סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם מהדורת בעד ונגד הבאה תסתיים לטובת היטמן או אוהד?

במירוץ הזמן התווכחנו על נושאים שונים ומגוונים, וביניהם: האם משחקי פוקימון צדדיים נחוצים או לא? האם פוקימונים מחרבנים או לא? והאם פוקדור זה דבר טוב או לא? ויכוחים אלה עוררו באתר דיון וסערה גדולים ולפעמים הם גרמו לדעת הקהל להתפצל לשתיים, בין הדעה של היטמן לבין הדעה של אוהד. כיום אנחנו שואלים – מי לדעתכם ינצח במהדורת "בעד ונגד" הבאה באתר? הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

אוהד: יש הרבה אנשים שמשום מה רוחשים כבוד לאותו רודן אכזר הקורא לעצמו 'היטמן'. כמובן שמאחורי שם לכאורה אפי זה מסתתר אדם צנוע בשם יוסי שפשוט מפחד מצל שיוכל לכסות אותו, ומגדיל את כבודו על מנת להתמודד על הפחד. הוא משמיץ את הצל, מקניט אותו ושוכח מכל תרומתו וכמובן מחכמתו. כמובן שאני הוא הצל המדובר. אני אוכל את היטמן בלי מלח אם אני רוצה בכך, והוא יודע את זה טוב מאוד. והפעמים בהם הוא מנצח הם בדרך כלל אחרי שאני לא משתתף כל כך בקרב עצמו ונותן לו להסיח את דעתכם, זאת משום שבניגוד לטיעוניו הגורפים, חייו של טיפש-עשרה הם הרבה יותר עמוסים ממה שכולם מצפים. בחרו בי, כי אין פוקימון בלי פוקי-מן.

היטמן: רבים וטובים טענו במהלך השנים שהם הכי טובים. זה התחיל מאוהד, המשיך לגלעד והסתיים אצל אלוהים יודע איפה. כולם טעו, כולם טועים וכולם יטעו. כל עוד אני פה, אני תמיד אהיה צודק. זה מוכח מדעית. זה גם למה אני אהיה זה שאנצח בבעד ונגד הבא של האתר. פשוט כי אני טוב יותר מאוהד. זה גדול ממנו, זה גדול גם ממני, זה גדול משנינו. אומרים שחוכמה באה עם ניסיון, ואיך אפשר להשוואות את ניסיון חייו של נער מתבגר בגיל הטיפש עשרה למישהו שחי כבר 105 שנה? זה בלתי ניתן להשוואה. החוצפה שיש על האוהד זה לחשוב שהוא יכול לנצח אותי בבעד ונגד. אם יש מישהו שמכיר את הקהל של האתר ויודע במה הוא יבחר, אז זה אני. בחרו בי. היט מן בייבי one more time.

פוסטים קשורים

44 תגובות

  1. אוהד נורא פגע ברגשותיי במהלך השנים, וכיף לדבר עם היטמן ב3 בלילה, אז היטמן!

  2. טוב בלי היטמן האתר היה מת,
    ובלי אוהד הערוץ יוטיוב היה מת.
    אני אבחר ב"היטמאוהד" בוודאות.
    סתם חחח זו בחירה קשה, לא נראה לי שהאתר היה אותו הדבר בלי אחד משניהם…
    זה ממש כמו לשאול את מי אתה יותר אוהב, את אמא או אבא?
    בסופו של דבר, לא נראה לי אי פעם אוכל לעשות הבחירה, לכל אחד מהם יש בעד חזק מאוד.

  3. ובכן,אני חושב שזו שאלה לא הוגנת במיוחד.
    כל אחד מכם יודע שבשאלות "בעד ונגד" תמיד יהיו שני צדדים,לפעמים לצד אחד יש יותר אנשים מהצד השני,אבל בכללי,אלו דעות ועל טעם ועל ריח אין להתווכח.
    ובכל זאת,אם להשוות,מצטער אוהד,אבל היטמן לוקח.למרות שצפיתי בכל המדריכים שלך לפחות 70 אלף פעם,האתר לא היה קיים בלי היטמן ולא היו בו תכנים כל כך איכותיים בלעדיו (בלי להגיד שהדברים שאתה עושה לא איכותיים),ובכללי,לא נראה לי שמישהו יכול לנהל אתר כזה,ועוד לפרסם שתי רשומות ביום המכילות מידע עצום לגבי פרטים ספציפיים במיוחד,יותר טוב מהיטמן. (אפשר להגיד שאני מקצין מעט,אבל זו דעתי האישית)

  4. לאיטמן לא יפה לאמר שאתה טוב יותר מאלוקים
    הרי הוא זה שברא אותך תשנה את מה שכתבת

  5. זה לא קשור למי מחזיק את האתר.
    התשובה היא אוהד, ולו רק כי היטמן אומר "זה גם למה" במקום "זאת הסיבה ש…" כמו שאמורים.

  6. אוהד, אני רוצה שאתה תנצח כי אני חושב שתמיד היטמן ניצח חוץ מפעם אחת בערך, אבל הרגע כתבתי שהיטמן כמעט תמיד ניצח והשאלה היא לא מי אנחנו רוצים שינצח (למרות שהסברתם את זה כאילו השאלה היא מי רוצים שינצח) אלא מי אנחנו חושבים שינצח. אני רוצה שאוהד ינצח אבל חושב שהיטמן ינצח.

  7. חברים, חלקכם שוכחים את מטרת הדיון. הדיון הוא לא מי אהוב יותר באתר או מי תורם לו יותר, אלא מי ינצח בדיון הבא. ואם שמתם לב, ברוב הדיונים בהם הפסדתי הדבר היה משום שלא השתתפתי. אם תיזכרו בדיון הראשון, ארכאוס או מיו, תיזכרו שהצד שלי היה חזק מאוד ועקרונית גם ניצח, רק שהיטמן קבע שהוא המנצח למרות העובדות. נכנסנו עכשיו לחופשת הקיץ, ועל כן ברור וודאי שאני אהיה נוכח וגם פעיל בדיון הבא. לכן אני חושב וגם לכם כדאי לחשוב שלהיטמן לא יהיה סיכוי מולי.

  8. koko אתה ממש צודק אני ממש אוהב את אוהד הוא מצחיק והמדריכים שלו ביוטיוב מעולים אבל היטמן תרם כל כך הרבה לאתר אני לא יכול לבחור אחד מכם

  9. אוהד בגלל שאני חושב שהיטמן מסתיר משהוא ממינו בזה שעד היום הוא לא גלה את השם שלו

  10. אלעד – רואים שבלייזיקן אפילו לא קרא את הטיעונים. אוהד מציין את השם שלי שם.

  11. די קשה לבחור אבל …
    רק בגלל שאתה ! כן אתה אוהד! לא דיברת או ענית בחזרה למה שאמרתי לך במייל אז
    אני בחורת בהיטמן

  12. אף אחד אתם כתבתם את דברים רעים אחד על השני….. זה די יהירות מצידכם…. אףחד מכם

  13. ניטראלי בבעד ונגד הבאה (אני משער) תהיו די יהירים לפי מה שכתוב כאן

  14. אני לא עונה הרבה למיילים כי כפי שאמרתי חיי עמוסים ומלאים בהרפתקאות וחוויות שלצערי גוזלות את זמני היקר מפז ולא מקנות לי את האפשרות יקרת הערך לענות להודעות הנפלאות שאתם שולחים לי שכל אחת מהן שווה כמובן לזהב טהור.
    ובקיצור אל תשתמשו בזה כתירוץ.

    עכשיו, תהיו חכמים, לא רגשיים. אם אני נמצא כאן בדיון הבא, ומשקיע את הזמן שלי בו, די ברור מי ינצח. בדרך כלל אני לא עושה זאת ולכן היטמן נהנה מהשאריות. תבחרו נכון.

  15. לי יש דעה חלקית… אוהד: כי הוא אח שלי, אבל היטמן הביא לי פוסטר ענק בחינם. אבל, אם חושבים על זה,בגלל שאוהד אח שלי אז היטמן נטן לי פוסטר… אז נראה לי אוהד…

  16. אוהד-2 היטמן כל השאר (פחות נקודת הגינות שהוא הכריז שרוב הצביעו מיו בראשון אבל אוהד ניצח)אוהד

  17. אוהד ינצח!,אוהד הרבה הרבה יותר טוב בהמון דברים מ'היטמן' או במילים אחרות יוסי מדבר שטויות במדריך אלפא ספיר ואני חושב שלאוהד אלוף המדריכים של האתר, מגיעה קצת יותר אהדה [גם שמו מעיד על כך [צחוק] ] אז אוהד מבחינתי הוא אלוף האתר גם אם לא ינצח, ואם ינצח זה ישמח הרבה אנשים באתר. יאלה אוהד!

  18. אני חושב אוהד כי תמיד בבעד ונגד הוא מצליח להביא ראיה מוצקה לדעה שלו ואני לא אומר שאני שונא את היטמן אני פשוט אומר שאוהד יותר צודק בבעד ונגד.
    היטמן אתה גדול(סתם שתדע)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *