סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הקשר המדהים בין לוגיה ללטיאוס / נסטי ואייל

נתחיל את סיפורינו מהתחלה. מאז ומעולם זה ידוע שהו-הו ולוגיה הם פוקימונים אגדיים מאותו דור. כאשר אחד מהם חולש על האש והשני על מים. הו-הו יצר את הכלבים האגדיים, אז בטוח היה איזה שהוא תרחיש שגם לוגיה אחראי לקיומם של פוקימונים מסוימים. מה תגידו אם אספר לכם שהפוקימונים האלה הם לטיאס, לטיאוס ובהמשך לזה גם טוגפי ובלייזיקן? השארו איתי.

אבולוציה ביולוגית היא תהליך השינוי הגנטי באוכלוסייה של אורגניזמים‏‏ לאורך דורות. תהליך האבולוציה כולל הן את השינויים הקטנים של תדירויות אללים באוכלוסייה ועד להצטברות של שינויים שהובילה להתפתחות מצורות החיים החד-תאיות הקדומות למגוון היצורים החיים כיום – חד תאיים מורכבים, צמחים, פטריות ובעלי חיים, כולל האדם. האבולוציה הביולוגית היא תהליך שמתרחש באוכלוסיות ולא בפרטים בודדים. תהליך זה הביא במהלך הזמן להיווצרות המינים הידועים כיום.

בפוקימון האבולוציה לבשה צורה חדשה ולפיה פוקימונים מסוגלים להתפתח אחד לשני ברגע שהם מגיעים לרמת כוח מסוים. אך אני טוענת שגם התהליך המקורי, זה של השינוי הגנטי, התרחש בעולם הפוקימונים, מה שמלמד שלפני מיליוני שנים לוגיה לא הופיע בצורה שבה אנחנו מכירים אותו כיום. למעשה, האב הקדמון של לוגיה לפי תיאוריה אחת שמצאתי ברשת היה כזה שהכיל גם את לוגיה וגם את הפוקימון האגדי הו-הו.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/tumblr_m2wvumy8va1qd87hlo1_500.gif

אבל אם למדנו משהו על עולם הפוקימונים זה שיש קשר בין פוקימונים אגדיים. בסינו לדוגמה, ארכיאוס יצר את דיאלגה, פאלקיה וגיראטינה. בהוואן יש קשר הדוק בין קיוגר, גראודון וראיקוזה, כאשר כל אחד מהם מופקד על אזור אחר ביקום. אפילו בקנטו יש 3 ציפורים אגדיות שכולן יחדיו יכולות להעיר את מפלצת הים, כזכור לכם מהסרט השני. אבל התפקיד של לוגיה לא מסתיים בזה.

לדעתי, במהלך השנים ועם שינויי האקלים, נוצר מצב שבו לוגיה התפתח, שינה צורה והפך לצורות של פוקימונים שהופיעו בדורות מאוחרים יותר, כלומר – בזמנים חדשים יותר. צ'רלס דרווין מכנה את התהליך הזה "הברירה הטבעית", ולפי תיאוריה זו: 1. ישנם פרטים השונים זה מזה גם בתוך אותו מין (כמו קופים); 2. חלק מהשונות הזאת מועברת בתורשה לצאצאיהם (כמו מחלות); 3. בכל דור נוצרים (או נולדים) יותר פרטים מאלה המסוגלים לשרוד (כמו תנינים); 4. ההישרדות והרבייה של פרטים אינה אקראית. הפרטים שמצליחים לשרוד ולהתרבות, או אלה שמצליחים להתרבות הכי הרבה, הם פרטים שלהם התכונות המתאימות ביותר.

עכשיו, כפי שכולכם יודעים, הדינוזאורים נכחדו מן העולם, אבל לטאות, זוחלים ואפילו ציפורים שרדו במבחן הזמן. הם התאקלמו, הן התאימו את עצמן, והן היו "החזק ששרד". דבר זה גם קורה בעולם הפוקימונים. ישנם סוגים של פוקימונים כמו קאבוטו ואומנייט, שנכחדו מן העולם. אבל יש פוקימונים ששרדו אלפי ואפילו מיליוני שנים. לוגיה הוא אחד מהם. הוא פשוט שיפר את עצמו במקרה הצורך, עבר לאקלים חדש ויצר לעצמו צורות שלא הכרנו קודם: לטיאס, לטיאוס, טוגקיס, ובלייזיקן.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/Untitled1.png

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. למען האמת אחד השילובים בין לטיאס\אוס(האדום) עם בלייזיקן יצא ממש יפה, הרבה יותר מהמקור

  2. מה הבסיס לתאוריה הזו? אם תענו לי שזה התמונה ההיא, אני לא אקבל את זה, כי העניין בדוויאנט ארט הוא דמויות שנוצרו בידי מעריצים.

  3. כתבה מעניינת!!
    ידעתם שדיטו הוא בעצם שיבוט משובש של מיו?
    ידעתם שג'נסקט הוא בעצם קאבוטופס?
    יש עוד הרבה…

  4. פוקימון זה משחק ילדים מאוד מאוד שטחי שלא משקיעים בו כמעט בכלום וכל כותר אחר כזה היה נכשל לולא העובדה שהפוקימונים האהובים עצמם מחזיקים את כל המותג על הכתפיים, שלא לדבר על האנימה שהיא ברמת צפייה של ילדים ביסודי. תפסיקו לחפש דברים נסתרים והשערות מפגרות, זה פאקינג פוקימון, אין כאן סיפור, אין כאן עלילה, אין כאן כלום.

  5. תאוריה מעניינת , אבל שכחתם להזכיר משהו אחד בסרט השני מוזכר ששלושת הציפורים האגדיות מקנטו העירו את לוגיה לקרב אולי לוגיה יצר עצמו יצר גם את הציפורים האגדיות ואם תגידו לי שלא אז כל 3 פוקמונים מתאימים כמו לדוגמא : אלקטאבאז , מגמר , ג'ינקס , היו מעירים אותו גם לא ? בנוסף לכך התאוריה של בלייזיקן אני מקבל אבל טוגקיס?? אם זה היה קורה איך לעזאזל הם הם הרבו טוגטיק ואיך הגעתם למסקנה שטוגטיק הרבה פוקימון שבסיס גופו הוא ביצה ?? ואם התאוריה נכונה אז גם הייתם צריכים הוכחה מצד אחר הכוונה להו-הו הוא גם היה אמור לעבור שלב כזה כמו לוגיה … אם תביאו לי את ההוכחות אני אאמין לתאוריה בינתיים אני קטנטן אמונה .

  6. זה לא נכון. לא יכול להיות
    שיש מתחיל שקשור לאנרגיה אגדית. כי עם זה היה ככה כל המתחילים היו קשורים לאגדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *