סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אזכורים של פוקימון בתרבות פופולרית (חלק 3)

בסדרה זו אנו נציין את האזכורים של פוקימון בתרבות הפופולרית. בכל פעם יופיעו עשרה אזכורים. תהנו.

1. בתוכנית "100 המשחקים הכי טובים" עם ג'ונתן רוס, פוקימון הוצג בתור המשחק ה37 הכי טוב, כאשר דובר על משחק הקלפים של פוקימון (TCG). שם גם הוצג הצד הרע של העניין, כאשר המשחק מעודד גניבה של קלפים.

2. בסדרה "הרפתקאות פין וג'ייק", בפרק "Joshua and Margaret Investigations", מרגרט מראה את חדר הנשקים שלה, כאשר אחד מהנשקים הוא פוקדור.

3. בסדרה "רוק 30", בפרק "Stride of Pride", פוקימון הוא נושא חוזר. זהו פרק שמציג את חברותיו הרבות של ג'ק, והאזכור מדבר על כך שג'ק חייב לתפוס את כולן, בהקשר של ריבוי נשים.

4. בתחנת הרדיו של 97.3 (ארה"ב), נעימת הפתיחה של פוקימון הושמעה בתאריך 14 בדצמבר 2011, והמנחה ציין שפוקימון היה מתנה מושלמת לחג המולד כאשר הוא היה בשיא הפופולריות שלו.

5. בסדרה "אמא מאוהבת", בפרק "The Bad Dream Episode", ניק אומר "אי אפשר לעשות סרט המשך להכל", וקווין עונה לו – "הם היו צריכים לומר את המשפט הזה ליוצרי פוקימון לפני 13 סרטים", ואז הוא מציין את כל שמות הפוקימון מהראשון עד ה13.

6. בסדרה "Barter Kings", בפרק "Tazed and Confused", במהלך הראיונות עם המועמדים החדשים, אחד מהמרואיינים אומר שהוא אוסף קלפי פוקימון וזה ניסיון תעסוקתי שעשוי לעזור לו בעבודה.

7. בסדרה "Beast Machines", בפרק "Revelations, Part I: Discovery", ג'טסטורם אומר – "חייב לתפוס את כולם!"

8. בסדרה "בן 10: אומניברס", בפרק "Rook Tales", מקס טניסון והשריף וואט-סין מתחרים בדיג, כאשר אחד מהם תופס משהו שנראה כמו מג'יקארפ והשני תופס משהו שנראה כמו גרידוס.

9. בסדרה "Bernard's Watch", החדר של ברנרד מציג פוסטרים של פוקימונים מהדור הראשון.

10. בתוכנית "Wipeout", בפרק "Baby, It's Blob Outside", המתמודדת מיקה מורי קיבלה את הכינוי "מיקאצ'ו".

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. אולי זה לא חזק כמו בעבר אבל גם אם זה לא עובר את ה"אני מכיר את פיקאצ'ו" כולם מכירים את המותג פוקימון!!

  2. בסדרה מנדלבאום בלש פרטי בעונה 2 פרק 13 (נדמה לי) גרי מנסה להוכיח לטל מוסרי שהוא יכול לשחק ולהעמיד פנים כדי שיעסיק אותו לעבודה על ידי נתינת דוגמאות של דברים שהוא יכול לשחק, ואחת מהדוגמאות היא פיקאצ׳ו. אני לא זוכר אם זה בדיוק ככה אבל אני דיי בטוח שזה משהו בסגנון.

  3. אגב בבן 10 אומניברס יש חייזר שמבוסס על קופינג הפוקימון האהוב של יוצר הסדרה בן 10…

  4. בסדרה שמש. בפרק 14 בעונה ארבע. הראו בחדר של בר. פוסטר של פוקימון שכתוב בו. פוקימון- ולתפוס את כולם באנגלית. עם תמונה של אש מקאנטו ועוד כמה פוקימונים שלו כמו פיקאצ'ו.

  5. בסדרה ללא מילים בפרק 8 באחת העונות יש ילד שאומר "אבא שלי הוא ממציא הפוקימון."
    ואז אחת הדמויות עונה לו? "באמת? אז אבא שלך הוא סטושי טג'ירי?"

  6. בספר 3 של גיבורי האולימפוס כתוב שאחת הדמויות המאמן הדג׳ שר את שיר הפתיחה הראשון של פוקימון שהוא מחליף את המילים ״לתפוס את כולם״ ב״להרוג את כולם״

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *