סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם כדאי לסגור את מפלצות כיס? (מתיחה!)

היום באופן חד פעמי תפורסם רשומת "בעד ונגד" בלי אוהד, פשוט כי זה מרגיש נכון בצורה הזו. אני רוצה לדבר אתכם על משהו שיושב לי על הלב כבר הרבה זמן. אני מעוניין לדבר אתכם על האופציה של לסגור את האתר. מי שמכיר אותי קצת מעבר לאינטרנט, יודע שאני כעת נכנס לתקופה מאוד עסוקה בחיים שלי, עם העבודה, הלימודים, והדייטים. מה שהופך את האתר הזה לקוץ בתחת. הרבה פעמים אני מוצא את עצמי יושב מול האתר ומכריח את עצמי לכתוב רשומות. זה לא היה ככה בעבר.

מה גם שאני חושב שבמצבו הנוכחי, לאחר העזרה שלנו בפתיחת ליגת הקלפים, לאחר ההרצאה שעשיתי בכנס "נאטוסו קון", לאחר האיחוד עם "פוקימונס" ולאחר ההנחה שהשגתי עם "gamestation", אין הרבה פסגות נוספות שניתן לכבוש. אנחנו כעת אתר בין לאומי לכל דבר. מפה הדרך למטה היא מאוד תלולה וכשמגיעים לגבהים שאנחנו הגענו אליהם, עם יותר מ-1,000 מבקרים ביום אחד, ו25,000 מבקרים בחודש, אין מקום אחר ללכת מכאן מלבד למטה. אני רוצה לסיים את הפעילות שלי באתר כשעוד חושבים עליו דברים טובים ולא כשהוא מת וחסר חיים.

יש עוד סיבה למה אני מרגיש שזה המהלך הנכון והיא הקהילה. כולם מתרחקים מנושא האתר. אוהד בחצי מהזמן מדבר איתי על בנות ועל סדרות, גלעד לא מכין את הפרק האחרון של המדריך שלו ועושה לי את המוות על הדרך, יונתן ברח בפעם המי יודע כמה, איגור נעלם ואני לא יודע איפה הוא, נתי מחפש כל פעם סיבות לריב איתי על דברים שלא עשיתי, נסטי התמקמה במייפורום ומצאה את מקומה, אריאל ובדוי היו שמות של גולשים שפעם גלשו פה ועכשיו כבר לא. וקאי בלה מת. הרבה מאוד פעמים אני מרגיש שאני לבד בעסק הזה, וזה לא אמור להיות ככה. אנחנו בנינו את האתר הזה ביחד בשבילנו, לא בשביל בן אדם אחד.

אז אני משאיר את הבמה לכם, ואתם תקבעו! האם אתם רוצים שהאתר הזה ימשיך להתקיים או לא? במידה וכן, תנו לי סיבה למה אתם חושבים שאני צריך להמשיך ולהשקיע פה. במידה ולא, אשמח לשמוע את הדעה שלכם גם במקרה הזה. על כל פנים, זה אומנם נפתח בתור "בעד ונגד", אבל זה הרבה יותר מזה – מדובר בעתיד האתר! אני לא אפרסם עוד רשומות חדשות עד שתתקבל ההחלטה הסופית. במידה ונחליט שאנחנו לא ממשיכים להשקיע באתר, אז זו תהיה רשומת הפרידה שלי ממכם. תודה לכם על הכל. הנעמתם לי את השלוש שנים האחרונות בצורה שאתם לא יכולים אפילו לדמיין ואני מעריך את זה עד עמקי נשמתי. אוהב, היטמן.

מפלצות כיס - הסוף!
מפלצות כיס – הסוף!

פוסטים קשורים

128 תגובות

  1. נראה לי שהוא נכנס כי הוא יודע שזה אתר טוב יותר. למקרה שתראה את זה, ראיתי שאחד האנשים באתר שלכם כתב שגנבנו מהם את רעיון הפוקידע. זה הדבר הכי בסיסי שצריך להיות באתר פוקימון!

  2. קאי מתי שהוא כתב ״זה נראה שאני ראשון! אני מאושר ויכול למות בשקט!״ עכשיו אני אומר את זה:זה נראה שאני ראשון! אני מאושר ויכול למות בשקט!

  3. אני מתכחש לטענות שהופנו אלי בזדון על ידי מנהל אתר זה. אני אדם רציונלי במידה מה ואיני ראוי להיות בבית משוגעים בכל צורה שכבר הייתי בה. האתר שלי שוקק חיים יש אצלי יותר תגובות בדף התלונות משאתה יכול לחלום עליו
    תוכל את הלב היטמן

  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממש הצלחת לעבוד עלי!

    מאוד הפתיע אותי שנכנסתי לראות מה קורה פה וראיתי בכותרת:"(מתיחה!)"

  5. אני גולשת פה הרבה על תסגור בבקשה אני מתה על פוקימון ועם תסגור אנשים ישכחו מזה …..הקהילה ממש מצליחה ביוטיוב אתם מצליחים ואתם פעילים למה לסגור פשוט חפש צוות חדש…….
    הקהילה הזאת חייבת למשך לנצח:)

  6. אני כזאת מטומטמת רק עכשיו קלעתי שזה מתיחה מענין מה תעשו באחד באפריל…. תסגרו תאתר ותכתבו 1 באפריל ולחצן למטה לכניסה לאתר המחודש של פוקימון. נבעלתי

  7. @אריאל

    היתכוונתי לזה שZIG והיטמן תמיד מדברים ביניהם ואני לא מעודכן ביכלל במה שקורה ביניהם XD

  8. אני אפילו לא יכול להסביר כמה מרגש אותי שיש לי עוד סוג של חלקיק של חצי אקו כאן…
    ואם האתר יסגר ליבי ישבר לנצח נצחים :'(
    היטמן, אם יש לך באמת דייטים אני צנצנת -_-
    מבטיח לבקר לפעמים, ברגע שיהיה לי זמן (הייתי מבקר עוד קודם אבל אני ממש לא רציתי לבזבז את החופשים הנדירים שלי במקום הקסום הזה,בלי להעליב)
    בשלום (ביי בינתיים!),
    kai

  9. ל-"Lance האמיתי באמת" מפלצות כיס הרבה יותר טוב מהאתר המסריח שלך.

    אגב הטמן השתגת?????????????!!!!!!!!

    אתר מפלצות כיס הוא האתר הכי טוב שאי פעם היה על פוקימון ואני ראיתי כבר כמה אתרים.
    הוא אפילו יותר טוב מהתר העולמי של פוקימון.
    אני מציעה שבכל כמה חודשים תיחק הפסקה ותגייס משהוא ינהל את האתר כשאתה בחופש.

    אגב בבקשה תנסה להמנעה מפרסום סיכסוכים כמו גניבת מידע וכל זה גם ילדים קטנים יכולים בטעות להתקל באתר.

    לדוגמה אני מכירה כמה ילדים שיכולים להתקל בזה אני לדוגמא עדיין לא סיימתי יסודי ונתקלתי בטעות באתר שלך.

  10. רגע עכשיו כשיצאתי מהעמוד הבחנתי במשהוא .

    הטמן זו היתה מתיחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

    חתיחת חוצפן חסר בושה כל פעם שאני מתחילה לראות באתר כמשהוא רציני ואמיתי אני רואה שאתה מפרסם משהוא שייש כאלה שלוקחים את זה ברצינות.

    לדוגמה מתיחת האחד באפריל שלך .

    אם תמשיך ככה לעשות שטויות תאלץ לעשות עמוד בעד או בנגד האם תמשיך לנהל את האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *