סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שישית! (6/7)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו84 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל7 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 12 מזלות שונים.

– – – – –

אינפרנייפ, 18.3, מזל

אתה טיפוס שאוהב מחמאות, אם אתה במרכז – אז אתה מסמר הערב, ואם אתה בצד – אז אתה כעוס ורוטן. צריך להתייחס אליך בצורה עדינה, לדעת איך לפנות אליך ומדי פעם לחזק לך את המצב רוח עם מילה טובה. כיפור יהיה זמן טוב להשלים משהו שדחית בשנה האחרונה.

שגב, 1.9, מזל

אתה אוהב לעזור, אבל אתה צנוע באותה מידה. קשה לך להביא את עצמך להתמסר למשהו, אבל כאשר אתה מתחיל ללמוד או לעבוד, אי אפשר לעצור אותך ואתה הופך להיות נכס אדיר כשאתה נמצא בעיצומה של עבודה. אתה נוטה לפתח תלות באנשים שאתה עובד איתם ולפעמים הם מאכזבים אותך וזה פוגע בך ומעליב אותך.

מגה אבסול, 22.5, מזל Ludicolo

רגע אחד אתה מתוק, נחמד ובלתי מזיק, ושנייה לאחר מכן אתה יכול לעלות על השולחן, לצרוח מכל הלב ולזרוק כיסאות על מישהו. אתה טיפוס הפכפך. יותר מזה, אתה מוכר בזכות היכולת שלך לדבר בלי לשתוק. אתה אוהב לכייף ואתה יכול לבזבז את החיים שלך בעשיית דברים שאחרים רואים כשטותיים מבלי אפילו להתחרט על זה.

אדיר כהן, 7.3, מזל

כסף יעסיק אותך בזמן הקרוב, וכשזה מגיע לתחום כזה, אין לך חברים. אתה מסוגל לרמאות את החבר הכי טוב שלך אם זה אומר שתרוויח עוד 5 ש"ח. בנושא אחר, יש לך הרגל מגונה שכולם שמים לב אליו ואתה צפוי לשים לב אליו לראשונה בימים הקרובים. כשתחליט להיפטר ממנו, יבואו בעקבות זה דברים נהדרים אחרים, כמו למשל אהבה.

משתמש אנונימי (לא מזוהה), 14.10, מזל Tenefix

אתה טיפוס הוגן, קצת סגור, אתה מעדיף להיות בקרבת אנשים שאתה מכיר מאשר זרים, כמו למשל לבלות ערב עם המשפחה מאשר לצאת עם החברים בכיתה. יש לך עולם ומלואו במחשב שאותו אתה לא חולק עם אף אחד. בסוכות אתה צפוי להגיע לאחד מכנסי האנימה והגיימינג ולגלות שם עולם חדש של דברים שטרם הכרת.

ניתאי, 17.2, מזל Korillon

אם יש שני דברים שהופכים אצלך כל דבר לטוב זה ממתקים מלוחים ומוסיקה. אתה ומוסיקה זה סיפור שהולך שנים אחורה. פעם היא מילאה לך חור שסימל עבורך צער. הממתקים המלוחים הם דווקא חדשים יותר וזה שונה מהטעם הרגיל שלך שאוהב יותר מתוק. בתקופה הקרובה תצטרך לעבוד קשה כדי לרצות את הקרובים אליך. והכוונה היא לעבוד מאוד קשה.

קים, 16.1, מזל Coupenotte

בסך הכל אתה טיפוס מאוד אופטימי, שאוהב לחייך, לעזור ולשמח אחרים. יש לך מגבלה אבל אתה לא שם אליה יותר מדי דגש. יש לך חלום שחשבת עליו וזה זמן טוב להתחיל לעבוד על זה. עם קצת עבודה קשה, ומעט מזל, אתה צפוי להגשים את החלום הזה ב4-5 שנים הקרובות ולהפוך אותו לעבודה לכל דבר ועניין.

איתי בן חיים, 28.2, מזל Cliticlic

החיים שלך הם כמו גלגל של מכונית, פעם הם למעלה ופעם הם למטה. מבחינת אישיות, אתה אוהב לקחת מישהי ולהפוך אותה לאלוהים גם אם היא מאוד רחוקה מזה. עבודה היא משהו שאתה צריך ממש לרצות כדי לעשות, אחרת אתה מתעצל. תקופת החגים של כיפור וסוכות יביאו עימם קרובי משפחה רחוקים, בשורות טובות והמון אוכל.

ליגל, 17.6, מזל

אתה במיטבך כשאין לך הרבה על הראש, כשיש לך שקט ושלווה ואף אחד לא מציק לך. לפעמים אתה מוכן לשלם כסף כדי שההורים, המורים והחברים יעזבו אותך לנפשך ויתנו לך לחיות לפי איך שאתה רואה לנכון. אתה צפוי להכיר מישהו חדש בחיים, להוריד את ההגנות ואז להיפגע ממנו. שווה לברר למה הוא עשה את זה לפני שאתה מנתק איתו קשר.

אסף מימון, 24.6, מזל Moustillon

אתה טיפוס תחרותי ולפעמים זה מביא אותך לעימותים מיותרים. יש נטייה בזמן הקרוב להגיד שהכל יהיה בסדר ולא לעשות כלום כדי לשנות את זה בעצמך. זה לא יעבוד. דברים יהפכו מבסדר לבלתי נסבלים ולאחר מכן גם לסיוט מתמשך אם לא תשים אליהם לב, ותטפל בהם מעכשיו. במיוחד במטלות האקדמיות שלך. כלומר – אל תדחה דברים.

גיא, 25.10, מזל

אתה לא אוהב שדברים נתקעים ואתה מסוגל לצאת מכל תרחיש אפשרי ולהתקדם הלאה. אתה אוהב עבודה ואתה מסוגל לעבוד קשה מאוד אם בסופו של דבר אתה מצליח לדמיין את עצמך מתרווח לאחור ונהנה מההספק שעשית. אתה טיפוס מאוד מורכב וסודי ופעמים רבות זה מפתיע אנשים אחרים.

Delinerd, תאריך 27.6, מזל Gueriaigle

אצלך כל סוף זו אופציה להתחלה חדשה. כל פרידה היא בעצם היכרות חדשה. אתה אף פעם לא מתרגש כשדברים מסתיימים ואתה תמיד מסוגל להרים את הראש ולדמיין את הדבר הגדול הבא. יש לך עיסוק שאתה משקיע בו בחודשים האחרונים והוא צפוי להמשיך ולהביא לך ריגושים, סיפוק והנאה רבה. שווה אפילו לפרסם אותו ברבים.

פוסטים קשורים

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *