סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון ארבעה-עשר: נשתלט על המים, דיזל וחנויות

שלום רב !

סוף שבוע נעים לכל אורחי האתר. בקרוב תלמידי בתי הספר יצטרכו להגיד להתראות לחופשת הקיץ הקייצית ושלום לספסלי הלימודים הנוקשים. אבל אל דאגה, גם בתקופה זו "קסם של מצוירים" יוכל לשמש אתכם כמקום מפלט מהשגרה המשעממת עם תכנים מבדרים. אז קחו את זה בקלות. הנה לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר בזמן האחרון.

עונה מספר שתיים של פוקימון – איי תפוז עלתה במלואה לאתר. מה שאומר ש-35 פרקים חדשים עודכנו ונמצאים כעת להנאתיכם. בין הפרקים תוכלו למצוא את הקלאסיקות: צ'ריזארד מתקרר, הופעתו של דראגונייט, והיריבות מתחדשת. פרקים אלה ואחרים תוכלו למצוא בלשונית המיוחדת מתחת לקטגוריה של התוכנית. פשוט עברו עם העכבר על התפריט והעונה החדשה תתגלה. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לליאור, אדם ומיכאל על העזרה בסיקורים. תודה רבה לכם.

פורסמו ארבעה פרקים חדשים במנגה של האתר – הרפתקאות פוקימון, והם נמצאים כעת באופן בלעדי באתר שלנו. מה שהופך את "קסם של מצוירים" לאתר היחידי בעולם שיש ברשותו את פרקים אלה בשפת הקודש. התכנון, כפי שפורסם בעבר, הוא להמשיך לתרגם את המנגה לעברית, כך שבמידה ואתם חלק מקהל הקוראים של הסדרה, אתם מוזמנים להתעדכן מדי פעם אם פורסם פרק חדש. הפרקים החדשים הם: חלק כט', חלק ל', חלק לא', ו-חלק לב'.

כמובטח, בשבועות האחרונים עלו סדרת עדכוני חדשות על כל מה שחדש בעולם הפוקימון. הפרויקט הוא חדש ומרגש במיוחד, שכן אין היום אתר פוקימון בישראל שעושה את זה על בסיס קבוע. אתם מוזמנים לקרוא, להגיב ולהנות מהעדכונים הבאים: מהדורה 1, מהדורה 2.

אני מעוניין כמו כן לעדכן אתכם שהחיפושים אחר דומיין ושרת בתשלום הם בשיאם וכולי תקווה שעד העדכון הבא אוכל לבשר לכם על שדרוג האתר מהבחינה הזו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. למה אתה אומר שאין אתר פוקימון בישראל שמעדכן? כל אתר אחר מעדכן באופן קבוע, מלבד האתר שלך, שרק לפני שבועיים התחלת לעדכן פעם בשבוע.

  2. אני מכיר שני אתרים: פוקימונס מעדכן רק על פרקים חדשים ופוקימון איי אל כבר לא פעיל במשך למעלה מחודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *