סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון סוג קריסטל / אמיר

היום אני אדבר על פוקימון סוג קריסטל בTCG. סוג קריסטל, הידוע גם בשם פוקימוני קריסטל, נקראים כך בשל היכולת שלהם אשר אומרת שכאשר אתה מחבר אנרגיה לפוקימון הזה, סוג הפוקימון הופך להיות כסוג האנרגיה. לדוגמה, אם אתה מחבר סוג מים, אז הפוקימון הופך להיות מסוג מים בעצמו. ניתן לחבר אחד משלושה סוגים שונים של אנרגיה, מה שמקנה לפוקימונים את האפשרות להשתנות לשלושה סוגים שונים. מדובר בסוג נדיר של קלפים, שני אחרי Shining. הוא הוצג לראשונה בסט אקווה-פוליס (Aquapolis) ושרד עד לסט סקיירידג' (Skyridge).

– – – – –

"אקווה פוליס" (Aquapolis) הוא שם חבילת הקלפים ה14 של פוקימון, והשנייה של בסוגת הקלפים האלקטרוניים. סט זה יצא לאור בארה"ב בתאריך 15.1.2003 והוא מכיל 185 קלפים. מדובר בחבילה הממזגת את סטי הקלפים היפניים "העיר שלא נמצאת על שום מפה" (The Town on No Map) ו"רוח מהמים" (Wind from the Sea). בדומה לסט של משלחת, גם פה ניתן לקרוא את הקלפים באמצעות מכשיר ה e-Reader. זהו הסט הגדול ביותר במשחק קלפי ההחלפה. כי בצירוף של קלפי הולוגרפיה הפוכים, זה הופך להיות סט בעל 340 קלפים. סט זה מחלק את הקלפים להולוגרפיים ולכאלה שהם לא. הוא מציג אותם באות H האנגלית.

"אקווה פוליס" עושה שימוש ב"סוג הקריסטל". כוח זה כתוב על קלפי פוקימון כמו קינגדרה, לוגיה ונידוקינג, והוא מאפשר לשחקן להוסיף קלף אנרגיה בסיסי לפוקימון ולהפוך אותו לסוג שצורף בתור הנוכחי. למשל אם צירפת את קלף אנרגיית האש לפוקימון לוגיה, אז הוא הופך להיות פוקימון מסוג אש מאותו רגע ואילך. כוח זה הוא חד פעמי ואי אפשר לצרף קלפי אנרגיה נוספים בנוסף לקלף שהוצב בפעם הראשונה.

– – – – –

"סקיירידג'" (Skyridge) הוא שם חבילת הקלפים השלישית והאחרונה בעידן הe-Card של משחק קלפי ההחלפה. בדומה לסט "אקווה פוליס", גם סט זה מורכב מהתמזגות של שני חפיסות יפניות: e-Card 4, e-Card 5, שנקראו Split Earth ו-Mysterious Mountains לסירוגין. הסט יצא בארה"ב בתאריך 12.5.2003 והוא מכיל 182 קלפים באופן כללי. זהו הסט האחרון שהופק על ידי חברת Wizards of the Coast, למרות שהיא תכננה את פרסומם של עוד שני סטים.

הייחוד של חפיסה זו בא לידי ביטוי ב"סוג הקריסטל" המאפשר לשחקן להוסיף קלף אנרגיה בסיסי לפוקימון ולהפוך אותו לסוג שצורף בתור הנוכחי. למשל אם צירפת את קלף האנרגיה של אש לפוקימון סלבי, אז הוא הופך להיות פוקימון מסוג אש מאותו רגע ואילך. כוח זה הוא חד פעמי ואי אפשר לצרף קלפי אנרגיה נוספים בנוסף לקלף שהוצב בפעם הראשונה. הפוקימונים הקיימים בסט זה המכילים את סוג זה הם: סלבי, צ'ריזארד, קרובאט, גולם, הו-הו וקאבוטופס.

– – – – –

תמונות של הקלפים:

פוסטים קשורים

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *