סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הסיפור של אייל: פרק 1 – Awakening of Mewtant – חלק 2

"אני שולט בקיורם ובזקרום ואני שולט גם ברשיראם. אני אפילו יצרתי כדור מיוחד שמאפשר לפוקימון אחד לשאוב פוקימון אחר."

"אתה שיבוט לא פגום לחלוטין. כל שאר השיבוטים מפתחים מחלה שיוצרת להם פסים על הגוף, מה שמוביל למוות שלהם מחוסר גנים. אתה לעומת זאת סופר שואב והבעיה שלך שהDNA שיש לך הוא לא יציב."

זעמתי, אבל עד כמה שרציתי לאייד את קולרס ואת כל סביבתו, לא יכולתי. משהו עצר אותי וגרם לי להרגיש רגש חדש, רחמים. לא רציתי להרוג את קולרס ולא רציתי לפגוע בפוקימונים חפים מפשע שנאלצים לעשות דברים שהם לא רוצים. חזרתי לצורה הקודמת שלי והורדתי את ראשי.

החיילים ירו משהו על משפחת העכבישים והם זרקו על ג'ולטיק פוקדור. פתאום יכולתי לתקוף אותם ואז הזנב שהתחבר מחדש לראש שלי זהר ופגעתי בחיילים איתו. ג'ולטיק בכה על אהוביו וביקש ממני שאני אלווה אותו במסעו. הוא היה חדור נקמה, עצבני, זועם ובעל רצון שלא יסופק לחיסול ממש כמוני. אמרתי לו שאין לו סיבה להמשיך לכעוס ולרצות להרוס, זה לא יעזור לו ויגרום רק רע לכולם. בזמן שחזרתי לצורה הרגילה שלי והשרירים שלי נעלמו, ג'ולטיק התחיל לזהור וגדל ב2.5 מטר.

יצאנו מהעיר והתקדמנו אל היער. בשער העיר ראינו סוג של פיה ירוקה שהתחילה לעוף וחברי למסע התחיל לרדוף אחריה, עפתי גם כן לשם והיא פתחה שער. כולנו נכנסנו לתוכו והגענו למעבדה שבה נוצרתי. ראיתי שלידי היו עוד חמישה תאים שהכילו את: אמבר, צ'רמנדרטו, בלבאזורטו, סקווירטלטו וג'נסקאט.  חיכיתי שהמדענים ילכו ואז הזרקתי מעצמי DNA לאמבר ולשלושת השיבוטים האחרים תוך כדי שאני הורס את התא של ג'נסקט.

התכוונתי לצאת מהדלת ואז גיליתי שאני עובר בה כמו רוח רפאים. בחוץ ראיתי את הגאון של פוקימוני המיראז' עובד על יצירה חדשה, כזו שדומה לי. היה כתוב ששמה הוא מיוט'רי והוא היה בעל פסים על כל גופו. הדוקטור שיצר את כל השיבוטים לקח אותם במהירות יחד עם עזרה מעמיתיו וברח מצוות רוקט, כשהוא יצא מהאזור, רדפתי אחריו וסיפרתי לו על העתיד הצפוי לשיבוטים שלו. הוא ביקש ממני להישאר איתו כעוזר. דיברתי עם חברי וביקשתי ממנו להמשיך בלעדי. ככה נפרדנו…

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. הפרק הכי קצר עם מיליוני פרטים שאת חלקם לא הבנתי בהתחלה ,בסוף הבנתי , ממש מגניבומלא פרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *