סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 62: לעולם לא תצעדי לבד!

כאשר את צועדת בסערה / החזיקי את ראשך למעלה / ואל תפחדי מהחושך / בסוף הסערה / יש שמיים זהובים / ושירו המתוק של העפרוני / צעדי ברוח / צעדי בגשם / גם אם חלומותייך יתנפצו ויזרקו הצידה / צעדי, צעדי עם תקווה בלבך / ולעולם לא תצעדי לבד / את לעולם לא תצעדי לבד.

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

כפי שאתם כבר יודעים, המשחקים החדשים של נינטנדו "פוקימון X" ו"פוקימון Y" צפויים לצאת ב12.10.2013 בכל רחבי העולם. בשורה זו סיפקה למדור החדשות שלנו ידיעות לאורך כל החודש והציבה אותו מעל לכל שאר הקטגוריות באתר. הנה רשימה של החדשות שפורסמו החודש: פוקימון דיירקט: פוקימון X ופוקימון Y, סקופ בלעדי: עדיין אין פוקימון בארץ, ההודעה הרשמית של פוקימוןחדשות על הסרט ה16 ועל אנימת XYמגה התפתחות חדשה למיוטו, המפותחים של הפוקימונים ההתחלתיים, פוקימונים חדשים, מאובנים, וסוג פיה, טבלת הפוקימונים – דור שישי,  עדכון 66: 15.9.2013חדשות על המשחקים XY ועל אנימת XYרשמים ראשונים על המשחקים החדשיםהכירו את דאבלייד.

מלבד זה, החודש איחדנו כוחות עם פורום myFORUM (לשעבר "פוקימונס"). צעד זה הוא אחד מהחשובים ביותר שהאתר שלנו עשה, והוא יעניק לגולשי האתר את האפשרות להכיר אחד את השני מעבר לדיבורים אקראיים בצ'אטוט. לצד זה, חיבור זה יאפשר לאתר לקבל חשיפה גדולה יותר, שטרם הייתה לו קודם. את הטענה הזו אפשר לבסס על העובדה שהחודש – בפעם הראשונה מאז ומתמיד – עברנו את קו אלף המבקרים ליום אחד. השיא כיום עומד על 1,238 מבקרים, שיא אשר נקבע ביום ראשון 15.9.2013.

במסגרת הפעילות הסטנדרטית של האתר, החודש פורסמו שני סטים של קלפים: שומרי הכוחות EX, גבולות הדרקון EX (תודה לנתי). כמו כן, פורסם דף המידע על הדמות של ג'סי מצוות רוקט. פרויקט הפוקידע ממשיך להתעדכן על בסיס קבוע והגענו כבר לפוקימון טוגטיק. מדריכי האתר גם הם לא הוזנחו והחודש יכולתם להנות ממדריך מתקפות (תודה לאיגור), מדריך פוקימון צהוב (תודה לנסטי), והמדריך המלא לסיום המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2"; שכבר מוכן ויתפרסם במלואו בימים הקרובים.

גם מדור היצירה שלנו היה פעיל החודש עם לא פחות משלוש רשומות: הראשונה היא נסטיצירה שבה אנסטסיה הציגה את הפוקימונים החדשים שלה. לצד זה, יכולתם להנות מציוריו של אביב שקיבל השראה מנסטי וקיבל תגובות נהדרות מן הקהל, ואנחנו מקווים לראות עוד דברים מכיוונו. ואם כבר מדברים על ציורים, אז החודש פורסמה רשומה המתעדת ציורים מזעזעים של פוקימונים. בהחלט שווה בדיקה!

במדור הכתבות יכולתם להנות החודש מכתבת בעד ונגד החדשה, השואלת האם ראוי שתהיה אהבה באנימה של פוקימון XY. מלבד זה, החודש נערך כנס אייקון השנתי וכתבנו גלעד היה שם וכתב רשמים על הכנס ועל החוויות שהוא עבר. בהחלט מומלץ לקריאה. וכמובן שלא נשכח את כתבתו של מגל שהסביר לנו האם פוקימון אכן גנבו מדיג'ימון את מגה התפתחות. זה לא הפרויקט היחידי של מגל החודש, ובהשראתו של איגור, מגל החליט לכתוב את תיאורי הפוקידע של פוקימון. עד כה הוא סיים 100 ואנחנו מצפים לעדכון הבא.

בשאר הקטגוריות יכולתם לקרוא החודש שלושה פרקים חדשים מהמנגה של האתר – הרפתקאות פוקימון. בשונה מן העבר, הפעם אני מתכוון לפרסם פרקים בתדירות גבוהה יותר וברשומה אחת, במקום שתיים – כפי שהיה עד כה. חוץ מזה, פורסמו החודש ארבע רשומות בידוריות [1, 2, 3, 4] ולפי גודל ההצלחה שלהן, יש לי תחושה שזו לא הפעם האחרונה שנתקל באלה. ולבסוף, החודש תרגמתי את הפרולוג להתעוררות של מיוטו, הספיישל המקדים לסרט ה16 של פוקימון. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשרדר על העזרה הרבה בתזמון הספיישל.

אז כפי שאתם כבר רואים, האתר מתחיל לתפוס צורה חדשה. יש לנו פורום, יש לנו מפת אתר מעודכנת, ועם התוכניות שיש לי לגבי האתר לחודש הקרוב ולשנה הקרובה, זה לא נראה כאילו אנחנו הולכים להפסיק בזמן הקרוב. אז במידה ואתם חדשים באתר, ברוכים הבאים. במידה ואתם ותיקים, ברוכים הנמצאים. אתם תמיד מוזמנים להכנס לאתר בשעות 16:00 ו19:30 ולקבל רשומות חדשות, מעניינות וכיפיות. אנחנו מודים לכם על כל התגובות, הכניסות והאהבה שלכם. ותזכרו – אתם אף פעם לא תצעדו לבד!

ולא נסיים בלי הסיכום לחודש ספטמבר 2013: 24,747 מבקרים | 263 מינוי גוגל פלוס | 79 רשומים לפייסבוק | 325 משתמשים לערוץ היוטיוב | כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר (פייסבוק ,גוגל פלוס ועכשיו גם פורום), ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. יאי היו לי שני פרויקטים החודש. וכמה לך היו מר "אני אצור איתך קשר רק במייל"? (הכוונה היא לאוהד)

  2. וואוו, תמיד שרואים שיש תוכן חדש באתר לפחות פעם ביום לא רואים שזה הרבה אבל בעדכונים,זה נראה המון!!!
    מעולה איך שהאתר מתקדם, מצפה שיימשיך וייתפתח וימשיך להיות האתר מספר אחד בתחום בכל הארץ. •◡•

  3. אני רק רוצה לציין שלא כתבתי את התיאורי פוקידע מהשראתו של איגור, פשוט חשבתי שדפי הפוקידע לוקים בחסר בתחום הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *