סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סט גנגר / דיויד

סוג – Ghost / Poison

יש לו שילוב סוגים נחמד. הוא קאונטר מעולה לסוג עשב אך בגלל שהוא סוג רעל נהיית לו חולשה לעל חושי שזה קצת חיסרון אבל אפשר להתמודד עם זה.

סטטים:
חיים: 60
התקפה: 65
הגנה: 60
התקפה מיוחדת: 130
הגנה מיוחדת: 75
מהירות: 110

סך הכל מצויין. הוא הולך בתור סוויפר של מתקפה מיוחדת ומהירות כמו שרואים. יכול למות ממכות חזקות אך נזק רגיל הוא יכול לשרוד ולפרק בתור שאחרי. צריך לדעת איך להשתמש בו ביעילות. בסך הכל הוא עובד חלק רק בתור סוויפר מהירות ומתקפה מיוחדת שזה בכלל לא רע והוא יכול להיות מרושע.

יכולת:
Levitate – אין עליו אפקט ממהלכי קרקע כמו Earthquake וכאלו אז זה ממש טוב בשבילו בגלל שיש לו חולשה של 200% מאדמה וגם נותן לו חסינות מהמתקפות Toxic Spikes ו- Spikes.

נזקים:
מקבל 100% נזק – אש, מים, חשמל, קרח, מעופף, אבן, דרקון, ומתכת.
מקבל 200% נזק – על חושי, רוח, אדמה, וחושך.
מקבל 50% נזק – פיה , ועשב.
מקבל 25% נזק – רעל, וחרק.
מקבל 0% נזק – לחימה, ונורמל.

סביר מאוד, בגלל היכולת הנפלאה שלו Levitate הוא מעלים מתקפות אדמה כאילו זה כלום. אז כבר ירדה דאגה אחת, אבל הוא מאוד מפחד ממתקפות חושך, על חושי ורוח. במיוחד עם סטאב, כי זה בדרך כלל הורג אותו. אז להשתמש בו ביעילות. מצד שני, יש לו חולשות מאוד קטנות לעשב, פיה, רעל וחרק שזה לא מזיז לו וזה טוב בגלל ההגנות השבריריות שלו. לא מקבל נזק מנורמל ולחימה בגלל היותו פוקימון רוח כמובן.

מתקפות שימושיות:

Destiny Bond
סוג – רוח
כמות החיים שהיריב עושה לו יורדת גם ליריב. מתקפה מאוד שימושית בשבילו, בגלל ההגנות הנמוכות שלו. כך שאם יש מתקפות שאתם יודעים שהוא הוא יחטוף עליהן נזק אז זה בעצם משחק לטובתכם, כי מה שהיריב מוריד לכם יורד גם לו שזה מאוד טוב. ואני חייב להדגיש שיש לו 110 מהירות, אחד המהירים במשחק אז לא צריך לדאוג מהרבה פוקימונים שיתקפו לפניו ככה שהמתקפה הזאת אפילו יותר שימושית עליו ככה.

Taunt
סוג – חושך
מכריח את היריב להשתמש רק במהלכי תקיפה במשך שלושה תורות. מאוד קטלני עליו כי יש המון פוקימונים שיכולים להתחזק מול הפרצוף שלו ואי אפשר לעשות כלום בנידון אז פשוט מבצעים עליהם את המתקפה הזו ומכריחים אותם לתקוף רק עם התקפות שתוקפות, וככה אפשר להחליף למישהו שההתקפות של היריב לא אפקטיביות עליו, וזה משחק לגמרי לטובתך. או שאפשר פשוט לתקוף אותו אם הוא מספיק שימושי על הפוקימון של היריב.

Shadow Ball
סוג – רוח
כוח – 80
דיוק – 100
מתקפה מאוד טובה עליו, נותנת לו סטאב וזה יכול להיות מאוד הרסני בגלל ה130 מתקפה מיוחדת שלו. וזה יכול להרוג הרבה דברים ולפתור בעיות. יש למתקפה זו גם אפקט משני שיש סיכוי טוב למכה קריטית שזה עוד יותר יכול לדפוק את היריב.

Psychic
סוג – על חושי
כוח – 90
דיוק – 100
אחלה מתקפה עליו למרות שהיא לא נותנת סטאב, היא קטלנית במיוחד בגלל שאני שוב אומר יש לו מתקפה מיוחדת גבוהה. זה יכול לעזור מאוד מול פוקימוני לחימה שזה סוג שמאוד מאיים עליו.

Sludge Bomb
סוג – רעל
כוח – 90
דיוק – 100
מתקפת רעל שמאיימת על כל דבר כמעט, נותנת לו סטאב שזה הופך את זה לחזק בצורה מפחידה, ושימושי ביותר עליו וזאת אחת המתקפות שלו שרצות כמעט בכל בילד.

Focus Blast
סוג – לחימה
כוח – 120
דיוק – 70
מתקפת לוחם מיוחדת מבין החזקות שיש. שימושית מאוד עליו, יכולה לעזור הרבה (בעיקר לתקיפת פוקימונים מסוג נורמל). אך צריך לקחת בחשבון את הסיכוי של ה30% שהמתקפה תפספס אז לנהוג בזהירות ובשיקול דעת שבוחרים לעשות אותה כי זה יכול לפעמים לעלות בחיים שלו וחבל.

Disable
סוג – נורמל
דיוק – 100
המתקפה הזו תמנע מהיריב להשתמש במתקפה האחרונה שהוא עשה והיא מנטרלת את המהלך של היריב ל4 תורות. יכול לעזור מאוד מול פוקימונים שמרפאים את עצמם כל תור, או מול פוקימונים שעושים מתקפות חיזוק מעצבנות. בנוסף לכך, ניתן לחזות באמצעות המהלך הזה את המהלכים של היריב.

Perish Song
סוג – נורמל
גורם לפוקימון של היריב בזירה למות אחרי שלושה תורות אם הוא לא מחליף אותו. יכול להיות הרסני מאוד אם ליריב נשאר פוקימון אחרון או שסתם אין לו למה להחליף כי הוא יכול לקבל נזק רב על הפוקימון שיוחלף בזה שמושפע מPerish Song ויכול לעצבן ממש ומומלץ עליו.

Dark Pulse
סוג – חושך
כוח – 80
דיוק – 100
כפי שידוע לנו, יש לגנגר חולשה של 200% לעל חושי וזה בדיוק הפתרון לבעיה. מתקפה מיוחדת נפלאה עם פוקימון התקפתי ומהיר, יכולה לרצוח כל על חושי שזה פשוט פותר הרבה בעיות וחוסך המון. מאוד מומלץ בשבילו.

Dazzling Gleam
סוג – פיה
כוח – 80
דיוק – 100
אחת המתקפות שלו שאני אישית מריץ בשלושה סטים שונים. יכול להפתיע המון דרקונים חזקים ולהשאיר אותם מתים. זה עושה עבודה מצויינת בקרב. אני ממש אוהב את המתקפה הזאת בסטים שלו שאני מריץ.

Hypnosis
סוג – על חושי
דיוק – 60
המתקפה הזאת מרדימה את האויב אך יש סיכוי של 40% שהיא תפספס, שזה מאוד הרבה. יש אנשים שפשוט לא לוקחים את הסיכון. אני אישית מריץ את המתקפה באחד הגנגרים שלי, ולרוב זה פוגע. בעקרון צריך לדעת באיזה סט לשים אותה ומתי להפעיל אותה.

Thunderbolt
סוג – חשמל
כוח – 90
דיוק – 100
מתקפת חשמל מיוחדת הרסנית במיוחד. אומנם לא תהרוג כל פוקימון מים מההגנתיים שבהם אך תעשה נזק מכובד והיא מאוד טובה עליו.

Energy Ball
סוג – עשב
כוח – 90
דיוק – 100
מתקפת עשב מיוחדת שמשום מה פופולרית מאוד בקרב פוקימוני הרוח וכמובן שגם אצל גנגר. אני נוהג להשתמש בה בסטים הכי לא צפויים. זה עוזר להשבית המון פוקימוני מים שזה עושה עבודה מצויינת.

Attract
סוג – נורמל
דיוק – 100
אם היריב שלכם הוא מהמין השני, המתקפה הזו יכולה לגרום לו להתאהב בפוקימון שלך וכתוצאה מכך הוא לא יתקוף אותו. ואפשר לעשות עם זה הרבה הרתעות אם משלבים את זה עם המתקפה Hypnosis וזה יכול לעצבן מאוד את היריב.

Trick
סוג – על חושי
דיוק – 100
מחליף את החפץ של גנגר עם החפץ של היריב. ממש ממש ממש טוב עליו! ניתן לעשות טרור עם זה, שמים על גנגר חפץ כמו צ'ויס סקארף, עושים טריק ואז דופקים את היריב עם החפץ בדיוק מתי שהוא לא צריך את זה שזה מאוד מעצבן.

Icy Wind
סוג – קרח
כוח – 55
דיוק – 95
מתקפת קרח אומנם מאוד חלשה אך יכולה להרוג פוקימונים מאיימים כמו גארצ'ומפ או פלייגון במכה אחת. היא גם יכולה לגרום למהירות של הפוקימון של היריב לרדת ברמה אחת.

Will-O-Wisp
סוג – אש
דיוק – 85
המתקפה שורפת את היריב, גורמת להתקפה של הפוקימון השרוף לרדת, וגורמת להורדת חיים של הפוקימון היריב בכל תור. זה יכול להיות ממש טוב עליו, בגלל שהוא סוויפר מצויין וזה יכול לגרום לו לשרוד יותר בגלל שההתקפה של היריב ירדה.

Hex
סוג – רוח
כוח – 85
דיוק – 100
מתקפה אכזרית ביותר שעושה נזק עצום ליריב המושפע מבעיות סטטוס. אפקט משני – המתקפה מכפילה את כוחה אם היריב סובל מבעיות סטטוס. יכול להיות ממש אכזרי עם גנגר עם הסטטים הפסיכיים שלו לעומת הורדת סטטים של היריב ויכול להיווצר פער גדול בניהם מה שבעצם גורם ליריב להיחלש ופשוט מורידים אותו במכה אחת.

Night Shade
סוג – רוח
כוח – ??
דיוק – 100
גורם לנזק בהתאם לרמה שלו. יכול להיות חזק מאוד ולא צפוי ליריב אני חושב שזה עובד מצויין עם צ'ויס סקארף.

Confuse Ray
סוג – רוח
דיוק – 100
המתקפה מבלבלת את היריב. בזה שהוא מבלבל את היריב דבר ראשון לא בטוח שהיריב יהיה מושפע בזה בכל תור אבל ברור ששווה לקחת את הסיכון! יכול לגרום ליריב לבלבול מה שגורם שבאותו תור הוא לא יתקוף ובנוסף לכך יורד לו חיים מהבלבול וגם אני הרווחתי תור חינם לתקוף בלי שיתקפו אותי חזרה.

Haze
סוג – קרח
מנטרל את כל שינוי הסטטוס ומאפס את כל השינויים בסטטוס.

Reflect Type
סוג – נורמל
גורם לגנגר להיות אותו סוג כמו היריב. אם היריב הוא סופר אפקטיבי עליו, זה יכול לגרום למתקפות שהיו הורגות בדרך כלל את גנגר במכה אחת, לא לעשות שום נזק כעת. לאחר מכן אפשר יהיה להוריד את היריב במתקפה חזקה אחרת.

Pain Split
סוג – נורמל
מחבר בין החיים שלו לחיים של היריב ומעניק לכל אחד מחצית מהחיים. במילים יותר פשוטות – למי שיש יותר חיים בזירה ירד לו קצת מהחיים ויעבור לשני לכן חשוב מאוד שתדעו כמה חיים יש לפוקימון שלכם וכמה יש לזה שמולכם בשביל שתדעו לעשות את המתקפה הזאת בצורה נכונה.

חפצים מומלצים:

Black Sludge
מעלה קצת חיים בכל תור רק לפוקימוני רעל. טוב מאוד עליו אם רוצים להריץ אותו כפוקימון שמתרפא הרבה וצריך לדעת איך לשמור על החיים שלו בצורה יעילה כדי שהחפץ הזה יהיה שימושי בשבילו בצורה מספקת.

Life Orb
מעלה לו את ההתקפה ב30% בכל תור אך מוריד קצת מהחיים. גנגר הוא פוקימון התקפתי מסוג מיוחד והמכשיר הזה הופך אותו לחזק עוד יותר.

Choice Scarf
נותן לו דחיפה למהירות אך נותן לו לתקוף רק בהתקפה אחת כל הזמן. אם אתם רוצים את הגנגר שלכם בתור פוקימון מהיר במשחק, זו בדיוק הדרך הנכונה.

Choice Specs
מחזק את ההתקפה של הפוקימון ב50% ומכריח אותו להשתמש באותה מתקפה. זה אחד הדברים הכי פסיכיים על גנגר. יכול לפרק שישיות רק בזכות החפץ הזה. אם הוא יותר מהיר מכל הצוות של היריב ואין ליריב מתקפות עדיפות אז יכול להיות שהוא דיי נדפק.

Focus Sash
אם יש לו חיים מלאים בזמן שהחפץ הזה מוחזק עליו, מתקפה שהייתה אמורה להרוג אותו תשאיר לו HP1 שזה יכול להיות מה שיכריע את הקרב ברוב המקרים.

מילות סיכום:

פוקימון חזק מאוד, סטטים ממש טובים לדעתי, סוג אדיר, פוקימון מאוד מגוון מבחינת מתקפות, יש לו יכולת שמורידה לו חולשה אחת שזה ממש נפלא. ומה שעוד מדהים זה המראה הכל כך כובש שלו עם העיניים האדומות המגניבות שלו, והחיוך המגניב שלו. זה כל כך מגניב! אני אשמח לתגובות ולהערות וכל דבר שתרצו להגיד על הסיקור הזה. חברים, זהו הפוקימון הכי אהוב עליי בכל הזמנים. מקווה שגם אתכם הוא כבש!

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. היה את הסט הזה גם בבנדיטו, לא? חוץ מזה, גנגר הוא מרושע, פשוט מרושע, הסט הכי נפוץ זה תימיד/מודסט עם מקסימום EV במהירות ומתקפה מיוחדת + סלאדג' בומב, שאדוו בול, פוקוס בלאסט וWOW/דסטני בונד יחד עם צ'ויס כלשהו.

    נ.ב

    התיאור של Destiny Bond לא נכון, זה לא שיורד ליריב אותה כמות נזק שיורדת למשתמש אלא אם המשתמש מתעלף אז גם הHP של היריב יורד לאפס, בלי קשר לכמות הHP של כל אחד.

  2. גנגר הוא תמיד יהיה פוקימון מגניב
    LB האמת שסט הכי נפוץ אם אני לא טועה כרגע זה לייף אורב עם פוקוס בלאסט דאזלינג גלים. אבל אני לא בטוח

  3. תודה רבה על התגובות!!!

    LB: הסברתי את זה בצורה קצת שונה את הDestiny Bond אני מודע לכך.

  4. שחכת להסביר גם על כך שמגה שלו פשוט מאלף!
    נ.ב. פוקימון המגה ה-3 האהוב עליי(מקום ראשון מגה לופאני(כן לופאני הארנבת) ומקום 2 מגה גאלייד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *