סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה: פוקימון הוא השטן!

תרגום:

כי זה חשוב לכנסיה להתמודד עם סוגיות כאשר הן מציפות את החברה. אמרתי: "בן, מה זה?" בוקר אחד והוא ענה לי: "זה פוקימון". אני גיליתי שפוקימון משמעו מפלצות כיס. פוקימון הם יצורים שחולקים את כדור הארץ עם בני האדם. לכל אחד מהם יש את יכולת התקיפה שלו. חלק מהם גדלים, מתפתחים ליצורים הרבה יותר חזקים. ילדים מפתחים מערכות יחסים עם כל היצורים האלה שנקראים פוקימון. אלו מפלצות קטנות, זדוניות שרודפות כוח. למה שהם יסחבו את המפלצות האלה בכיסים שלהם? הם אומרים שהיעוד היחידי של פוקימון הוא לאמן את הילדים להיות מאמני הפוקימונים הטובים ביותר בעולם. אתה עוקב אחרי זה ומגלה שמאסטרים הם אלה ששולטים ברוחות. והם אומרים לרוחות האלה מה לעשות. הילד בשלב מסוים נהפך לבעל יכולת אשר יכול לקחת את הכוחות האלה ולתעל אותם דרך המוחות שלהם, דרך הזרועות שלהם או דרך מקורות הכוח שלהם. מקורות הכוח האלה הם כמובן המושגים שהם לוקחים מעולם הפוקימון. אז פוקימון הוא משחק אשר מלמד ילדים איך להכנס לעולם של קסמים, איך להטיל כישוף, איך להשתמש בתופעות על טבעיות ואיך להשתמש בכוחות על טבעיים כנגד האויבים שלהם, איך לנהל משחק תפקידים פנטזיונרי. עולם הפוקימון הוא עולם השטן, עולם השדים, ואולי חלקיכם לא תקחו את זה כל כך ברצינות, אני מבטיח לכם שהשדים לוקחים את זה מאוד ברצינות. שטן לוקח את זה ברצינות. הילדים שלכם צריכים לדעת שזה אשמדאי והוא רוצה להרוס להם את החיים. אפילו היו דיווחים שילדים דקרו ילדים אחרים בגלל כמה קלפי פוקימון. אתם זוכרים את משחקי "מבוכים ודרקונים" בשנות ה80, ילדים מסוימים הביאו את עצמם למות כי זה היה חלק ממשחק התפקידים. הילדים שלנו כל כך רגילים לצאת עם הכנופיות שלהם והם כל כך רגילים להרוג אחד את השני במשחקי הוידאו, שכאשר הם יוצאים לרחוב עם האקדחים שלהם ומחררים את החברים שלהם בכדורים, אז הם חושבים בחלק האחורי של המוח שהם ישימו את הנשק בצד, והחברים שלהם יקומו לתחייה ומחר נוכל להרוג אותם שוב. זה רק משחק. ואני עונה – רולטה רוסית היא רק משחק. אבל הם נמצאים כל כך עמוק בעולם הדמיוני שהם בנו לעצמם שהם לא יודעים להבדיל בין פנטזיה למציאות. תראו, אני לא יכול שלא להדגיש את זה מספיק. הכל בחיים הוא אמיתי. הכל. אני מבטיח לכם שמה שהילדים שלכם רואים, מה שאתם רואים, משפיע עליכם בצורה רדיקלית. אנשים פה כיום לא יכולים להנצל. כמה ממכם לא יכולים להגיע לגן עדן. למה? למה? למה? למה? למה שאתם עושים עם המוח שלכם יש קשר ישיר לאיפה אתם הולכים לבלות את הנצח. אתם יודעים, זה הכל בגלל המדיה במדינה הזו, בין אם זה מוסיקת רוק, בין אם זה תוכניות הטלוויזיה של פריים טיים והכבלים, הקולנוע, זה לא משנה, ועכשיו האינטרנט.

מה אתם חושבים? 

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. זה מצחיק כמה שזה מטומטם. הם לקחו סדרה לילדים ובגלל ה"כוחות קסם" האלה ילדים לא יגיעו לגן עדן. מטומטם, אבל אני מניח שמישהו חייב היה להגיד את זה.

  2. אני מרחם על הבן שלו, שבסך הכל רצה בטח לגדל אודיש ואביו חשב שזה סמל למריחואנה או משהו כזה.

  3. מבוכים ודרקונים זה אחלה משחק אז שישתוק (אתם בטח חושבים שאני חנון)
    פוקימון לא מסמל כלום שקשור לשדים ורוחות הוא מסמל מטרה פשוטה שמושגת על ידי יצורים חמודים להחריד.

  4. יונתן, אני מניח שאנשים שאוהבים *פוקימון*, לא יחשבו שאתה חנון.
    בקשר לכתבה- הוא דווקא צודק. פוקימון זה רע וצריך להפסיק עם זה. נמאס לי כבר לחיות באשליה, כי באמת עולם הפוקימונים הוא העולם של השטן, הרי אפשר גם לראות איך ינשוף קטן יכול להטיל כישוף מדהים על עכבר. זה בסוף ישפיע על החיים שלנו, אנשים יתחילו להטיל כישופים על אנשים אחרים כי הם ראו תכנית אנימה מצוירת שבה עכבר מחשמל חתול. ושלא נתחיל לדבר על השמות!! הפוקימונים, שמשתמשים רק בשמות שלהם, ואיכשהוא מצליחים לתקשר זה עם זה, ולהבין את שפת בני האדם, בעוד בני האדם לא יודעים ההפך. מה זה אמור להביע? האם עולים כאן על גזענות לעם השחור? שאלו מבינים את דרך ההתנהגות של כל החיות ווגם את דרך החיים שלנו, אך אנחנו לא מבינים את שפתם ואורח חייהם וחושבים אותם למוזרים?
    לדעתי העניין כאן כבר ברור מאליו, פוקימון זה זדוני. ג'יגליפאף הוא זדוני. פיקאצ'ו הוא השטן בעצמו, מחשמל בני אדם וגורם למהפך אבולוציוני לא הגיוני בכלל, שעכבר יביס חתול. איווי הוא זדוני. יצור שהופך ליצורים שונים לגמרי ע"י שימוש באבני פלא, מסמל את זה שאדם יכול להפוך למה שהוא ירצה להיות בעזרת שימוש בכלים המתאימים. זה זדוני!!!

  5. אפרופו זדוני, מה שאנחנו עושים כאן זו עבודת השטן. צריך לשנות את שם האתר, את הלוגו ואת כל חזון האתר ולהתוודות על כל הרוע שאנחנו מבצעים כאן. אנחנו כופרים.

  6. מה לעזזל עבודה השטן פוקימון בסך הכל זה מסופר על ילד עם חלום זה הכל להפוקמונים הם כמו חיות מחמד מאשר שדים זה כמו לומר שמלחמות כלבים זה השטן ריהונו בן אדם תרגיע אף אחד לא היתאבד בגלל פוקימון אולי להפך הרי הם מראים עולם טוב יותר מכאן בו כולם עוזרים לכולם ונחמדים ואנחנו לא שומעים הצלהם על אונס של ילד קטן כי יש לו פיקאצו שירצח את האונס ואולי זה כן של השטן

  7. כשהייתי קטן אמא שלי אמרה שהיא מעדיפה שאני אראה פוקימון מאשר שאני אראה סדרות כמו צבי הנינג'ה או פאוור רינג'רס כי זה יותר מתאים לילדים. לכו תבינו.

  8. הא! אם הוא חושב שזה השטן אז הוא צריך לפגוש את אשמדאי, זה יכניס לו קצת היגיון לראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *