סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סרט 15: קיורם נגד חרב הצדק / Kyurem VS. The Sword of Justice

קיורם נגד חרב הצדק / קיורם נגד הסייף הקדוש: קלדאו

פוסטר:

מידע כללי:

ארץ: ישראל ארצות הברית יפן
שם הסרט: קיורם נגד חרב הצדק Kyurem VS. The Sword of Justice キュレムVS聖剣士ケルディオ
תאריך שידור: לא שודר בארץ 8 בדצמבר 2012 14 ביולי 2012

הפקה:

בימוי: קוניהיקו יויאמה זמן סרט: 67 דקות (ארה"ב)
תסריט: היידקי סונודה שפה: אנגלית / יפנית
מוסיקה: שינג'י מייאזאקי ז'אנר: ילדים, אנימציה, אקשן

עלילה:

הסרט נפתח עם סצנות אימונים שבהן קלדאו נלחם בקובאליון, טראקיון ו-ויריזיון בתורות. לאחר מכן, קלדאו מבקש את הרשות לצאת ולהילחם בקיורם, אך קובאליון אינו מאפשר לו בטענה שהוא עדיין לא מוכן. בתגובה לכך, קלדאו יוצא בכוחות עצמו לאתגר את קיורם לקרב פוקימונים, שבסופו הוא מקווה לזכות בכבוד הראוי לו ובאפשרות להיות "חרב צדק". אך הקרב הופך קשה מדי, וקיורם מתגלה להיות פוקימון חזק מאוד, כזה המסוגל לשנות את צורתו ולשאוב כוחות מהפוקימונים האגדיים זקרום ורשיראם. בשלב הזה, קובאליון, טראקיון ו-ויריזיון מגלים מה קלדאו עשה, והם יוצאים לעזרתו, אך קיורם מקפיא אותם וכולא אותם. השתלשלות אירועים זו מביאה את קלדאו לחטוף התקף פחד באמצע הקרב והוא בורח משם. אז הוא פוגש את אש קטצ'אם ושאר החברים ואלה נשבעים לעזור לקלדאו לחלץ את חרבות הצדק מידו של קיורם. אך המלאכה לא כל כך פשוטה, שכן פוקימון הדרקון האגדי זועם על כך שקלדאו ברח באמצע הקרב והוא יוצא למרדף אחריו. בסופו של יום, בעזרתם של אייריס, סילאן ואש, קלדאו מוצא את דרכו בחזרה לשדה הקרב, שם הוא מאתגר את קיורם לקרב חוזר. במהלך הקרב, קלדאו משנה את הופעתו לצורה הנחושה (Resolute Form), דבר אשר מאפשר לו להגיע לכוחותיו המקסימליים. במהלך הקרב, קיורם בודק את קלדאו ושולח מתקפה לעבר בני האדם ושלושת חרבות הצדק, ובתגובה לכך, קלדאו מוותר על האפשרות לנצח בקרב ולו רק כדי להציל את חבריו. קיורם מברך אותו על ההחלטה שלו ואומר לו שיש לו חרב צדק ראויה.

טריוויה:

– הסרט הזה שודר בארה"ב ובקנדה באותו יום. זו הפעם הראשונה שזה קורה בסרט פוקימון.
– זה הסרט הרביעי שבו החבורה לא פוגשת את צוות רוקט. כך שלג'יימס, ג'סי ומיאו אין תפקיד ממשי בסרט.
– מלבד פיקאצ'ו ומיאו, כל הפוקימונים שמופיעים בסרט זה הם מהדור החמישי.
– הגרסה האמריקנית של הסרט אורכת 67 דקות, בעוד שהגרסה היפנית היא 99 דקות.
– השיר "Rival Destinies" המבוצע על ידי אלכס נקמן וקתרין ראיו, הוא שיר הנושא של הסרט וגם של עונת "פוקימון: גורלות יריבים".

קדימון:

פסקול:

תמונות:

קישורים רלוונטיים:

הסרנדה של מלואטה לאור הירח

פוסטים קשורים

49 תגובות

  1. נחמד חידשת לי הרבה מידע על הסרט הזה
    לא יעתי שקלאדו יופיע גם בסרט
    מחכה לראות תסרט רק חבל שצריך לחכות שיצא הDVD בשביל לראות ביפנית

  2. למרות שהרבה משערים שהוא יופיע, אף אחד עדיין לא אישר שקלדאו אכן יופיע בסרט.
    וגם, אף אחד לא אישר שטוגפי יופיע בסרטון. זה שהוא מופיע בפוסטר לא אומר זאת, ואם זו הייתה הסיבה שהוספת אותו – למה לא הוספת את שאר הפוקימונים?

  3. monster – כן, נצטרך לחכות עד חודש אוגוסט על מנת שנוכל לראות אותו, אבל אל דאגה, בינתיים אנסה להעביר לך את הזמן עד אז עם דברים לא פחות טובים.

    Misho2 – רוב המידע כרגע נסמך על השערות ולכן כל אחד רשאי לעשות את מה שהוא חפץ בו. הסיבה שצירפתי את השם של טוגפי היא כי הוא מופיע בקדמת הפוסטר, אפילו לפני פיקאצ'ו עצמו.

  4. אני רק אומר שאתה כתבת "פוקימונים אשר יופיעו בסרט", ציון עובדה, בעוד שמה שכתבת הוא רק השערה, ולא עובדה. והתגובה לטוגפי די מוזרה. אם הוא לפני פיקאצ'ו, והוספת את מיאו, אז זה אומר שגם צריך לכתוב את אקסיו, כי הוא לפני מיאו? ומה עם פיפלאפ, שמחזיק יד עם פיקאצ'ו?

  5. נכון, אבל אם תחשוב בצורה לוגית יותר, אז תזכר שמיאו מופיע בכל סרטון של פיקאצ'ו על תקן המתרגם לשפת בני האדם. השאר יכולים לחכות לאימות הפרטים.

  6. האמת שזה זה לא אפשרי שטוגפי יהיה בסרט כיוון שהוא התפתח ולכן גם פוקימונים כמו טרטוויג וצ'ימצ'אר לא יהיו

  7. זו סדרה והכל יכול להתרחש בה. באותה מידה אני יכול לשאול איך זה שאש נמצא בגיל 10 כבר למעלה מ15 שנה?

  8. מאז הפעם הראשונה שהוצג גילו של אש לא הזכירו כלל את גילו כך שזה לא בדיוק נכון.להפך, מוזכר בסיום העונה השנייה ש"עברה שנה מאז ראינו את פאלט"…

  9. אתה יודע מה, נתת לי רעיון! אני חושב שהגיע הזמן שנהיה תלויים אך ורק בעצמינו. הרעיון שלי הוא לעלות את הסרטים לאתר (לא יוטיוב) לצפייה ישירה וכך בעצם ננצח את השיטה. בכל הנוגע לסרט הספציפי הזה, צריך קודם שהוא יצא לקולנוע כדי שתהיה לנו אפשרות לראות אותו חחחחח.

  10. אני אוהב להזכיר, שהסרט השני יצא בול שנה לפני שנולדתי, והסרט הזה יצא ביום הולדת של אמא שלי, שזה בעצם שבוע לפני היום הולדת שלי! אני חושב שזו קריאת הגורל! היה לחבר שלי יום הולדת בדיוק כשהאירוע דארקראי התחיל! בואו נראה אתכם קושרים את היום הולדת שלכם לפוקימון!

  11. כבר ניסית לעשות את זה….
    לא עבד אז,לא יעבוד עכשיו…
    בניסיון בכל זאת לשכנע מישהו כי אז הוא יגיד "הא!הוא אומר שאף אחד לא משתף פעולה?אני אשתף פעולה דווקא!",
    kai

  12. הביקורת שלך קולעת בול.
    מצד שני יותר סרטים-יותר כסף-יותר אנימה.
    מצידי שיהפכו אפילו את סרטוני פיקאצ'ו לפני לסרטים בפני עצמם,אם בגלל זה האנימה תמשיך לנצח!
    באהבת הביקורת וכפליים את הסיקור ופי 20 את העיצוב החדש,
    kai

  13. אחלה סיקור, תכלס סרטי פוקימון כבר הפכו לצפויים ומשעממים הסרט האחרון שבאמת נהנתי ממנו היה הסרט השביעי שהיה עשוי בצורה טובה מאוד מבחינת עלילה והוא גם היה מאוד בוגר, אחר כך הסרטים הפכו לילדותיים וצפויים ולפעמים הם נראים כבר כמו פרקי ספיישל מאשר סרט בעד עצמו.

  14. היטמן בענייהם זה לא מיותר כלל הם רק רוצים להרוויח עוד כסף על הסרט בהתחלה הם לא מצאו רעיון אז במקום לעשות פרק על לימוד מתקפה חדשה הם שינו את זה לסרט

  15. מונסטר – רשמתי לך אתמול – איזה גבר יצאת! עשית לי את היום! תודה רבה לך! אני חייב לך טובה ענקית! בכל מקרה, ראיתי אותו אתמול וניסיתי לעלות אותו לרשת לצפייה ישירה, אבל הוא כבד מדי. אם יש לך רעיונות, אשמח לשמוע אותם.

    עמית – אנחנו עובדים על זה.

  16. צפייה ישירה משמע שהסרט מתורגם / מדובב לעברית ומאחר ואין דבר כזה עדיין, אז הוא בלתי לחיץ נכון לעכשיו.

  17. היט מן מקווה שתרשה לי לעשות דאבל.
    אז סוסף אחרי איזה חודש וחצי שהסרט סתם ישב לי על המחשב. החלטתי לצפות בו. בהחלט היה שווה לצפות בזה.
    הה שינוי מרענן בסרט שהתמקד על קלאדו שרוצה להביס את קיורם- יצור קטן מנסה להביס יצור ענקי, היה כזה מרגש לראות את הקרב שלהם. על קלאדו נחוש בדעתו לא להפסיד לקיורם.
    נחמד לראות לראות סרט של פוקימון שלא מתמקד באש שמנסהה למנוע ממישהו רשע ללכוד פוקימון אגדי מסוים. אלה פעם הסרט מתמקד בפוקימון עצמו בלי אש.

    זה בהחלט הסרט הכי טוב שעשו לפוקימון אי פעם. מגיע לו ציון של 10 אבל אני מניאק אז אתן לו 9 בגלל האנימה המסריחה שלא דומה בכלל לסרט.

    מליץ לכולם לראות את הסרט.

  18. אין לי בעיה עם זה היטמן.
    אה שכחתי להגיד אורך הסרט הוא שעה ו11 דקות (71 דקות). בגרסא היפנית ובאנגלית נראה לי גם.

  19. ראיתי את זה בגרסה האנגלית וזה ממש מרגש איך קלאודו מרגיש כוח עז בשביל להביס את יריבו קיורם אשר הקפיא את קובאליון טראקיון וויריזיון מי שהיו איתו כול חייו והיו בשבילו כמו הורים והוא לא מוותר ומצליח לנצח אותו

  20. אז זה לא עבד לי אז ראיתי את הסרט ביוטיוב ,זהו סרט המפגין את העוצמה והקשר של החברות של קלדאו בין עם זה אש ובריו ובין עם זה עם קובאליון, טראקיון וויריזיון ,סרט מאוד מגניב בעיקר כאשר קלדאו עובר למצב התקפה ומפעיל את חרבו "חרב הצדק"

  21. אני לא רוצה לילות מבקר אבל למה זה מדבר סינית ולא באנגלית כי אני רגי לשמוע באנגלית וסינית נשמע לי מוזר מבין

  22. יש מידע שגוי בסרט קירום הוא לא הפוקימון החזק ביותר בעולם החזק ביותר הוא ארסיוס ומיו

  23. הם אמרו שהוא סוג הדרקון הכי חזק בעולם לא הפוקימון הכי חזק בעולם, שימו לב לפרטים. וכן הוא לא באמת הפוקימון מסוג דרקון הכי חזק מכיוון שיש את פאלקיה,דיאלגה,גריאטינה וראיקוזה שחזקים ממנו, אבל מכיוון שהוא יכול לשאוב את כוחותיהם של זקרום ורשיראם וזה מה שהופך אותו לחזק כל כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *