סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון: סאגה חדשה, תלבושת חדשה וסרט חדש!

על פי TV-Tokyo , סאגה חדשה תתחיל בקרוב באנימה של פוקימון, ושמה – "מפלצות כיס XY" (באנגלית: Pocket Monsters XY). הגיבור הראשי של הסדרה יהיה אש קטצ'אם, אליו יתלווה הפוקימון החשמלי פיקאצ'ו, בעוד הם מסיירים במחוז קאלוס החדש ופוגשים פוקימונים מהדור השישי. שידור התוכנית מתוכנן לתאריך 17.10.2013. חמישה ימים לאחר צאת המשחקים "פוקימון X" ו"פוקימון Y".

טרם ידוע מי יהיו השותפים החדשים של אש למסעו החדש, אך ניתן לראות שאש מתחדש בבגדים חדשים לקראת העונה החדשה. עוד ידוע שעונה חדשה זו תהיה הבסיס ליציאת סרט חדש בסדרת הסרטים של פוקימון, ה17 במספר, שיצא בקיץ 2014.

לעוד מידע על הדור השישי ומשחקי פוקימון XY, אתם מוזמנים להכנס ללינק הבא: http://pocketmonsters.co.il/?p=17627

פוסטים קשורים

32 תגובות

  1. חמישה ימים אחרי יציאת המשחקים?
    כשאש ידרך לראשונה בקאלוס, אני כבר אנצח את הליגה =P

    היטמן, מפלצות כיס יתרגמו לנו פרק =P?

  2. עברו 16 שנה ואש עדיין מתחיל מסע חדש בכדי להיות פוקימון מאסטר! כך שגם אם הוא טמבל, אי אפשר לקחת ממנו את הדבקות במטרה.

  3. אולי כדאי שנעשה מהדורה של משטרת האופנה לתלבושות של אש במהלך השנים חחחחח

  4. נועם התכוונתי לליגות שגלעד ציין ליגת אורנג' לא נחשבת ממש ליגה כי רוב המכונים שם לא היו קרבות אלה משימות אז התגים לא באמת נחשבים כל כך , חוץ מזה אפשר להגיד שהוא נלחם נגד האליט פור של האיים והאליט הפסיד אז או שהוא גרוע ממש או שזה לא נחשב ליגה והוא לא אליט

  5. כאשר אש נמצא בשינו, בחלק שלאחר ההפסד שלו בליגה, הוא מדבר קצת עם חברי האליט4 ומשתמע מדבריהם שיש ליגה עולמית למקצוענים או משהו כזה.
    יכול להיות שבשביל להיות פוקימון מאסטר לא מספיק לנצח את אחת הליגות האיזוריות, אלא צריך לנצח אותן כדי להתקבל לליגה גבוהה יותר שבה משתתפים חברי האליט4, האלופים ומנצחי הליגות מכל איזור?

  6. אני יודע שהיא חרא כי היא תהיה חרא, כל האנימה של פוקימון זה חרא אחד גדול. עוד עונה חסרת ערך שבה אש מתנהג כמו מאמן מתחיל, תופס את כל שלושת ההתחלתיים, ואז אתה מגלה שעבר מסע שלא השפיע עליו בכלום כי עוד פעם הפסיד ליריב שלא שמענו עליו בחיים, והופיע רק 5 פרקים לפני הליגה, וגם לא ישוב לעולם. מה, אתה לא יודע מה זה אנימה של פוקימון? זה שיט אחד גדול, מוצר שכל מטרתו היא מסחרית ותו לו, לעומת יצירות אמיתיות של מנגקות וכותבים שיש להם כבוד.
    ואם קיים מה שאמרת, אז זה בדיוק מה שתכננתי בסיפור שלי שהפסקתי לכתוב בגלל דלקת פרקים, כאן באתר. כי זה נראה כאילו שהם מצפים שאש יפסיד 50 שנה ואז ייקח אליפות אחת וכבר הנה עשה תמטרה שלו. אז אולי הסוף יהיה עם טיפה היגיון. זה לא ייכפר על כלום כמובן, כי זה בעצם הופך רק תעונה הזו ללרוונטית.

  7. כמובן תיארתי רק דברים כלליים, גם בפועל כל דבר קטן כמעט באנימה הוא חרא. קרבות הפוקימונים מזוויעים, ואני לא מדבר על העיצוב שהשתפר ושגורם לזה להיראות טוב. כל כך הרבה מהם נעשים בצורה טיפשית וחסרת אסטרטגיה, ושברור לך שהכותבים רצו שדמות תנצח ולא משנה מה יקרה, זה מה שיתרחש. כמו שפיגנייט מנצח אמבואר ועוד פוקימון חזק. נו באמת? ושלל קרבות אחרים.

  8. אצלי בספר נתתי דוגמאות יפהפיות לקרבות, הוא אומנם נעצר הרבה לפני שזה עבר לקוראים, אהל דוגמה זה קרב בין ראלטס וביוטיפליי. ביוטיפליי היה צריך לנצח, ושלח את החוט שלו לתפוס בזרוע של ראלטס ולהטיח אותו לכל עבר, אך ראלטס השתמש בעל-חושי ושלט בגוף של ביוטי כך שסובב אותו סביב החוט של עצמו ובעצם יצר סביבו גולם של חוטים שמנע ממנו להמשיך בקרב. זו אסטרטגיה. וזו רק דוגמה כמובן.

  9. לא תמיד אש תופס את כל ההתחלתיים. בהוון ושינו היו לו רק שניים
    וכן.. אני מסכיםנאיתך שבאופן כללי האנימה נרגישה מאוד מחזורית, לא מושקעת ולא מפתיעה. סך הכל היא פונה לקהל צעיר ולא בהכרח לקהל שראה פוקימון מההתחלה.
    אש הופך להיות גרוע כל פעם מחדש וזה קצת עצוב אבל אולי זה נחוץ. הסדרה תהיה אפילו פחות מעניינת אם אש יכסח את מנהיגי המכון בלי מאמץ.

    כמובן, הייתי שמח לראות את אש מפסיק לעשות טעויות של מאמנים מתחילים.. כמו למשל שבפרונטיאר האחרון הוא השץמקבמתקפת לחימה על פוקימון רוח….

    הייתי שמח אם העלילה היתה קצת מורכבת יותר… אם פוקימונים היו מתפתחים יותר והיו נרקמים איתם יחסים שלא מסתיימים תוך פרק אחד.
    כמו כן, אם אש היה מפתח רגשות כלפי בת הלוויה שלו.. זה היה יכול להיוך מעניין.

  10. זו הסיבה שאני כל כך לא מכבד את האנימה, זו לא אנימה שמבוססת על עלילת מנגה או שיש לה כותבים שכותבים לשם היצירתיות והרצון ליצור, זו אנימה שנוצרה על פי רעיון מחזורי שאמור לדבר אל ילדים קטנים ולא ביקורתיים שרק אחרי שיעקבו אחרי הסדרה במשך שנים ויתבגרו, הם יבינו את טיפשותה, אך אז כבר יהיו בוגרים ולא קהל היעד ממילא. ולגבי ההתחלתיים לרוב זה ככה, ומספיק לי לדעת שזה היה בעונה האחרונה כדי לדעת את כיוון המחשבה וששום דבר לא התפתח. אבל בשינו היה רק גרובייל אז איך עוד התחלתי? זו הייתה עונה טובה במונחי השישייה

  11. פרדי אביב אתם כול כך צודקים ואני עדיין נחשב לילד קטן זה מטריף אותי הטיפשות שלו נמאס קצת ממנו אני מקווה שיחליפו אותו במישהו יותר חכם ומתוחכם ומה קרה הם לא יכולים לעשות משהו עם אקשן מוות של אחת הדמויות הראשיות משהו שיתן קצת אקשן הסירו פרק גם בגלל שימוש באקדח כול כך טימטום.

  12. אביב, בשינו היו לו טורטרה ואינפרנאייפ.

    בשינו, אתה צודק, היה לו רק התחלתי אחד.
    כי מאדקיפ היה אצל ברוק וטורצ'יק אצל מאי 🙂

  13. אני מקווה שכן ם:

    ופרדי, שנינו התבלבלנו בשתי הודעות האחרונות עם המילה שינו במקום הואן XDD הואן ובאטל פרונטיר היה כל כך מהנה, במונחים של אנימת פוקימון.

  14. הבטל פרונטיאר ובכלל.. גם הליגה עצמה בשינו היתה טובה.
    הוא אמנם הפסיד.. אבל הפסיד לחתיכת מאמן מטורף.. הוא שיחק מול אגדיים והפוקימונים שלו היו מפותחים וטובים.

    בפרונטיאר היו כמה קרבות א-ד-י-ר-י-ם.
    מנגד.. הוא עשה גם שם טעויות של נוב… מתקפת לחימה על פוקימון רוח בקרב הפרונטיאר האחרון? שחקן עם נסיון כזה לא אמור לעשות טעות כזה…

    לאחר ליגת יונובה צ'אריזרד שוב קופץ לביקור והוא סופר חזק הפעם. הוא לא פחות מסופר סאיאן צ'אריזרד!
    מקווה שבליגה הבאה הוא גם יתפח דברים ולא יהיה גרוע.
    לכל הפחות, אם לא יזכה.. שיגיע לגמר.
    וכמובן.. אם גארי\ברוק\מיסטי יחזרו זה יהיה נפלא.. ואם מיסטי תגיע ויתפתח שם סוג כלשהו של קשר או בין ברוק למישהי.. שיהיה יותר מאשר דיבור שטחי..
    יהיה נחמד.

  15. לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    עוד עונה עם אש
    למה שלא יעשו לאש בן שימשיך את מורשת הטמטום וזהו.
    ולכל מי שאומר קשרים רומנטיים לא קשורים לפוקימון מצדי שיעשו מסע לבד ולא קשר רומנטי זה לא שייך והורס את הסדרה,מצדי שעכשיו אפילו דון תמשיך את הסדרה אבל למה קשר רומנטי.
    ומה זה אכפת לי איך אש נראה שישאירו לו את אותו הבגד מהעונה הראשונה,מרוב זמן להשקעה בעיצוב הם מכינים חרא של פוקימונים ואני לא רוצה שגם הדור השישי יהיה מעפן.
    מרוב זמן השקעה באש הם לא דואגים לפרטים חשובים(את מי הוא יתפוס,שיהיה יותר חכם,להחליף גיבור,לארגן פוקימונים שווים)
    בקיצור לא להשקיע הרבה זמן בעיצוב ולהחליף גיבור.

  16. באמת שאש נמאס אם נינטנדו מוצאים משחק חדש ועוד עונה של פוקימון שיעשו על הדמות במשחק ואפשר איזה פרק ספיישל שבו מראים את הדמות מהעונה הקודמת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *