סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חייקו: מי ניצח, קובי או הולוגריזר?

שלום לכולם,
אז לפי התגובות שלכם, יש לנו פה שיוויון ולכן אני מפרסם את שתי ההתפתחויות.

– – – – –

פייק מספר 131: בלסטודייס/Blastodice

לאחר ההתפתחות, אותו פוקימון שהכרתם נעלם. החליפה משחירה, הנוזל המטבולי משתנה מכחול לאדום, והיצור הקטן כעת קיים כחלק בלתי נפרד מהחליפה. יש לו 5 קוביות שבהם הוא שולט באופן אוטומטי. זה עדיין פוקימון על חושי בעל יכולות חזקות, במיוחד לנוכח העובדה שהוא כבר לא חייב להשתמש בכוחות שלו באופן מלא, וכאשר הוא עושה בהן שימוש, הן הרסניות במיוחד.

מדובר בפוקימון די מרושע שמגן על הפרטיות שלו בצורה מאוד מוזרה. לדוגמה, כאשר הוא בוחר לאן ללכת, הוא הולך לשם ובדרך הוא מפנה מהמקום את כל הגורמים שמפריעים לו. זהו פוקימון אגרסיבי במיוחד, שקשה להשתלט עליו, בעיקר בזכות העובדה שהוא רואה את בני האדם כנחותים ממנו.מאמן שמצליח להשתלט עליו זוכה בבעל ברית חזק במיוחד.

המתקפה המיוחדת של בלסטודייס היא אקספלופייב. בסיס הקוביות החלולות יוצר מחומש, מתוך המחומש הפוקימון מזין אנרגיה על חושית אדירה שנשפכת מתוך חמשת הבסיסים החלולים. ברגע התקפה הפוקימון שולח גל אנרגיה על חושי אדיר שגורם לפיצוץ אדיר. מתקפה זו בדרך כלל מסיימת כל יריב במכה אחת. החסרון הוא זמן הטעינה הארוך (כחצי דקה בערך) של המתקפה. והמהלך משאיר לפוקימון 20% מהאנרגיה שלו. חסרון נוסף הוא כאשר המתקפה מפספסת, אז הקרב הופך להיות חד צדדי.

התפתחות קודמת: קובי

הסבר על הפוקימון: http://pocketmonsters.co.il/?p=31066

– – – – –

פייק מספר 104: לוגרסיב/Logresive

זהו פוקימון סייבר שכעת מכיל 5 עדשות קטנות ואחת מרכזית שתמיד נמצאת בפעולה: או משדרת או קולטת. על אף ההתפתחות, פוקימון זה שומר על אותו אופי כמו שהיה לו בשלב הקודם שלו, אם לא ילדותי יותר. מדובר בפוקימון סקרן, ידידותי, שמחפש לקלוט ולראות דברים חדשים כל הזמן. הוא בדרך כלל פוקימון של אנשים שאוהבים לטייל בעולם, צלמים בעיקר, אנשים שעוסקים בספורט אתגרי וכדומה.

המומחיות של הולוגריזר נשמרת אצל לוגרסיב אבל הוא יכול ליצור הולוגרמות בעלות שיפור רציני: הן בעלות 6 מימדים, ולכן בעלות בינה מלאכותית. אופיו החביב של לוגרסיב משמש אנשים בעיקר ביצירת אשליות חיוביות שמשמחות חולים בבתי חולים או אנשים שעברו טראומה או חוויה לא רצויה. ההולוגרמות עוזרות לאותם אנשים להתמודד עם האובדן או האסון שפקד אותם.

אבל אל תטעו, לוגרסיב הוא יריב קשוח וחזק. המתקפה המיוחדת של לוגרסיב נקראת "קליסיב" והיא פאסיבית. לפוקימון יש זכרון פנימי המאפשר לו לשלוט בקרב, בצורה כזו שאף פוקימון אחר לא יכול. בצורה הזו הוא מסיק ולומד את המהלכים הבאים. ככל שהקרב ממשיך, כך הסיכוי שלו לנצח גדל. ללוגרסיב, כמו במצלמה משוכללת, יש מתג של "קליטה ושידור". כאשר מתג הקליטה פועל, הוא לא יכול לשדר ומכן שרוב המתקפות שלו מתבטלות, מה שמאזן אותו מלהיות הפוקימון החזק ביותר עלי אדמות.

התפתחות קודמת: הולוגריזר

הסבר על הפוקימון:  http://pocketmonsters.co.il/?p=31066

– – – – –

ולסיכומו של עניין:

פוקימון מספר 131: בלסטודייס (Blastodice) / סוג: על חושי / מתקפה מיוחדת: אקספלופייב / התפתחות: אין.
פוקימון מספר 105: לוגרסיב (Logresive) / סוג: מתכת וסייבר / מתקפה מיוחדת: קליסיב / התפתחות: אין.

תודה, יהודה, יוצר פרויקט חייקו.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. "חסרון נוסף הוא כאשר המתקפה מפספסת, אז הקרב הופך להיות חד צדדי."
    מה זה קרב חד צדדי?

  2. ממש מגניב…
    אבל אני חושב שפיספסת את הפוטנציאל בהולוגריזר 🙁

  3. בלסטודייס ממש מזכיר לי את מיוטו גם מבחינת המראה וגם מזה שאמרת שקשה להשתלט עליו

  4. טוב.. הרבה תגובות שנויות..

    *קורפיש- "חסרון נוסף הוא כאשר המתקפה מפספסת, אז הקרב הופך להיות חד צדדי" אומר שאם המתקפה של בלסטודייס מפספסת- הוא נותר כמעט בלי כוח להלחם, כלומר הקרב ככל הנראה יגמר בניצחון של היריב שלו.

    *ראיקווזה- !

    *סטפן- ..תשאירו*. זה דבר ראשון. דבר שני- זה בסדר לא לאהוב זיופים- אבל יש הרבה כאלה מלבד אלו שמפורסמים בלעדית לאתר- אתה תאלץ לחיות עם זה.

    *משתמש אנונימי (לא מזוהה)- מה אתה היית משנה בהולוגריזר כדי שהוא יתאים לפוטנציאל שלו?

    *ellmik- יש בזה משהו, מלבד העובדה שבלסטודייס לא אגדי. אבל כל ההתפתחויות בחייקו הן בהחלט חזקות.

  5. הם מתפתחים למפלצות זה לא הגיוני (בעיקר על קובי) עם הייתי יודע את זה הייתי ניטראלי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *