סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספיישל פורים: איך להתחפש לפיקאצ'ו בפחות מ100 ש"ח?

מיהו פיקאצ'ו?
הוא דמות אנימה מצוירת המככבת בסדרת הטלויזיה "פוקימון". פיקאצ'ו הוא עכבר המסוגל להוציא ברקים מתוך הלחיים שלו. מדובר בפוקימון המפורסם ביותר בעולם. לפי ההגדרה המילונית שלו, פיקאצ'ו הוא פוקימון מסוג חשמל. הוא מתפתח מפיצ'ו כאשר הוא עולה רמות + שמחה גבוהה. הוא מתפתח לראיצ'ו כאשר נותנים לו אבן ברק. כיום פיקאצ'ו הוא הקמע הראשי של חברת פוקימון ושל מוצריה השונים של נינטנדו. הוא הופיע על גבי המשחק "פוקימון צהוב", והוא הפוקימון הראשון של אש קטצ'אם בסדרת האנימה.

מה אנחנו מציעים?
אנחנו באתר מודעים למחירי התחפושות בישראל, ליוקר המחיה באופן כללי ולעובדה שכיום הורים צריכים להתמודד עם שכר לימוד גבוה, תשלומים לטיולים שנתיים, רכישת ספרי לימוד וכיוצא בזה. וזה מבלי שהזכרנו את שאר ההוצאות השוטפות שאינן כוללות את השכלתם של דור הילדים. אז בתגובה לכך, אנו מציעים לכם את האפשרות למצוא תחפושת של פיקאצ'ו הפוקימון במחיר של פחות מ100 ש"ח.

איך עושים את זה?
כל מה שצריך זה מעט סבלנות, כרטיס אשראי בין לאומי ואינטרנט. ראשית, על הרוכשים להכנס לאתר Ebay, ולחפש בשורת החיפוש את המילים Pikachu Costume. כתוצאה מכך יעלו למסך כל מיני אופציות של תחפושות. בחרו אחת, בדקו שהיא עומדת בטווח המחירים שהצבתם לעצמיכם, בדקו את מחיר המשלוח, וודאו שהמשלוח הוא עולמי – ומכאן, שהוא גם מגיע למדינת ישראל, עשו סקר שוק קצר וקראו מספר תגובות על התוצאה שמצאתם והזמינו את התחפושת.

אני למשל מצאתי את התוצאה הזו – [לינק]. זו תחפושת של פיקאצ'ו שמתאימה לשני המינים. היא מוצעת בגדלים של מבוגרים, ילדים ומחולקת למידות על פי דרישה. יש לה 99% פידבקים חיוביים, שזה מאוד חשוב. נמכרו עד כה למעלה מ600 פריטים שלה. יצרו אותה בסין. היא עולה 10$, שזה 35 ש"ח. עלות המשלוח עומדת על 55 ש"ח והיא ונשלחת לכל העולם. מה גם שמדובר באתר איכותי, כך שאם אתם לא מקבלים את המוצר אחרי זמן מה, אתם מקבלים את הכסף שלכם בחזרה.

לסיכום:
הרי לכם תחפושת יפה, בטוחה ונחשקת, שגם לא עולה הרבה כסף. אנחנו מקווים שרשומה זו עזרה לכם ומאחלים לכם חג פורים שמח!

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. אפשר לדעתי גם לעצב סווצ'רט (או שאיך שלא קוראים לזה בעיברית) צהוב ,כמובן שזה יצא לא משהו. אבל עדיין , בכל זאת אולי אשקול להתחפש לפוקימון.

  2. אני מתחפש לרד ורק עד עכשיו אני הוצאתי יותר מ100 ש"ח על התחפושת וזה לא כולל את מה שכבר היה לי בבית ולא הייתי צריך לקנות ,אז כך שזה באמת חסכוני

  3. איגור – אם החזרתי אותך, את נתי ואת יואב להגיב באתר, זה היה שווה לשים את פיקאצ'ו ולא שום פוקימון אחר.

  4. אני אוהבת הכי את פיקצו הוא מתוק כל כך אבל עדיין אפשר להכין בבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *