סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם פוקימון GO יהיה כשלון או הצלחה?

פוקימון גו הוא משחק למכשירי סמארטפון והוא מדמה כיצד היה נראה עולם הפוקימון במציאות שלנו. המשחק הזה יאפשר לאנשים ללכוד פוקימונים, להחליף אותם עם חברים, להלחם, ואפילו לפגוש מנהיגי מכון. הבאזז סביב המשחק הזה הוא גדול מאוד, שכן זהו חלומם הרטוב של כל מעריצי המותג.

אך אם חושבים על זה לעומק, עולה לנו שאלה: האם המשחק הזה יהיה כשלון או הצלחה? הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

אוהד: תמיד רציתם שעולם הפוקימון ישבור את הקונסולה ויגיע אל העולם האמיתי? עכשיו זה קורה! ולא סתם קורה – זה בחינם, וזה זמין לכל מי שיש לו טלפון חכם. פוקימון מעולם לא היה נגיש יותר, ישיר יותר וכנראה גם כיף יותר. התחושה של מאמן פוקימונים אמיתי תגעש בלב כל מי שיפתח את האפליקציה ויצא למסעות בכל מיני מקומות. אנשים יתחילו לצאת לריצות ולתפוס פוקימונים בדרך. חברים יקימו ביחד צוותים, ויאתגרו אלו את אלו. אנשים שחשבו שפוקימון זו סתם עוד סדרה מטופשת ייחשפו לדבר האמיתי, והקהילה תלך ותגדל. אני צופה הצלחה כבירה לפוקימון גו. לא רק הרעיון מדהים, אלא גם כל מה שנכנס כתוספת הוא מדהים: מכונים, גאדג'טים ועוד המון דברים שנשארים סודיים. והדבר שאולי הכי מבטיח את הצלחת המשחק, היא ציטוט של המפתח הראשי שלה: "כשהייתי ילד גדלתי בכפר מרוחק ורחוק מאוכלוסייה גדולה. אני מבין את הקושי הזה, שקיים אצל עשרות אלפים, ואני מטפל בו כאילו הוא עדיין תקף אליי. פוקימון גו יהיה זמין ומהנה בכל מקום בעולם, לא משנה אם בעיר או בכפר". או במילים אחרות – עם פוקימון גו, כל אחד יכול להפוך לפוקימון מאסטר.

היטמן: אני נמצא בקהילת פוקימון די הרבה זמן, ובמהלך השנים יצא לי להיחשף לכמה תופעות, לדוגמה: אתמול פנה אלי נתנאל בבקשה להוריד את המדריך שלו (פוקימון פלאטינום) מהערוץ. הוא סיפר כיצד כמה אנשים מהשכבה שלו גילו שהוא מופיע בסרטון "יש לך 10 שניות לנקוב בשם של פוקימון שמתחיל באות ס' והוא פחד שהם ימצאו את המדריך שלו ויצחקו עליו. סיפור שני, בתקופה שבה נסטי עזרה באתר, היא נתנה את קולה לביצוע השיר "פוקימון" ברוסית. לאחר זמן מה היא ביקשה ממני להוריד אותו כי אנשים התחילו לצחוק עליה. סיפור אומגה בלייז והמריבה שלי עם פרדי הם לא שונים מזה. עכשיו, אני לא שופט את נתנאל, נסטי או אומגה, המעשים שלי הוכיחו שאני בצד שלהם. אבל תארו לעצמכם מצב שהפחד לעלבון לא נמצא במרחב הוירטואלי, אלא במציאות היומיומית. אחרי הכל, יש שעון עם פוקדור שנמצא על פרק היד שלכם ומסמן אתכם כאוהדי פוקימון. כך שאם חשבתם שאנשים התביישו בעבר, תארו לעצמכם עד כמה הבושה תגבר אם הם יצטרכו להסתובב עם זה בבית הספר שלהם. עכשיו יותר מתמיד הם יהיו מתויגים כאוהדי פוקימון, דבר אשר יגרום לאנשים אחרים לצחוק עליהם. וזאת הסיבה היחידה שפוקימון גו יכשל. אנשים פשוט לא מוכנים לזה עדיין.

פוסטים קשורים

70 תגובות

  1. היטמן אתה כזה צודק! שהייתי בכיתה ג נחשפתי לעולם של פוקימון ושסיפרתי את זה לכיתה שלי כולם צחקו עליי ואמרו לי "יתינוק" "פוקימון זה לתינוקות" ועוד ועוד המקרה הזה הפך אותי למעריץ דרגון בול לאחרונה חזרתי לפוקימון כי עכשיו כבר לא צוחקים עליי אבל עדיין המצב בארץ לא השתנה מתייחסים אלינו [הקהילה של פוקימון] עדיין כמו ילדים קטנים ופוקימון גו רק יחמיר את המצב כי תאמין לי שאנשים יצחקו עליך אם תצא מהבית ספר שלך עם האייפון מורם ותצעק "ווי צ'רמנדר! אני חייב אותו!"

  2. אני בכיתה ז ובכיתה ו הבאתי את ה3ds ושיחקתי בפוקימון בלי בושה וכן אמרו לי דברים ואמרתי להם שזה ממש לא נכון וכל זה ועמדתי על שלי ואמרתי להם שאני אוהב את זה ואני לא צריך לשאול אותם ואז חברים שלי נכנסו לכיתה והגנו עליי ומאז אף אחד לא יורד עליי זה הרגע שהחברים האמתיים שלך נמדדים באמת ולאחר שהפרידו אותי מחברים שלי ועליתי לכיתה ז אז עדיין הבאתי את הדיאס ושאלו אותי מה אתה משחק? ואז עניתי בראש מורם ושמח אני משחק פוקימון אתם לא מבינים איזה כיף זה ואז ציפיתי שילעגו לא אבל הם סך הכל אמרו אוקיי אז לא אני לא חושב שאני צריך להסתיר את מה שאני אוהב ואתם ממש טועים זה עניין של פחד וביטחון עצמי 2 דבקים שלי אין אבל אני לא יתן לזה לבחור לי מתי איפה למה וביגלל מי אני ישחק או לא ישחק פוקימון

  3. אני מעריץ פוקימון, ובסביבה שלי יש עוד הרבה אנשים שמעריצים פוקימון וגם כמה ששכנעתי אותם להתחיל לשחק במשחקים והם ראו כמה זה כיף. אז במקום להתבייש במה שאתם אוהבים לדעתי תנסו לחשוף אנשים לעולם המדהים הזה שנקרא פוקימון

  4. אוקי פוקימון זה משחק מעולה אבל יש אנשים שלא אוהבים אותו וזה לא אומר כלום כך שאם אתם אוהבים תאהבו ואם לא אז לא וזה לא בושה להגיד שאתם אוהבי להפך אדם צריך לעמוד על שלו אני (כשהייתי בכיתה ג-ב )שיחקתי פוקימון ואני גם היום משחק אני עמדתי על שלי (בכיתה ג) ומאז אף אחד לא אמר לי כלום אני מכיר אנשים בני 16-21 שמשחקים פוקימון במשפט אחד תעמדו על שלכם אני בן 12 וחצי ומעריץ של פוקימון (בעיקר המשחקים)

  5. בקשר למה שאליעד כתב בתגובות הראשונות, גם אני ראיתי את זה וחושש שזה מה שיהיה

  6. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    לא אכפת לי מה יחשבו עליי, אני מעריצת פוקימון גאה ולא אכפת לי מה אחרים אומרים עליי!

  7. לאאא x האלוף אתה צריך להיות גאה במי שאתה ובמה שאתה אוהב לשחק תהיו גאים מעולם לא היתייחסו אילנו יפה(מעריצי פוקימון) בארץ אז למי אכפת עליי צחקו!!!!!! מלא ואני לא היתיחסתי ומאז אף אחד לא ירד אליי
    אז תהיו גאים DRAGON סוף.

  8. אצלי בכיתה רק אני וחבר שלי משחקים וכל השאר חושבים שזה מתומטם כי הם ראו אצל חבר אחר משחק פוקימון דפדפן והם חושבים שזה פוקימון

  9. יש לי עצה ל"בעד ונגד" הבא- האם כדאי להחזיר את ברוק למסע עם אש באנימה?
    אני בעד, מי איתי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *