הם ישלחו את הפוקימונים שלהם, אבל אני חושב שלפי הסדר שכתבתי. בקרב של גרידוס נגד גורגייסט, אני רואה את לאנס עושה אותו דבר כמו ליאון ומשתמש בדיינמאקס ברגע שהוא שולח את הפוקימון שהוא רוצה להשתמש במכניקה הזאת איתו. אני חושב שגורגייסט תפסיד, כי בכל זאת גרידוס נחשב בתור הפוקימון הכי חזק של לאנס, אז אם הוא יפסיד, זה יצור מצב לא נעים. דיאנת'ה תחזיר את גורגייסט לאחר ההפסד וכך גם לאנס אפילו שהוא לא איבד את גרידוס שלו, ואז שניהם ישלחו את הפוקימונים הבאים שלהם שהם אורורוס והיידרגון. פה אני דווקא מרגיש שיהיה תיקו, לאורורוס יש יתרון מבחינת סוג, אבל היידרגון הוא פוקימון חזק מאוד מכיוון שהוא פסאודו אגדי והוא בידיו של מאמן כמו לאנס, אז אני משער שהוא בעל כוח רב. אני יכול לדמיין את שני הפוקימונים ברגעים האחרונים שלהם בקרב שולחים את המתקפות החזקות שלהם ואז שניהם נופלים. זה מוביל לקרב הבא של מגה גארדוויר מול גרידוס. אני יודע שאמרתי שדרגונייט יהיה פה, אבל חכו רגע. גרידוס כבר נלחם מקודם מול גורגייסט, אז הוא יהיה חלש יותר, וזה מה שייתן לדיאנת'ה את ההזדמנות להוריד אותו, מבלי להשתמש במגה התפתחות. לאחר ההפסד של גרידוס, לאנס ישלח את דרגונייט שלו לקרב ואחרי מתקפה אחת או שתיים, דיאנת'ה תשתמש במגה התפתחות על גארדוויר. לדיאנת'ה יש גם את יתרון סוג הפיה על דרקון, שזה ייתן לה יתרון מאוד גדול. לבסוף דיאנת'ה תנצח ותעלה לסיבוב השני. הקרב הזה עומד להיות מאוד צמוד מהסיבה ששניהם מאמנים מאוד מוכשרים וחזקים. הסיבה שאני חושב שדיאנת'ה תנצח את לאנס (אפילו שאני אישית אוהב מאוד את לאנס) היא כי כבר ראינו קרב בין לאנס לליאון ואני לא רואה אותם עושים את זה עוד פעם. יותר הגיוני שליאון ילחם מול דיאנת'ה.

מקווה שזה עניין אתכם ואם יש לכם משהו להגיב, אני אשמח לשמוע את הדעות שלכם.

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. אם היו שואלים לדעתי, הייתי שם ללאון הפסד בקרב הפותח ואז זה היה פותח את כל האופציות. אבל מאחר וזו החלוקה, מסכים שקרב חוזר בין לאון ללאנס יהיה עוד מאותו דבר, ובעידן שבו רוצים לתת לקבוצות מיעוט יותר חשיפה, אני בהחלט רואה את הבנות עולות על חשבון הבנים. כתבה מושקעת ביותר. אהבתי!

    1. אני לא מסכים לגמרי אישית אני חושב שדיאנת'ה הרבה יותר מלאנס שמשתמש רק בפוקימוני דרקון בטח כשיש לה גרדוואר שהיא סוג פיה

      בנוסף סינת'יה הרבה יותר חזקה מאיריס ובסוף זה אש נגד ליאון אז אני לא בטוח שפה ספציפית יש אג'נדה ספיציפית

    1. אני מסכים, כי אז מה הקטע בלהחזיר אותו?
      אפילו שאני לא נגד אש נגד סטיבן שזה נראה לי עומד להיות קרב פסיכי!

      1. זה יהיה קרב פסיכי אבל הם לא יריבים ותיקים, ואני רוצה לראות את סגירת המעגל הזאת

  2. את האמת, מאחר ואני לא מתחבר לדמות של ליאון, שהוא נראה לי מאוד נדוש, וגם מאוד מוגזם מהמון בחינות, אני הייתי רוצה את לאנס כקרב אחרון
    הבעיה היא, שזה משחק מכור כי הפתיח של כל פרק מדבר על אש שרוצה להלחם בליאון

    1. נכון, זה היה עצוב שמאירין בכתה אחרי שאלאן הפסיד.
      אל תשכחי גם את גארצ'ומפ של סיקאמור ואת צ'ספי של מאירין

    1. אני חושב שאין שום סיכוי שליאון ינצח אבל יש סיכוי טוב לתיקו או שאש ינצח, אני לא אכתוב על זה עכשיו כי יש לי מחשבה שלוקחת למלא דברים אבל אם ירצו אני אשמח להכין על זה כתבה

  3. לדעתי ברור שזה מה שיקרה כי בגמר חייב להיות אש נגד ליאון וסינטיה כבר מסינו אמרה שהיא מחכה חיום שהוא יגיע לאליפות.

    בנוסף בכתבה מצוייינת ואני מאמין שאתה צודק לגמרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *