סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה: פוקימון והאהבה ראשונה שלך / חזקוש ישורון

כל גבר זוכר את האהבה הראשונה שלו. כל בחורה משאירה מקום בראש לראשון שנכנס לה ללב. אנחנו מלווים זה את זו כל החיים ומדי פעם תוהים לעצמנו מה היה קורה אם באמת זה היה לכל החיים, פיזית, לא רק נפשית. במהלך המסע הארוך הזה אנחנו רוצים ליהנות מכל העולמות, לתפוס את כולם. אנחנו נפגשים עם עשרות ומאות אנשים, קולטים אותם, נקשרים אליהם, נלחמים איתם, שומרים עליהם ואת חלקם משחררים. אבל הראשון הוא הראשון, הוא סיפור אחר, הוא משפיע על כל ההמשך ואותו צריך לבחור בקפידה.

אבל לכו תבחרו עם מי אתם רוצים לעשות את המסע המטורף הזה כשאתם כל כך פעורים, תמימים, נלהבים ובעיקר עומדים בפניי בחירה כל כך מבלבלת ובלתי פתירה, ממש כמו הרגע בו אש היה צריך לבחור פוקימון אחד מתוך שלושה:

בלבאזור

כשאתה בוחר באהבה בלבאזורית אתה פתאום נהיה קצת ערס. וואללה, בא לך בטוב בחורה כזאת של בית. פרח אמתית. אמנם לא מלכת היופי, אבל בדיוק כמו שאתה רוצה – "לא מנקרת עיניים", נאמנה כזאת שתגונן על כל מה שיקר לך. ואת? גם לך מגיע הבחור הטוב, השקט, שיישא על גבו את מה שעתיד לצמוח ולהפוך להיות העץ המשפחתי שלכם. השאלה היא מתי תתחיל להתבאס כבר מכל השלווה, האפרוריות ותה הצמחים (דחילראבק, בנאדם רוצה לטרוף משהו, מתי הפכנו את המטבח לטבעוני?!), ומתי את תפסיקי לקבל אנרגיה מלטפות של קרן סולרית ותרגישי בעיקר שזרע עלוקה מוצץ לך את הדם? אולי אתם צריכים לנסות משהו יותר חם ומרגש, פוקימון יותר… צ'רמנדרי.

צ'רמנדר

יודעים למה קוראים לו צ'רמנדר? נכון, כי יש לו הרבה צ'ארם. הוא יפה ובולט (למרות שהוא בכלל כתום, הייתם מאמינים?!) ואת כמהה לאהבה הצ'רמנדרית הזאת, הרבה בגלל שאת רואה כבר איזה גבר מסוקס ופראי הוא יתפתח להיות. ואתה? אתה חולה על הכריזמה שלה ועל כמה שהיא חמה ולוהטת. הלהבה שלכם גדלה וכך גם התשוקה לנצח את כל מה שעומד בדרככם. בא לכם להתקרחן, להשתולל, לעשן כל מה שלא זז ולזוז אחד בתוך השנייה עד שיצא עשן. אבל האם תצליחו לשלוט זה בזו? האם האש שלכם תבער תמיד או שמתישהו הלהבה שלכם תכבה ותשרוף את כל מה שבניתם? אולי אתם צריכים משהו פחות יצרי ויותר עמוק, פוקימון יותר… סקווירטלי.

סקווירטל

טוב, תכינו תחתונים להחלפה, כי עם האהבה הסקווירטלית שלכם אתם ממש לא הולכים להישאר יבשים שם למטה. את הולכת להשתין מצחוק עם החיקויים, הבדיחות ומעשי הקונדס שלו, ואתה הולך לגמור מהשטויות ומהחיוכים השובבים שלה. הרי מה יותר יפה מבנאדם אהוב שלא מפסיק לחייך ולזרום? הוא מרטיב אותך בשנייה, כפרה על הראש הכחול שלו. אתה שואב ממנה את כל ההשראה שלך. אתם לא רק עוד משהו כיפי ושמח אחד בשביל השנייה. האהבה שלכם היא מים. האהבה שלכם היא החיים. הבעיה היא שלא צריך להיות גאון כדי לראות את השריון. כולנו יודעים שהדבר הקשיח הזה  נועד להסתיר את השריטות ופצעי העבר. לכו תורידו לסקווירטל את השריון שלו. הוא יראה כמו גלעד שליט בשבי של החמאס (הבנתם? כי גם אותו הוציאו מהשריון). אולי אתם צריכים משהו פחות חשוף ויותר יציב, פוקימון יותר… בלבזורי. סעמק, חזרתם לנקודת ההתחלה.

אתם יכולים להמשיך להתלבט לנצח

אבל בסופו של דבר תבינו שאהבת חייכם לא יכולה להיות טובה מאחרת ושאף פעם לא תמצאו בדיוק את מה שאתם מייחלים לו. אתם לא בוחרים את האהבה הראשונה שלכם, זו היא שבוחרת בכם. היא תגיע בהפתעה, כשממש לא תצפו לה. היא תראה כמו ברירת מחדל או סתם משהו חמוד ולא שגרתי. היא לא תסתדר לכם בראש ולא תשב על המשבצת הנוחה והמוכרת. היא תלווה אתכם כל הזמן ולא תסכים להיכנס לאותו מקום בו נמצאים שאר האנשים שתפסתם במהלך חייכם. אבל אתם תאהבו אותה. למרות הכל ובגלל הכל, אתם תאהבו אותה יותר ויותר, עד שיצא חשמל.

האהבה הראשונה שלכם היא כמו פיקאצ'ו. שיהיה לכם בהצלחה.

– – – – –

לכתבה המקורית ולעוד כתבות נהדרות באתר סטיקר

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. וואו. אוקיי. מגניב.
    האמת שאם הייתי צריך לבחור אחד משלושת הסטרטרים שנתת פה זה יהיה צ'ארמנדר, אבל אם הייתי צריך לבחור באחת משלושת האהבות שהצגת פה זה כנראה יהיה… סקווירטל? כנראה סקווירטל עם נגיעות של צ'ארמנדר.

  2. חחחח תחלס אבל אני באמת מתה על הציורים של פוקימונים שמתחפשים לפוקימונים גדולים!!!

  3. כתוב יפה ומעוצב בצורה שמושכת את העיין.
    כל הכבוד אפילו שזה מועתק
    ויוסי אל תדאג אף אחד לא נוטש את האתר, בסך הכל עוד תקופה רגועה קצת.

  4. יש אישור מחזקוש ישורון לעניין.

    אני פשוט מצאתי את הכתבה למעניינת במיוחד ורציתי להביא אותה בפניכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *