סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סודו של מיוטו: פרק שביעי – כוכבים מסתובבים / שקד גץ

מרסי מרקוס ואנטון היו המומים. הסיפור של רונין היה נורא, ושבר את ליבם.

"כדאי שתלכו עכשיו" אמר רונין, מוחה דמעה.

כל השומרים שהשתתפו בהצלתה מרסי הלכו חזרה לבתיהם כנראה.

מרסי אנטון ומרקוס הלכו לסרוליאן בשקט מוחלט, הם שכרו חדר ללילה במרכז הפוקימונים, ומיד נרדמו.

רק אספיאון נשארה ערה, הפוקימונית ידעה טוב מאוד על מי האיש המוזר עם האלאקאזאם מדבר, היא ידעה מי הפוקימון המפחיד הזה, היא ידעה שהיא פגשה אותו פעם, עייפה, היא נרדמה ושקעה בזיכרונות. 

= = = = =

איווי הצעירה סוף סוף יכלה לצאת אל העולם. איווי תמיד הייתה סקרנית, עד כדי כך שכמעט הרגה את עצמה כשאכלה צמח רעיל מהסקרנות שלה. איווי התכוונה ללכת, היא נתנה לאמא שלה הוופוריאון ולאבא שלה הגליסיאון חיבוק עצוב ומלא דמעות, עם כל הרצון שלה ללכת, הפרידה הייתה קשה. לאחר שנפרדה מהם, איווי הסתובבה עוד קצת באיזור, ליקטה פירות אורן לאכול, והתכוונה למצוא מקום להניח בו את הראש. היא כמעט נרדמה אך לפתע שמעה צרחות מכיוון המערה שבה היא נולדה. היא רצה לשם כאילו הזנב שלה עולה בלהבות, וראתה חבורת בני אדם במדים שחורים דוחקים את משפחתה לפינה .

"קלוט איזה אדיר זה" אמר אחד מהם "לכדנו את כל צורות האיווי חוץ מאספיאון ומאיווי עצמו" לפתע, איווי הקטנה התנגשה באחד מציידי הפוקימונים בגבו, מפילה אותו לרצפה. "עכשיו יש פה איווי, יאללה בוא נשלים קופה!" הם הוציאו סייטר בידריל ופינסיר. בידריל תפס אותה בתופרים וסייטר סרט אותה בכוח, בידריל התכוון לגמור אותה עם עוקץ רעל אבל איווי נגחה בו בעוצמה והוא נפל על הרצפה מבולבל.

איווי ברחה ואז נתקלה בפוקימון מוזר עם חליפה "מיוטו" אמר אחד הציידים "תפוס אותה" הוא החזיק אותה באוויר בכוח על חושי וחנק אותה, רגע של חוסר תשומת לב נתן לה את ההזדמנות להמלט "הוא ברח" אמר אחד הציידים "כן" אמר השני "מיוטו תפוס אותו ו-" "לא, הוא לא יתפוס אותו" אמר נשמע קול ממכשיר הקשר של הצייד "צריך לעשות לו שדרוג, תשלחו אותו לפה" אמר הקול

"א-אוקיי פינסיר בידריל וסייטר, תמצאו אותו ותביאו אותו אלינו, ושישאר בחיים, הוא יהיה פוקימון יעיל" אמר הצייד. 

איווי התכוונה לברוח כמה רחוק שאפשר, היא ראתה שתפסו את המשפחה שלה, מאחוריה היו בידריל פינסיר וסייטר, הם הצליחו להשיג אותה, והחלו לתקוף. איווי נלחמה בכל הכוח אבל הפוקימונים סגרו עליה. היא כבר חשבה שזהו, זה הסוף, אבל אז אבן פגעה בראש של סייטר.

עמדה שם נערה צעירה, הפוקימונים התחילו להילחם בה, ואיווי לא האמינה, היא נלחמת בשבילה! אבל נראה שזה היה לחינם, כי למרות המאמצים, נראה שזה לא עוזר, כשהיה נראה שזה הסוף, איווי הרגישה שהיא חייבת לעשות משהו. היא התנגשה בגב של פינסיר והוא הזדעזע ונפל אווי צעקה, והנערה, איווי, והצ'ארמנדר שלה ברחו לעיר קרובה. "היי, אני מרסי" אמרה הנערה "זה היה לגמרי אדיר מה שעשית, את רוצה להצטרף לשישיה שלי?" הפנים של איווי קרנו מאושר והיא קפצה ונכנסה לפוקדור של מרסי.

= = = = =

אספיאון התעוררה וגילתה שצ'ארמנדר נרדם לידה, היא דחפה אותו קצת, וקמה. "תזכירי לי למה את נותנת לפוקימונים שלך לישון בחדר ולא בפוקדור?" שאל אנטון "אני אוהבת לישון לידם, ושיש להם חלל חופשי" אמרה מרסי "ומה אם לאחד מהם יש מספר שתיים?" אמר מרקוס "אייכס מרקוס" אמרה מרסי "זה מגעיל, ואני אפילו לא יודעת אם פוקימונים יכולים לעשות מספר 2 או אחת" "שמעתי שיש איזה אתר שעשה על זה קומיקס" אמר אנטון

"היי הגענו למכון סרוליאן, אני נכנס ראשון!" אמר אנטון ונכנס. הוא הגיע למיסטי "טוב" היא אמרה "פה זה 2 מול 2, צא פסיידאק!" "אני בוחר במגנטון" אמר "השתמש במכת חשמל!" פסיידאק לא עשה דבר ופשוט נתן למתקפה לפגוע בו, הוא השתמש בזה שוב, ואז בדיוק כשהמתקפה נחתה, הוא נזכר "אוי שיט כשכואב לפסיידאק הראש יש לו כוחות על חושיים מטורפים!" "מסקנה מבריקה" אמרה מיסטי "רק שעלית עליה מאוחר מדי ופתאום אנטון הבין שנשאר לו מוצא אחרון, הוא השתמש בהשמדה עצמית, ושני הפוקימונים התעלפו. מיסטי הוציאה סטארמי ואנטון באלבאזור "באלבאזור תשתמש בגפנים!"  באלבאזור השתמש בגפנים וריסק את סטארמי על האדמה "נראה לי שניצחתי" אמר אנטון סטארמי עוד ניסה להשתמש בקרן קרח, אך באלבאזור שם לב, ועילף אותו. סטארמי לא יכל להילחם ואנטון קיבל את תג המכון השני שלו. 

מרקוס נכנס אחרי אנטון למכון "בהצלחה" אמר אנטון "אוקיי" אמר מרכוס "נראה אותך, אין סיכוי שתנצחי אותי" "את זה תגיד אחרי הקרב" מיסטי אמרה "אוקיי צא פסיידאק" "צא בידריל" אמר מרכוס "השתמש בעוקץ רעל על פסיידאק" כמו שאתם כנראה יודעים מרקוס הוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר הוא לא ידע אפילו מה קורה כשפוגעים לפסיידאק בראש, ופסיידאק ריסק את בידריל על האדמה מרכוס ידע שהניצחון לא יהיה שלו, ושלא משנה מה בידריל תתעלף, ולכן, כשבידריל הייתה באוויר, הוא אמר לה להתרסק על פסיידאק, כך ששניהם לא יכלו להילחם. הם הוציאו את סטאריו ו-וורטרטל "סטאריו תתגלגל עליו במהירות!" אמרה מיסטי, סטאריו  עשה את זה, ו-וורטרטל נפגע קשה. בשאר הקרב הם נלחמו במים, ובסוף למרקוס עלה רעיון "וורטרטל תסתובבב עליu בתוך השריון ותרסק אותו בקיר!" זה עבד, ו-וורטלטל למד דריל ראן. סטאריו לא יכל להילחם ומרכוס קיבל את תג המכון השני שלו. 

מרסי נכנסה למכון וידעה שהיא בבעיה/ הקרב היה 2 מול 2 והיו לה רק שני פוקימונים' שאחד מהם מסוג אש! היא בחרה להתחיל איתו ולקוות לטוב "אוקיי מיסטי באתי להילחם בך" אמרה מרסי "אוקיי צא פסיידאק!" אמרה מיסטי "צא צ'רמנדר!" "לבחור בפוקימון אש" אמרה מיסטי "זאת אסטרטגיה מעניינת" "אין לי שום אסטרטגיה" אמרה מרסי "פשוט אין לי פוקימון אחר" "אוקיי" אמרה מיסטי "פסיידאק תשתמש באקדח מים!" האקדח פגע וצ'ארמנדר נדחק אל הקיר.

מרסי החליטה להשתמש רק במהלכים פיזיים, צ'ארמנדר קפץ מהקיר ושרט את פסיידאק, נשך אותו, ושרט שוב. זה פעל אבל לא יותר מדי. המהלכים של פסיידאק לעומת זאת, השפיעו פי 2. פסיידאק השתמש בכוח על חושי, והדף את צ'ארמנדר לקיר. הוא התקרב אליו והתכוון לתת מכה ניצחת, אך אז למרסי עלה רעיון. צ'ארמנדר היה צמוד לקיר מלא אבנים גדולות "צ'ארמנדר! בכל הכוח! תתלוש אחת מהאבנים, ותשליך אותה על פסיידאק!" פסיידאק נפל למים מתעלף, וצ'ארמנדר איבד אחיזה וצלל פנימה אחריו, מתעלף גם הוא.

"אוקיי" מרסי הוציאה את אספיאון "זה קרב על חושי" אמרה מרסי "ושהטוב ביותר ינצח" סטארמי צלף באספיאון בקרן קרח, ואחרי כמה נסיונות, פגע. הרגליים של אספיאון קפאו וסטארמי התכוון לסיים אותה בסיבוב מהיר, אך אז אספיאון השתמשה בכוח על חושי, שינתה את המסלול שלו, ותקעה אותו עמוק בקיר. הוא לא יכול להילחם, והניצחון היה של מרסי. "קרב מעולה" אמרה מיסטי "אבל את יכולה כאילו, להוריד אותו משם?" "אה כן" אמרה מרסי אבל את צריכה להפשיר את הרגליים של אספיאון מהקרח" אחרי שהם עשו את זה, מרסי קיבלה את תג המכון שלה, היא שמעה רעשים מהתיק שלה, וראתה שהביצה שלה בוקעת. עטלף קטן וכתום הגיח החוצה – קוהיט.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. עכשיו אני מבין מה היה הרעיון שנתתי לך אז תתחיל סיפור חדש מנוקדת המבט של איבי?

    כמו שבערך כולם רצו לראות באתר כבר המון זמן?

  2. קיבלנו את נקודת המבט של אספיאון, וגילינו מה קרה לפני שפגשה את מרסי, זה מעניין וכיוון מעולה.
    מיוטו מקבל צד יותר אפל ורע, ופחות בום טראח כולם מתים מיוטו הולך, שזה גם מעולה.
    לגבי קרבות המכון, כשהסיפור מתמקד במיוטו, אני לא רואה את קרבו המכון נשארים להרבה זמן, אני מצפה למשהו שישבור את הרצף, כך שבמקום להמשיך לסרג', משהו יאלץ אותם להפגש עם מיוטו, כדי ליצור סיום מרגש.
    אנחנו כבר בפרק שבע, מה שאומר שאנחנו מן הסתם מתקרבים לסיום, אז אני מחכה מאוד לפיתוח הדמויות כדי ליצור סיום דרמטי, אני משער שהשישיה תפגש שוב עם רונין והצוות שלו, ושהם יחברו לג'יאובני והצוות שלו, בגלל שמרסי היא הבת של ג'יובאני, ואז כלום יסתננו יחד למבנה של הצוות הרע החדש, ושם, יפגשו במיוטו, שאני משער שיתפס על ידי הרעים, ויחד איתו ישמידו את המבנה מבפנים.
    מעניין אותי מה התכנון לסיום, מה שכן אני יודע שסיום כמו שאני משער שיהיה, יכול להיות מפוצץ ומגניב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *