סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיקור מגה ראיקוזה / פרדי

הנושא היום יעסוק אולי בפוקימון המפחיד ביותר במשחק. פוקימון ש"זכה" לכך שיחשב חזק מדי אפילו עבור פורמט הUBER המושמץ וזכה לפורמט חדש משלו – מגה ראיקוזה.

נתונים:

סוג: דרקון + מעופף.

מקבל 0% נזק: אדמה.
מקבל 25% נזק: עשב.
מקבל 50% נזק: אש, מים, לוחמה, חרק.
מקבל 100% נזק: מתכת, אופל, רוח, על חושי, מעופף, רעל, חשמל ורגיל.
מקבל 200% נזק: פיה, דרקון ואבן.
מקבל 400% נזק: קרח.

יכולת: Delta Stream – יכולת פסיכית אשר קיימת בלעדית אצל ראיקוזה בצורת המגה שלו. היא גורמת לכך שמתקפות אשר אמורות להיות סופר אפקטיביות על מעופף יעשו נזק רגיל. כתוצאה ממזג אויר זה, מגה ראיקוזה חלש אך ורק לקרח אשר יעשה נזק כפול ולא מרובע, ומתקפות אבן לדוגמה יעשו נזק רגיל בלבד.

משמע שהוא מקבל כעת רק 100% נזק: אבן.
ומשמע שהוא מקבל כעת רק 200% נזק: קרח.

סטטים:

חיים- 105
התקפה פיזית- 180
הגנה פיזית- 100
התקפה מיוחדת- 180
הגנה מיוחדת-100
מהירות-115

כן. מבחינה הגנתית זה פוקימון שמקבל נזק כפול אך ורק מקרח. על הדרך, יש לו 105 בסטט החיים ו100 בכל אחת מההגנות. זה אומר שהוא בונקר נפלא. מבחינה התקפית. הוא מחזיק סטט לא נורמלי של 180 גם בהתקפה הפיזית וגם המיוחדת. חוששים שיהיה איטי? אז אל חשש. כי עם 115 נקודות מהירות, הוא כנראה יהיה מהיר יותר מרוב הדברים שתפגשו.

אז מה עבר להם בראש? הדבר הזה פסיכי!

מתקפות מעניינות:

Draco Meteor
סוג: דרקון.
כוח: 130.
סיכוי פגיעה: 90%.
מתקפה זו מורידה את ההתקפה המיוחדת של הפוקימון המשתמש. למתקפה זו אמנם יש חסרון בצורת החלשת ההתקפה המיוחדת, ובכל זאת, מדובר במתקפה עם 130 כוח בסיסי שעליה יש לכם סטאב. תוסיפו לזה 2 עובדות מעניינות ויש לנו כאן שילוב מנצח: 1. יש לכם 180 כוח במתקפה המיוחדת. 2. אחרי שהמתקפה המיוחדת יורדת, אתם יכולים לעבור למתקפה פיזית, כי גם זו ברמות פסיכיות.

Dragon Ascent
סוג: מעופף.
כוח: 120.
סיכוי פגיעה: 100%.
מתקפה זו מורידה את ההגנה המיוחדת של הפוקימון המשתמש ברמה אחת. אמנם יש גם כאן חולשה שמגיעה לאחד התקיפה, אך שימו לב, מדובר במתקפת מעופף חזקה ביותר אשר עליה מגה ראיקוזה מקבל תוספת STAB. מתקפה זו היא ייחודית למגה ראיקוזה אשר רלוונטית לשם הפיכתו למגה.

Dragon Dance
סוג: דרקון.
כוח: —
סיכוי פגיעה: —
מתקפה זו מעלה את המהירות וההתקפה הפיזית ברמה אחת.
טוב, אם אתם מכניסים את מגה ראיקוזה מול פוקימון שמאפשר סט-אפ, זאת אופציה נפלאה.

Swords Dance
סוג: נורמל.
כוח: —
סיכוי פגיעה: —
מתקפה זו מעלה את ההתקפה הפיזית שלכם בשתי רמות.
אם יש לכם יכולת לעשות סט-אפ, זה פסיכי. ההתקפה הפיזית שלכם פסיכית גם ככה וזה יכפיל אותה!

Extreme Speed
סוג: נורמל.
כוח: 80.
סיכוי פגיעה: 100%.
מתקפה זו היא מתקפת עדיפות. אמנם אין לראיקוזה סטאב על מתקפה זו וכוחה אינו בשמיים, אך עם כוח בסיסי של 80 וכוח תקיפה פיזי של 180, זו מתקפה שכדאי לשקול.

והרשימה לא נגמרת. יש לו גישה לזעם, רעידת אדמה, פיצוץ אש ועוד. אין כמעט סוג שהוא לא יכול לתקוף בו. ומאחר והוא יכול לתקוף גם בצורה פיזית וגם בצורה מיוחדת, זה הופך אותו לקטלני עוד יותר.

שימו לב!

סטטים מטורפים, טייפינג סביר, מגוון רחב של מתקפות, אבל זה לא מספיק, הוא גם מתפתח למגה בלי אבן. וזה אומר שהוא יכול להחזיק עליו חפץ. אתם יכולים להשתמש בלייפ אורב לדוגמה, ולחזק את עצמכם בעוד 30%!

סיכום:

הוא יהיה ניתן לשימוש בחוקי VGC 2016! הוא, קיוגר קדום וגראודון קדום! משמע, היכונו לצרות מכופלות!

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. סוף סוף יש לי סיכוי להשמיד את העולם!

    לדעתי בשנה הבאה אנחנו רואים ילד בן 4 שיש לו נזלת באף, חצ'קונים על הפנים ותופס רק אגדיים בתור אלוף פוקימון.

    אני מאוד שמח שהם הגיעו למסקנה הזו. מה הטעם שיש פוקימונים אגדיים אם אי אפשר לשחק בהם?

    ולכל השחקנים המקצועיים, חושבים שאתם טובים? עכשיו תוכיחו את זה!

    לא יספיק לכם להביא פוקימון קרח נגד מגה ראיקוזה, כי גראודון קדום מגבה אותו. ולא מספיק להביא פוקימון אדמה נגד גראודון קדום כי מגה ראיקוזה מגבה אותו. זה יהיה אלוהי!

  2. מגה רייקוזה לא מקבל X4 מקרח בגלל היכולת שלו.

    בכל מקרה… תודה רבה על פרסום הסיקור שלי… אציין רק שהסיקור נכתב עבור סינגלס SMOGON OU ולא עבור הVGC. מדובר בקרבות כפולים.

  3. השנה אוהדי פוקימון הוכיחו שאין להם את זה בכל הנוגע לגיוון פוקימונים. הצוותים היו זהים ב85%. ועכשיו שאישרו את האגדיים הללו, התופעה הזאתי הולכת להתמסד עוד יותר.

  4. יוסי, זה לא שמשחק עכשיו דורש אפס מחשבה וכל אדם יכול לנצח. הבעיה היא שעכשיו אי אפשר לשחק מקורי יותר וחייבים להשתמש רק בדברים שיתחרו בפרימל גראודון וכו

  5. ברור, אבל כל המשחק יהיה בנוי על שלושת הפוקימונים הללו ועל דרכים להתנגד להם. זהו, אין יותר מקוריות! כך שאם שנה שעברה הצוותים של הפיינליסטים באליפות העולם של פוקימון היו זהים ב3-4 פוקימונים, שנה הבאה זה יהיה זהות כמעט מוחלטת של 4-5 פוקימונים.

  6. תאמת השנה שעברה מבחינה גיוון היה אסון, הייתה זהות של איזה 4-5 בשנה שעברה, השנה ככל הנראה תשכחו מדברים מקוריים בכלל ותתכננו לראות את אותו הצוות שוב ושוב

  7. הם מאשרים שם את מגה רייקוויקויי, הלטאה הקדומה והדג הקדום?! הם החליקו על השכל?! המטה יהיה מוצף, זה עומד להיות מטורף! 90% מהצוותים יכילו את מגה רייקוויזה, וכנראה שגם את גראודון וקאיוגר קדומים. אז וואו.
    אני רוצה לראות איך זה יתפתח.

  8. אפשר לקנטר כל פוקימון במשחק, השאלה היא איך. אפשר להביא דיטו, אפשר להביא מתקפת קרח עם עדיפות (אם יש דבר כזה), אפשר להביא מגה ראיקוזה בעצמך.

  9. לא הבנתי אישרו את מגה ראיקוואזה ואת פרימל גראודון ופרימל קיוגר למשחק תחרותי זאתי מתיחה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *