סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

האבולוציה של תכני הVOD באתר!

1. תרגום אנימה לעברית – אי אז ביוני 2012 לקחתי את ההחלטה להתחיל ללמוד איך לתרגם אנימות לעברית. זה אומנם לקח קצת זמן, והיה עלי ללמוד את כל התפקידים הדרושים, אבל בסופו של דבר הצלחתי. כיום האתר אוחז בכמות מרשימה של תרגומים של סרטים, ספיישלים, פרקים, וכיוצא בזה.

2. קניית כונן חיצוני – בשלב מסוים במהלך פעילות האתר, נודע לי שכל תכני האתר ירדו לטימיון. למזלי, שמרתי את כל החומרים שתרגמתי לעברית במחשב הביתי שלי. מיד לאחר המשבר, רכשתי כונן חיצוני בגודל של 1T והעברתי לשם את כל החומרים שיש ברשותי. ליתר בטחון.

3. המרת קסטות וידאו לקבצי מחשב – לאחרונה ולאחר לחץ פיזי מתון, החלטתי לשלוח את קלטות הוידאו שלי להמרה. בעבר עשיתי את זה רק עם הסרטים המלאים של פוקימון, וזאת הסיבה שהם נמצאים באתר, אבל כעת הרגשתי צורך להרחיב את פעילותי גם לפרקי הסדרה הרגילים.

4. פרסום פרקים מדובבים – לאחר האבחון הראשוני התגלה בפני שיש ברשותי חמישה פרקים של פוקימון שאין ברשת. החלטתי לפרסם אותם באתר באופן בלעדי. שמות הפרקים הם: אתגר גולדנרוד, תחרות פוקימוני החרק, מסביב למערבולת, משחק האש, ואתה כוכב לרביטר.

5. רכישת נפח אחסון – כעת אני עושה צעד אחד נוסף בכל הנוגע למדור הVOD שלנו וזה רכישת נפח אחסון נוסף בגוגל דוקס. אתם אומנם לא ערים לבעיה הזו, אבל גולש מן המניין רשאי להחזיק עד 15G של תכנים בתיקייה הזו, ומאחר והגענו נכון למילים אלה ל90% תפוסה, ראיתי לנכון להגדיל את הנפח של התיקייה ל100G.

6. 17 פרקים נוספים – מאחר וזה שבוע פרסומים חגיגי, אני רואה לנכון לשתף אתכם בידיעה הבאה: התגלו עוד 17 פרקים חדשים של האנימה של פוקימון וכולם מדובבים לעברית וכולם יפורסמו באתר. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לדיויד וללידור על העזרה הרבה שהם נתנו לי בהמרת החומרים הללו. תודה.

7. היום יפורסמו שני פרקים חדשים באתר: תחרות פוקימוני החרק, מסביב למערבולת. תרגישו בנוח לצפות בפרקים, לשתף את החברים שלכם בידיעות הללו, ולפרסם את האתר. אני יכול להבטיח לכם שזו לא המילה האחרונה שתשמעו בכל הנוגע לנושא זה. יש לי תחושה טובה מאוד שזו רק ההתחלה.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. אני יודעת שיש רק חצי פרק מתחרות פוקימוני החרק ביוטיוב, חלק ב :\
    מתחילים מאמצע הפרק…
    אבל אשמח לראות אותו במלואו
    תודה על הפרסום

  2. רכישת נפח אחסון – כעת אני עושה צעד אחד נוסף בכל הנוגע למדור הVOD שלנו וזה רכישת נפח אחסון נוסף בגוגל דוקס. אתם אומנם לא ערים לבעיה הזו, אבל גולש מן המניין רשאי להחזיק עד 15G של תכנים בתיקייה הזו, ומאחר והגענו נכון למילים אלה ל90% תפוסה, ראיתי לנכון להגדיל את הנפח של התיקייה ל100G.

    אני כן מודע לבעיה זו, פשוט פותחים אמייל חדש.

  3. כל הכבוד! אף אחד אחר לא היה יכול לעשות פרויקט כזה. היטמן שתדע שהרבה אנשים נהנים לראות את כל העבודה שעשית ואת התוצר הסופי. מדהים.

  4. כל הכבוד על הרצינות אחרי כמה שבועות של חומר רצינות. ובאמת שזה מוזר שרק עכשיו נגמר נפח האיכסון כי לדעתי באתר יש הרבה יותר מ13.5G של תוכן ואםמכן כל הכבוד שהצלחת לדחוס את כל האתר בככ"ך מעט זכרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *