סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיקור מגה דיאנסי / אלעד

היום אני מסקר לכם את המגה שבעזרתה ניצחתי טורניר בעבר ולפי מה שהבנתי ממש עשיתי איתה טרור – מגה דיאנסי.

סוג: אבן/פיה

מקבלת 0% – דרקון.
מקבלת 50% – אש, נורמל, מעופף, אופל, חרק.
מקבלת 100% – חשמל, קרח, לחימה, רעל, על חושי, אבן, רוח.
מקבלת 200% – מים, עשב, אדמה.
מקבלת 400% – מתכת

לא הייתי מגדיר אותה כטייפינג הגנתי במיוחד. היא חלשה למתכת פעמיים, תזכירו לי בכמה מהצוותים התחרותיים הטובים יש מתקפת מתכת אחת לפחות? תזכירו לי מה הטייפ הכי נפוץ במשחק בערך? זה מתכת. לא הספיק לכם? חולשה לרעידת אדמה, המתקפה הכי נפוצה במשחק. עדיין חושבים שאתם יכולים לסבול את זה? אתם חלשים למים. אזומריל, גרידוס, מנאפי וסלוברו מאוד נפוצים. אז דיאנסי במטה של היום לא מחזיקה בטייפ הכי הגנתי שיש. מצד שני זה טייפינג התקפתי טוב. פיה זה אחלה סטאב מול דרקונים בכל צוות.

סטטים:

חיים:50
התקפה: 160
הגנה:110
התקפה מיוחדת:160
הגנה מיוחדת:110
מהירות: 110

מה זה הסוויפר המטורף הזה?! למה יש לה 160 בשתי ההתקפות ו110 מהירות?! טוב, בואו אני ארגיע אתכם טיפה ואזכיר לכם שבגלל שהיא מגה דיאנסי אז לא ניתן לשים עליה חפץ וזה אומר שהיא לא כזאת יותר חזקה מהרבה פוקימונים אחרים עם לייף אורב או צ'ויס אייטם. יש לה הגנות מאוד מאוד מרשימות יחסית לסוויפר אפילו אחרי הירידה מדיאנסי הרגילה, אבל בכל זאת מתה מכל מכה סופר אפקטיבית ומבולט פאנצ' של כל מקק פושטק.

יכולת:
Magic Bounce – מקפיצה את מתקפות הסטטוסים שהיריב מנסה לפגוע בה. דיאנסי עושה בה שימוש. זה נחמד להקפיץ מסכלי כניסה וסטטוסים ליריב. עדיף מיכולת אחרות שהיא הייתה יכולה לקבל כמו פיקסלייט או משהו בסגנון רק לאבן.

מתקפות חשובות:

Moonblast
סוג: פיה.
כוח: 95.
דיוק: 100.
אפקט משני: 30% להוריד את ההתקפה המיוחדת של היריב.
סטאב פיה מעולה לדיאנסי. מעולה נגד תוקפים מיוחדים כי יש לזה סיכוי להוריד את ההתקפה המיוחדת של היריב.

Diamond Storm
סוג: אבן.
כוח: 100.
דיוק: 95.
אפקט משני: 50% להעלות את ההגנה של המשתמש.
מתקפה יחודית לדיאנסי. היא אומנם פיזית ובגלל שיש Moon Blast, היא ככל הנראה תרצו שהיא תהיה ספיישל ולא פיזית. (בכללי מאוד כדאי אם יש את האפשרות ללכת על ספיישל ולא על פיזית). אבל כדאי להריץ אותה מעורבבת רק בשביל ההתקפה הזו. היא שווה את זה. פלוס סיכוי להעלות את ההגנה שזה דווקא שווה.

Earth Power
סוג: אדמה.
כוח: 90.
דיוק: 100.
אפקט משני: 10% להוריד את ההגנה המיוחדת של היריב.
קאונטר מעולה נגד סוגי מתכת שבאים נגד דיאנסי (ממש הרבה).

Hidden Power (אש)
סוג: אש.
כוח: 60.
דיוק: 100.
אפקט משני: אין.
סיזור ופרות'ורן מעצבנים אותכם? אחד מאלה והם לא כאן. חשוב להזכיר שהסוג של HP הוא לפי הIV של הפוקימון. קחו את זה בחשבון כי בנוגע לאש זה מוריד מהמהירות וזה אומר שפוקימונים אחרים בעלי 110 מהירות בסיסית (מגה מטגרוס, לטיאוס וכו') אתם לא תעקפו.

Protect
סוג: נורמל.
כוח: –
דיוק: –
אפקט: מגן על הפוקימון ממתקפות היריב.
מתקפה חשובה מאוד על מגה דיאנסי. בגלל סדר העדיפויות שנקבע בזמן שבוחרים את המהלכים, בתור הראשון שדיאנסי מתפתחת אז המהירות שלה תחשב כמהירות של דיאנסי הרגילה (50 מהירות בסיסית שלא עושה כלום), אז המתקפה הזו נותנת לכם את ההגנה לסדר העדיפויות.

ולסיום, שאלה שאני רואה כאן הרבה: האם מגיע לזה באן?

חד משמעית לא! אפילו שהנתונים שלה מאוד מרשימים במבט ראשון, במחקר מעמיק אתם תגלו שזה לא בדיוק כזה שונה מהפוקימונים האחרים היום. שלא לדבר על המטה ששורץ בסיזורים, אזומרלים ורעידות האדמה של היום.

אז זה הכל.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. אני לא אמרתי שהיא לא חזקה, פשוט בזמן שכתבתי את הכתבה אנשים טענו שמגה דיאנסי חזקה מידי ושהיא צריכה להיכנס לאובר. אך דיאנסי נורא חזקה אך מאוזנת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *