סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: מיוטו – הפוקימון החזק בעולם!

הנה עברה לה עוד שנה באתר שלנו וכעת אנחנו ניצבים בפתחה של שנה חדשה.

אני רוצה לאחל לכם שנה של עשייה, הנאה, אושר, בריאות, סיפוק, והמון פוקימון!

נתחיל עם החדשות החשובות ביותר מבחינת האתר – כנס פוקימון מפלצות כיס 2 יוצא לפועל! זה הולך לקרות ב1.4.15, בשעות 10:00-15:30, אשכול הפיס – אהל-שם אשר נמצא ברמת גן, כאשר מחיר הכניסה עומד על 30 ש"ח בלבד. לעוד פרטים: כנסו ללינק המצורף. בהזדמנות הזו, אני רוצה להודיע שאנחנו מחפשים מרצים או מעבירי תוכן שיקחו חלק בכנס, אז אם אתם בני 16 ומעלה, ובא לכם להרוויח 50 ש"ח, ויש לכם הרצאה שקשורה באופן ישיר או עקיף לפוקימון, אתם מוזמנים לפנות אלי במייל הבא: Hitman.is.hart@gmail.com.

אתם בטח מסתכלים ברשומה שואלים את עצמכם "מה היטמן נזכר עכשיו בפוקימון מיוטו ובסרט הראשון?" ובכן, יש לזה כמה סיבות. ראשית כל, מיוטו הוא אחד מהפוקימונים האהובים עלי ביותר. ושנית, לא לפני הרבה זמן עשיתי סיור באתר וגיליתי שהסרט הכי אהוב על גולשי האתר הוא הסרט הראשון – "מיוטו מכה שנית". אז לא לקח לי הרבה זמן כדי להמיר את זה לרשומות. דוגמה אחת היא כאשר עשיתי מתיחת פנים ע-צ-ב-נ-י-ת לסיקור של הסרט הראשון באתר, הכוללת את הכל! אתם מוזמנים להכנס ולראות. שנית, כתבתי ביקורת תרבות על הסרט הנקראת "ביקורת סרט "מיוטו מכה שנית": עומק, אהבה ונקמה בעולם של מילה אחת". ואני מאוד שמח לציין שזה הטקסט המשובח ביותר שכתבתי בשנה האחרונה. ולסיום בנושא זה, כתבתי רשומה המציינת את כל הטעויות בסרט הראשון של פוקימון! אני מקווה שתהנו!

חדשות גדולות אחרות הן סיום ספיישל חנוכה באתר – בשיתוף החנות צ'וצ'ים! אני מבקש מהגולש שזכה במקום ראשון, כלומר – פוקימון אימפריה (gal890), לפנות אליי במייל בדחיפות בנושא זה. פעילות נוספת שהתקיימה באתר בחודש הזה הייתה "פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה רביעית!" אומנם זו הייתה התחלה לא קלה עבורי, אבל עם הזמן הוכחתם שאתם שווים את ההשקעה הזו ואני לא פוסל את קיומו של ספר המזלות בעתיד.

פעילות האתר הסטנדרטית הייתה מתוקתקת כתמיד, יכולתם להנות מפרקים חדשים של הסיקור השבועי (רון). מהדורות חדשות של שחק אותה כמו ShOwDoWn: בידריל וסטיליקס (אלעד). כמו כן, סיימנו לפרסם את המדריך המלא לסיום המשחק: פוקימון לב זהב (רז). ופורסמו פרקים חדשים במדריך וידאו: פוקימון לבן (אוהד). וגם מדריך וידאו: פוקימון אלפא ספיר לא נשאר מאחור מבחינת פרסומים החודש.

אם התחלנו את הסיקור החודשי ונגענו בענייני מתיחות פנים וסרטים, אז אספר שעלו שתי רשומות חדשות הנוגעות לסרט ה18 של פוקימון: הסרטון של פיקאצ'ו 2015פוקימון XY הסרט 2015. ומלבד אלה, ערכנו דיון באתר שבו נתנו שם לסרט פוקימון החדש! זה היה בעניין סרטים. עכשיו בענייני מתיחות פנים. אני ראיתי לנכון להוסיף באותו יום אפשרות לצפייה ישירה לאחד מהפרקים הגנוזים של פוקימון. מדובר בפרק מספר 23, והוא נקרא "מגדל האימה", וכעת ניתן לראות אותו באתר בעברית. תהנו!

רוצים עוד? קיבלתם! מדור הבידור לא נח גם לקראת סוף השנה ויכולתם לצחוק או לבכות מהרשומות הבאות: פוקימונים שלא ברור איך ניתן לעוף עליהםקומיקסים: רעיון טוב / רעיון רע10 דברים מצחיקים שרשום מאחורי המשחקים החדשיםסיבות למה צריך להמשיך ולשעבד פוקימוניםמסעדת פוקימון נפתחה ביפן! גם מדור היצירה הפגיז החודש עם מהדורה חדשה של הציורים של תמר, ודפי צביעה של פוקימוני מגה (איתי).

אך הרגשנו שזה לא מספיק ופתחנו לא פחות משני פרויקטים חדשים גם בחודש האחרון של השנה. האחד מהם הוא פרויקט DatDingo של רז, מדובר בסדרת יוטיוב חדשה בת 10 פרקים בלבד המסקרת לכם את עולם הTCG של פוקימון. כל הכבוד לרז! והפרויקט השני הוא "תגובות מהתחת" המקבץ לתוכו תגובות לא נחמדות שגולשי האתר השאירו ביוטיוב, באתר ובעוד מקומות מוזרים. אתם מתבקשים לנקוט במשנה זהירות לפני הכניסה לרשומות הללו 🙂

סיקורי האנימה המשיכו כרגיל וסוקרו החודש אין ספור פרקים וביניהם: 349 – היער האסור350 – צוות בלבאזור351 – וויסקאש ואש352 – אני, עצמי וזמן353 – מועדון מעריצים847 – העימות במכון שאלור848 – יורשים מפוצלים849 – הבכיין המגושם משקיט את הבלגאן850 – לחלום את חלום ההופעה.

עוד בפרויקטים סטנדרטים, פרסמנו את דפי הפוקידע של הדור הרביעי והתחלנו עם: טרטוויגגרוטלטורטרה (רז). כמו כן, המשכנו לסקר את המשחקים החדשים "אלפא ספיר ואומגה רובי" עם עלייתן של רשומות, כגון: מאובנים באומגה רובי ואלפא ספירTM וHM באומגה רובי ואלפא ספיר. ואם זה לא מספיק, אז גם עדכנו שני סטים חדשים באתר של קלפים: כוחות פנאטוםאגרופי זעם (נסטי).

ובקטגוריות השונות נעדכן אתכם ונאמר שהחודש התחלנו את כרך מספר 10 במנגה. אתם מוזמנים להיכנס ללינק הבא ולהצטרף אל קריס במסעה להיות מאמנת הפוקימונים הראשונה שממש תופסת את כולם. לצד זה, פורסמו שני סיקורים של כנסי אנימה; סיקור אנימה קון / נטע וייססיקור Game On / אורי מטרזו. אתם מוזמנים להכנס ולהתרשם בעצמכם. ולסיום פורסמה מהדורת חדשות על כל מה שקרה בישראל בזמן האחרון. זה היה העדכון החודשי שלנו ואם הגעתם עד לפה, אז אתם ממש גיבורים אמיתיים!

זה היה החודש שהיה, אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (228 לייקים), יוטיוב (950 מינויים), פורום בנדיטו, צ'אטוט וקבוצת ווטסאפ], להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. הסרט הראשון של פוקימון באמת הכי טוב, אין על האתר הזה, עוד 50 מינויים ביוטיוב ויהיו 1,000 מינויים!

  2. אני לא בטוח אם זה כאן אבל מיוטו לא יותר חזק ממיו אני לא מבין איך אנשים מגיעים לזה, בסדרה גם אחרי שמיוטו הרג את מיו הוא חזר והצליח להחזיק אותו עד שפיקאצ'ו פגע בו מה שאומר שגם שאחרי שהושמד על ידי מיוטו מיו הצליח לחזור ולפגוע בו בצורה אפילו יותר חזקה מההתחלה, וגם מיוטו הוא סוג של העתק למיו וזהו העתק לא מושלם בכוח, למרות שהאינטיליגנציה של מיוטו עוזרת לו להבין ולדבר בשפת בני האדם זה רק דבר שעשו המדענים שיצרו אותו הוא לא יכול להבין מתקפות ולקלוט רגשות אנושיים.
    הוא רק העתק שיצרו מדענים שלא מבינים את הכוח האמיתי של הפוקימונים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *