סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 83 – פאניקה במסיבת העיר פאלט / Pallet Party Panic

שם הפרק – English
Pallet Party Panic

שם הפרק – עברית
פאניקה במסיבת העיר פאלט

שם עונה ומספר פרק
אינדיגו – 83
איי תפוז – 1 (לפי יפן)

תמונת הפרק
http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/07/208400.jpg

עלילה
אש חוזר לביתו שבפאלט לאחר שהתחרה ברמת אינדיגו והוא חוגג את העובדה שהצליח להגיע ל16 המקומות הגבוהים בטורניר. למסיבה מגיעים גם צוות רוקט שמנסים לגנוב את פיקאצ'ו. כשהם נמלטים מהמקום, אש מנסה להשתמש בפידג'יוטו כדי לגבור עליהם, אך הוא נכשל. אחרי זה אש בוחר בצ'ריזארד שעדיין לא מקשיב לו, אך מחליט להציל את פיקאצ'ו רק בשל העובדה שצוות רוקט הפריעו לו במהלך הארוחה. לאחר מכן, פרופסור אוק מבקש מאש ללכת ולאסוף מפרופסור אייוי פוקדור מסתורי, וביציאה מפאלט הוא נתקל בלהקת ספירו ופירו תוקפניים. אש מגלה שיש להקה של פידג'י ופידג'יוטו שחיים בפחד מהלהקה היריבה, והוא נחלץ לעזרתם עם פידג'יוטו שלו. לאחר קרב קצר, פידג'יוטו של אש מתפתח לפידג'יוט והוא מצליח לגבור על פירו האכזרי, מנהיג הלהקה היריבה. אש משאיר את הפוקימון שלו מאחור שישגיח על המקום, והוא מתקדם להרפתקה הבאה שלו.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– אש מתבקש להביא פוקדור מסתורי מפרופסור אייוי.
– פידג'יוטו של אש מתפתח לפידג'יוט.
– אש משאיר את פידג'יוט מאחור.

קישורים

פרק 82

עונה 1

פרק 84

מדריך פרקים

 עונה 2

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. חחחחח כן, הא? אני מתכנן כעת לעשות כמה שיותר סיומות על מנת להתחיל בשלב חדש. הצפי הוא להכניס את כל המידע שברשותי לאתר עד סוף אוגוסט. תחזיק אצבעות.

  2. יש לך מושג למה אש מעולם לא חזר לקחת/לבקר את פידג'יוט למרות שהוא הבטיח בפרוש לעשות את זה וגם זה לא היה אמור להיות קשה במיוחד שבאחת מהפעמים שאש קרוב לבית הוא יפגוש בפידג'יוט.

  3. יש כמה סיבות שאפשר לחשוב עליהן: 1. פיג'יוט הוא פוקימון מעופף ומכיוון שבאיי תפוז יש בעיקר מים, זה יהיה קצת אבסורד לשוט בין האיים כשיש לאש את האפשרות לעוף בין מקום למקום; 2. פיג'יוט הוא פוקימון דור אחד וכמו כל שאר הפוקימונים מהדור הזה, גם הוא נשאר מאחור על מנת לתת יותר במה לפוקימונים חדשים יותר (ע"ע צ'אריזארד שיכל בקלות לעזור לו בכל המכונים ובכל הליגות ובכל זאת נשאר מאחור); 3. יש את כל העניין שפיג'יוט נבחר להגן על היער ההוא וזה למה הוא מעולם לא נלקח בחזרה. כי אז יכולה לפרוץ שם שוב מלחמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *