סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

התגובה ה-1000!

כן, כן, חברים. לפני זמן לא רב פורסמה התגובה האלף באתר. אני רוצה להודות בשם כל צוות האתר לכל הגולשים, הקוראים והמגיבים. תודה רבה.

אז, מה בעצם היה לנו עד עכשיו?

ראשית כל הקמת האתר. לא כל הקוראים שלנו יודעים את זה, אבל כאשר האתר קם במקור, הוא נקרא "קסם של מצוירים". זה לא היה אתר שמוקדש רק לפוקימון, אלא כאתר שחלק נכבד ממנו היה פוקימון ובנוסף הייתה כוונה לסקר ולייעד את האתר כך שיהיה הבית הוירטואלי עבור עוד כמה סדרות ילדים. במרוצת הזמן, האתר קיבל דומיין ישראלי, וזמן קצר לאחר מכן הוא שינה את כל יעודו והפך לאתר המוכר והאהוב על כולנו- פוקימון: מפלצות כיס.

לאתר נוספו במהלך הזמן פרויקטים רבים שממשיכים לפעול עד היום. אחד מהם הוא הפרויקט האהוב של תרגום המנגה. מעשה שהותחל באתרים רבים אחרים, אך אף פעם לא בוצע עד תום. אני חושב שכולנו צריכים להריע להיט-מן על העבודה הנפלאה שלו באתר לתרגום המנגה. עד כה תורגמו לגמרי כרך 1 וכרך 2 וכרגע היט-מן מתקרב לסוף כרך 3 וכולנו צריכים להודות לו על עבודתו הנפלאה.

הפרויקט השני שרציתי לציין אותו, גם הוא של היט-מן, הוא פרויקט סיקור האנימה. גם פה, היטמן השקיע מאוד. עד כה, היטמן סיים את עונה 1, עונה 2 ו-עונה 3. כמו כן, הוא גם סיקר את הפרקים הגנוזים של פוקימון והסיבות שבגללן הם נגנזו. כמו כן היטמן גם סיקר את הספיישלים למיניהם שהיו בתוכנית. שוב היטמן, תודה על עבודת הקודש.

עוד פרויקט שמתקיים באתר הוא סיקור הסרטים שכבר פורסם במלואו. כמו שני הקודמים גם אותו היטמן עשה (אני מרגיש נחות 0-0) וכל הסרטים מהראשון עד החמישה עשר- סוקרו. תודה היטמן.

פרויקט נוסף בפורסם במלואו הוא המדריך לשחור ולבן, אותו אילן, דביר ורועי כתבו. המדריך כתוב מצוין ומסביר מאוד טוב לקוראי האתר איך בדיוק עוברים את המשחקים המדהימים הללו. תודה לכם אילן, דביר ורועי.

תחום הספרות גם חזק אצלינו. הסיפור יומנו של צ'רמנדר שתורגם לנו על ידי היט-מן. כמו כן הסיפור המדהים "פוקימון- האחד" של אדם מתפרסם באתר וכולנו מודים לו מקרב לב. לפני כימים אחדים הוסכם שהסיפור "הסיפור של סנדשרו" של אוהד יפורסם באתר. הסיפור של אוהד יפרסם את פרקיו הראשונים בקרוב וכולנו מצפים לכך בקוצר רוח.

היצירתיות מהספרות אולי חילחלה למוחנו והרגשנו שצריך לעשות עוד משהו יצירתי. משהו חדשני שלא נמצא באף מקום אחר והוא: "פרוייקט חייקו."  הפרויקט המיוחד הזה, שאותו הכין יהודה, מציג לנו מקצועות, פייקמונים, מפה, תגים וחפצים כולם פרי מוחו של יהודה. הפרויקט היחיד במינו הזה מציג לנו פוקדע ומלא דברים אחרים שכולם פרי המצאתם של אדם אחד גאון: יהודה.

בסופו של דבר, הפרויקט האחרון שקורה באתרנו הוא ה"בייבי" שלי. פרויקט פוקימון השבוע. פרוקיט פוקימון השבוע הוא פרויקט בראשית דרכו המציג לנו את הפוקימונים בבמה הראויה להם. בפרויקט אני בעצם מפרט כל שבוע על פוקימון אחר. על יכולותיו, שמו, סוגו, האבולוציה שלו ואיפה ניתן למצוא אותו במשחקים. הפרויקט נוחל הצלחה רבה ואני מקווה שימשיך כך.

דברים אחרים גם קורים באתר. מדי יום עמודים וכתבות מתפרסמים. עדכוני פוקימון שהיט-מן כותב מתפרסמים מדי שבוע וחדשות האתר שגם אותן היט-מן כותב. כתבות בנושא פוקימון נכתבו, עמוד על סטטוסים נכתב, הורדות של משחקים (לאו דווקא של פוקימון) פורסמו, נכתבים עמודים על סטים של קלפים, ופורסם הפוקידקס המלא.

קרו כל מיני דברים באתר, כתבים שונים שהצטרפו לצוות, פרויקטים שנוספו אך תמיד תמיד נשארנו אותו אתר. בין אם "קסם של מצוירים" ובין "מפלצות כיס". אני רוצה להודות בייחוד להיטמן שבזכותו האתר עמוד על הרגליים והוא בעצם כתב כמעט את כולו. אני חושב שכולנו צריכים להודות לו כי בלעדיו אין אתר. בלעדיו אין את "מפלצות כיס"

לסיום, אני רוצה לצטט את האודות:

ברוכים הבאים לאתר "פוקימון: מפלצות כיס".
אני מקווה שתהנו ושתהיה לכם גלישה נעימה.
בברכה, Hit Man והצוות.

שבוע טוב לכולם, ממני scizor-x וכל צוות "פוקימון: מפלצות כיס".

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. האמת שאני בתגובה השניה בפוסט הזה… התכנון היה שהפוסט יפורסם אחרי התגובה ה-1000 אבל היט-מן פורסם אותו מוקדם מהמצופה משום מה…. לא נורא.

  2. האמת שההיסטוריה שלנו היא לא כזו מצומצמת. או לפחות אני רוצה להאמין שהיא לא כזו. התחלנו את הדרך במטרה להיות מקור הידע לסדרות ילדות, ובאמת בהתחלה זו הייתה המכוונות של האתר. צריך להבין שזה היה אתר חינמי ואני זוכר שכשקיבלתי את התגובה הראשונה, התגובה הראשונה שלי הייתה "טוב, הצלחנו בקנה מידה בין לאומי, אפשר להכתיר את זה בתור הצלחה מטאורית ומתי מקפלים את העסק?" ומאז אותו רגע אני מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש.

    משהו נוסף שאני זוכר שקרה בהתחלה היה העוינות של הפורומים המתחרים, אז אני מאמין שהם עדיין היו אתרי פוקימון ועם הזמן כל אחד שינה את יעודו לדבר אחר. אחד הפך לאתר כללי והשני הפך לאתר אנימה. החלטות שהיו אמורות להביא אותם להצלחה, אבל זה לא ממש הגשים את עצמו. ואני הייתי נחוש להציב תחרות בכל מחיר.

    לאט לאט הבנתי שיש לי מלא חומר ביד (הייתי גולש בפורומים של פוקימון במשך שנים) והמחשבה שהדריכה אותי הייתה שגם האיש הכי מצליח בעולם עשה את השנים שלו בתחתית. לא היה איכפת לי אם גם היום הייתי ניצב באותה עמדה, עם 1000 דפים, 2 תגובות ו10 כניסות ביום. הייתי מוכן לדרך הארוכה כמו שנאמר. הבום הגדול קרה כאשר עשיתי את המתיחה של אחד באפריל ונכנסו איזה 50 איש וידעתי מאז אותה נקודה, שאסור להוריד את הרגל מהגז.

    ואז הגיע המשבר הגדול. באותה תקופה האתר היה מכניס כמה עשרות בודדות של גולשים ובתור אתר חינמי, הוא לא יכל לשאת את הנטל הזה – מה שהיה גורם לו ליפול באופן תמידי. מה גם שביוני של שנה שעברה הוא נפל לחודש שלם ואני זוכר שעשיתי כל מיני דברים באותה תקופה וכשהתפניתי לחשוב על האתר, אז הבנתי עד כמה הוא חשוב לי וזה הוביל אותי גם להשקיע בו מבחינה כלכלית, מה שלא הייתי מוכן לעשות עד לנקודה ההיא.

    אז אחרי המשבר, חגגנו את היום הולדת שנה לאתר ואז התחלתי לגשש בכל הנוגע לאתרים ולספקים ולדומיינים ותמיד הייתי מוצא את עצמי במבוי סתום. יום אחד, אחרי חודשיים, הגענו לנקודת אל חזור וזה היה הרגע שבו הכרזתי על קניית שרת, רכישת דומיין והבטחה שלא משנה מה יקרה, החלום הזה נשאר חי ויהי מה. אז גם הבנתי את כל ההיבטים האחרים בנוגע לניהול אתר, בין אם זה: הפיכת ייעוד האתר לנושא פוקימון בלבד, מעבר לדומיין ישראלי, אחסון חדש בתשלום, שדרוג המערכת וגיבוי שלה, הענקת שם חדש לאתר, הרחבת התפריט הקיים ופריסתו למדורים, ובעיקר יחס הוגן וחם כלפי הגולשים של האתר – שהם המנוע של האתר.

    מאותו רגע, האתר התחיל לצבור פופולריות ולעלות רמה. החודש ההוא היה הראשון שבו עקפנו את סף אלף המבקרים ואז גם אנשים החלו להשקיע ולכתוב באתר, ואני יכול רק לעמוד פה ולהודות להם מכל הלב. כי זו הייתה זריקת האנדרנלין שהאתר הזה היה צריך. אני רוצה באמת לקחת את ההזדמנות הזו ולהודות לכל המשתתפים בכתיבה: עידוס, אדם פרץ, מיכאל, ליאור, אדם, אילן, יהודה, דביר, רועי, יונתן, אוהד, ואפילו ג'ורג' האטצ'ון, תומס סמית'ורסט, בן סאטלר, ופייפרהורס אשר תרמו והיו חלק משמעותי בהוואי של האתר, אתם עשיתם את האתר הזה והוא שלכם לא פחות משלי.

    היום אנחנו באמת בנקודה שבה אנחנו צריכים להיות, וחובת ההוכחה היא עלינו. אז קודם כל, זה כיף אמיתי לקרוא כתבה שכזו, אומנם היא קצת מצריכה דיוקים כאלה ואחרים, ואני האחרון שאקבל על עצמי את כל הקרדיט הזה, אבל זה באמת מחמם את הלב ואני מאוד שמח שאני חלק בדבר הזה. אני נהנה מאוד ואני מקווה שזה ימשך ככה. ושנית כל, אם כבר אנחנו במעמד טקסי שכזה, אני רוצה לקחת את הזמן ולהודות גם למגיבים של האתר (ואני מקווה שאני לא אשכח אף אחד)

    עידוס, monster, יונתן, גלעד, אורי, אייל, אוהד, מישהו, נטע, כפיר, עמית, אמנון ושאר החברים של וואן פיס, יהודה, אביב, צ'יקוריטה, עמית LV, שמעון, מגל, אדם, בר, פלג, קאקיפופ, ג'ון ג'ון, coral chan, איתי, דור, אופיר, אלכס, עידן וברוך. ואיך אפשר בלי החברים מהפייסבוק: ליאור, שגיא, יובל, יונתן, אושרי, עמית, יונתן רמות, הליה, בר, נטע, גלעד, כפיר, איתי.

    כולכם ביחד זו הסיבה שאנחנו כל כך נהנים להמשיך לעשות את זה. אני לא חושב שזה אתר של איש אחד, וישר כאשר קראתי את השורה של האודות, החלטתי שאני הולך לשנות את זה. זה לא מובן מאליו שאתם פה, שאתם נכנסים, קוראים ומגיבים. אני רוצה להגיד שאני באמת מעריך את התרומה מהצד שלכם, ותודה רבה מכל הלב. Hit Man.

  3. אני זוכר את הפעם הרשונה שנכנסתי לאתר הזה בהתחלה מאוד התלהבתי והופתתי לטובה ואז בהמשך קצת הרפתי ועכשו אני רוצה לחזור להגיב רצוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *