סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg
– – – – –

9.4 – נטע – לפרס

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/lapras.png

טיפוס לפרס הוא כזה שסוחב עליו המון משא. הוא יכול לשאת עליו עבודות, פרויקטים וגם נודניקים מהעונה השנייה של פוקימון. ניכרים שיש לכם יצר גדול של חשיבה יצירתיות, דמיון פורה, אופטימיות ותקשורת חברתית גבוהה. אתם משתוקקים לבטא את כישוריכם היצירתיים, לשמח, לבדר את הזולת וליהנות מחיי חברה פעילים. יום המזל שלכם הוא יום שישי. בקרוב אתם צפויים לקבל חדשות מרעישות בנוגע לשיפור יחסי המין שלכם.

– – – – –

3.7 – גלעד – פידג'יוטו

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/1216.png

טיפוס פידג'יוטו הוא טיפוס שאוהב לתת למחשבות שלו לנסוק לגבהים חדשים. לסוג האנשים מהטיפוס הזה אין הרבה מגבלות, אלא אם כן צוות רוקט תופס אותם בתוך רשת. ניכרים בכם החשיבה ההומאנית האצילית והיכולת הוורבלית. חשוב לכם לנהוג בנדיבות ואמינות כלפי זולתכם. הנכם משתוקקים לאופקים רחבים. טבועה בכם השאיפה לעשות את הדברים בגדול ובדרמטיות. אם תמלאו השבוע חיש גד – תזכו בחמישה שקלים.

– – – – –

1.8 – רז – וולפיקס

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Vulpix_anime.png

טיפוס וולפיקס הוא טיפוס שאוהב לאהוב ולהיות נאהב. יש לו דחיה מסוג אנשים שלא יודעים להביע את רגשותיהם, מפוקימוני חרק ומג'סטין ביבר. ניכרים בכם התנהגות שקטה ורגועה, חשיבה העמוקה – לא קונבנציונאלית, חוכמה פנימית ואינטואיציה. יש בכם צורך לשהות לבד ולחפש את כיוון חייכם. אינכם חושפים את רגשותיכם. הנכם משתוקקים להרחיב את הידע שלכם ולהגות בו לעומק. בחודש הקרוב צפויה להגיע הצעה לטיול שתשנה את חייכם.
– – – – –

4.8 – היטמן – פסיידאק

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/main.png

טיפוס מסוג זה הוא אדיוט, אינו יודע לשחות ואף פעם לא מקשיב למיסטי. כל התכונות שלכם רעות ובוא נציין רק כמה: אתם נוטים להצטייר, כיהירים, לא מצחיקים, שתלטנים וחסרי מנוחה. יש לכם היסטריה רגשית וחוסר בטחון. אתם לא יודעים לעשות דבר מלבד להתבטא בלשון ביקורתית, עקשנית ובאנוכיות. וזה לא סוד שאם לא תתפסו את עצמיכם בידיים, מהר מאוד תגיעו לגיהינום. אין לכם מספר מזל, אין לכם יום מועדף וכותבי הספר מסרבים לבשר לכם את העתיד.

– – – – –

8.8 – יונתן – מולטרס

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Moltres_movie.png

טיפוס מסוג מולטרס הוא טיפוס אלוף. אין לו פחדים, והוא מסוגל לצאת עם ידו על העליונה בכל פעם מחדש – וזאת למרות שאין למולטרס ידיים, אלא כנפיים. ניכרים בכם הסמכות, השאפתנות, יכולת מנהיגות, ביצוע, ונחישות. טבועה בכם אנרגטיות רבה כדי לממש את שאיפתכם להצלחה והכרה ביכולתכם. הנכם משתוקקים להנהיג, להשפיע, לקבוע דברים ולייעץ. מספר המזל שלכם הוא 77. השבוע תהיה לכם את האפשרות למצוא את אהבת חייכם.

– – – – –

6.9 – עידוס – קלויסטר

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/224.png

טיפוס מסוג זה הוא קשה מבחוץ ורך מבפנים, כמו ביצה קשה. יש לו משיכה לבנות, יש לו ידע רב בדת והסדרה האהובה עליו היא "פוני קטן – חברות היא קסם". ניכרים בכם המחויבות המשפחתית, האכפתיות והאדיבות לזולת. הנכם משתוקקים למצוא שלווה והרמוניה, אהבה, קרבה, ידידי נפש וצדק על כל גווניו. יש ביכולתכם לסייע ולייעץ לזולת ולהביא הקלה ונחמה לאחרים. שימו לב, כי יש ביכולתכם להתנהל בהרמוניה ולהכיל דעות המנוגדות לכם. בקרוב תתגייסו לארגון בשם צ.ה.ל

– – – – –

30.11 – עמית – פיקאצ'ו

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Ash_Pikachu-pokemon-anime.png

טיפוס מסוג פיקאצ'ו הוא חברותי מאוד, צהוב, ואינו נרתע מקרב – אלא אם כן מדובר בקרב מול בחורה, שבו – כפי שכולנו יודעים – כולנו מפסידים מראש. ניכרים בכם חשיבה מקורית, ליברליות, תושייה, השקפת חיים רחבת אופקים וצורך בשינויים. אתם נוהרים אחר חופש, מרחב וגיוון בכל שטחי חייכם ומתקשים מול אנשים בעלי אופקים צרים. הנכם משתוקקים להתנסות בחוויות החיים ולעסוק בעבודה דינמית. לתקשר באופן רהוט וזורם בחברה ובעבודה. בקרוב תגלו סוד שלא ידעתם על האנשים שאתם אוהבים.

פוסטים קשורים

23 תגובות

  1. ואו! איזו השקעה מדהימה, כל הכבוד!
    די קלעת לגבי הנאמנות, זה באופן מפתיע, לגבי השאר זה יותר נראה כמו דבר שכל אחד ישייך לעצמו. ידעת שאני אוהב את פידג'יוטו מהמ"ת שלך, נכון? אה, ואני גם "טייס" רחפן…

  2. האמת שטעיתי לגבי המולטרס טיפה. לגבי הפחדים, יש לי הרבה פחדים אבל לגבי השאר זה נכון.
    אתה כתבת את זה או שמצאת באינטרנט?

  3. זו לא חוכמה, כל מי שמכיר אותי יודע שאני כזאתי…
    מה שמדהים זה שהצלחת לקלוע לאישיות של כל כך הרבה אנשים.
    אני הולכת לשמור את זה. זה פשוט מעולה…
    רק מתי הספר יוצא לחנויות? חחח 🙂

  4. אני שמח מאוד על ההענות, הפרגון והתגובות שלכם. זה עשה לי את היום. אם הייתי יודע שזה מה שיקרה – הייתי עושה את זה עוד בהתחלה. אז תודה רבה.

    לגבי השאלות:
    יונתן – אני לא יכול לגלות מאיפה הבאתי את זה.
    אורי – כן, אם היית מוסיף את התאריך שלך בזמן, הייתי מכניס אותך לרשימה.
    נטע – זו ההוצאה הרשמית של הספר.

  5. דרך אגב, לא כל פסיידק הוא אידיוט כמו הפסיידק של מיסטי, זה מופיע די בפירוש (אולי אחרי שקלטו את הטעות שנוצרה) באחד הפרקים של ג'וטו (לדעתי העונה השנייה של ג'וטו, הזה עם אליפות המים) בו מיסטי נלחמת נגד מאמנת פוקימוני מים נוספת שמתמחה בפוקימוני מים עם סוג נוסף ולה יש פסיידק אחר שהוא מאוד מוצלח ויודע לשחות ולהשתמש במתקפות שלו.

  6. כן, ברור שהתוכנית עושה סטיגמה ודעות קדומות לדמויות ולפוקימונים. זה כמו שבמשחק של "צהוב", אתה בחיים לא תקח את אחד הפוקימונים של צוות רוקט ותעדיף להסתובב עם הפוקימונים של אש.

  7. לעשות את אותו דבר זה לא אפקטיבי. זה למה פעם אני עושה את "בחן את עצמך – עד כמה אתה מכור לפוקימון", ועכשיו את זה. אני חושב שכן יש צורך לעשות דברים יצירתיים כאלה יותר, אבל לא את אותו דבר בדיוק. מבין את הכוונה שלי?

  8. כן, למרות שהיה נחמד להוסיף גם כמה שאיחרו את המועד או כאלה שיצטרפו לאתר יותר מאוחר.

  9. חחח… אני ממש, אבל ממש לא מביע את עצמי בצורה טובה, אני מתנסח בצורה ארוכה, מסובכת ומסורבלת. אחרים יכולים להגיד בעשר שניות את מה שניסיתי להסביר ללא הצלחה במשך חמש דקות תמימות.

  10. יונתן – אל תוותר, זה בסוף יגיע. ספר המזלות של פוקימון לא טועה לעולם.

    גלעד – אני לא יודע מה עם אחרים, אבל אני הבנתי בדיוק את מה שכתבת עכשיו.

  11. אני ממש דומה ל"מזל" וולפיקס נ.ב היטמן סתם חרטשת את "מזל" פסיידאק נכון? אם לא אז באעסה לך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *