סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שישית! (7/7)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו84 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל7 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 12 מזלות שונים.

– – – – –

pokeman20, תאריך 7.1, מזל

אתה טיפוס שאוהב עבודה קשה, אתה לא אוהב להמר על דברים משוגעים, ולכן אם נפתחת לך האופציה לעשות עבודה קשה שבה תצטרך להשקיע זמן רב וכמות מטורפת של משאבים כדי להגיע למטרה, והאופציה השנייה תהיה להמר ואולי לזכות באותה תוצאה (ואולי מצד שני להפסיד הכל), אתה תלך על האופציה הבטוחה בכל פעם מחדש.

מגה צ`ריזארד X, תאריך 8.3, מזל Gruikui

התקופה הקרובה לא תהיה קלה עבורך. אתה בכלל טיפוס שלא זר לאכזבות וזה משפיע המון על האישיות שלך. פעם היית הרבה יותר בעל שמחת חיים והאופן שבו מתגלגלים דברים הפכו אותך לקצת חסר סבלנות ולפעמים גם מריר. כדאי לשקול לשנות קצת את מעגל האנשים שאתה מקיף את עצמך. זה כולל גם בני משפחה.

מיאולי מיאו, 20.8, מזל Whiscash

אתה טיפוס שזקוק למרחב. לפעמים אתה מרגיש שאין לך מספיק מקום בחיים לכל הדברים שאתה אוהב. יש לך מערכת יחסים די טובה עם האנשים שאתה פוגש ביומיום. אתה אוהב גם לחוות רגעים קטנים של השראה. אחרי סוכות אתה צפוי לקחת על עצמך פרויקט גדול ורק הזמן יגיד אם תצליח לסיים אותו בהצלחה.

שחר, 7.5, מזל

אתה לא טיפוס של דרך. אתה טיפוס של מטרה ולהשיג אותה. אתה מוכן לעזוב הכל כדי להגיע לאותה מטרה. לפעמים גם לא איכפת לך אם התוצאה תעורר פידבקים טובים או הערכה מצד אחרים, אתה עושה את זה כדי לברר בינך לבין עצמך שאתה מסוגל לעשות את זה. ברוב הפעמים אתה מעמיד לעצמך מטרות שהן פי 4 מאנשים אחרים ואתה עומד בכולן.

קיוגור, 19.9, מזל Spheal

יום ההולדת צפוי להביא עימו הרבה שמחה לחייך. בין אם זה מתנות, מחוות קטנות, דברים שאתה חיכית להם שנה שלמה. מלבד זה, הכל ממשיך כרגיל. יש קצת קשיים אצל ההורים, אבל זה לא משהו שאתה יכול לעזור בו. אתה מצידך צפוי להמשיך ולעשות חיל בתחומים שהם יותר קשורים דווקא לבידור ואנימה.

בארי, 11.2, מזל

נצחון או התגברות על משהו לאחרונה תלווה אותך בזמן הקרוב. אבל כמו כל דבר, טוב או רע, אתה צפוי לחזור מהר מאוד לשגרה ולשכוח את התחושה שהביאה עימה החוויה ההיא. השנה האזרחית החדשה תביא איתה המון אופציות בתחום החברתי אבל משום מה אתה תבחר לוותר עליהן למען ה"לבד" שאתה כל כך אוהב.

גיא, 30.10, מזל

כבוד אצלך זה משהו שאינו מה בכך. אתה מסוגל לריב עם האדם הכי קרוב אליך אם הוא לא יכבד אותך. למזלך, זו תקופה די סבירה. אין עליות משמעותיות ואין ירידות משמעותיות. מה שכן, אתה אוהב לשחק בהצגה של עצמך בצורות שונות, בין אם זה בלבוש שאתה לובש, בבחירות שאתה עושה, וגם בחברים שאתה מסתובב איתם. אתה חי חיים של שחקן / גיבור על.

שחר הצב סאלמנס רד לשעבר, 14.10, מזל

מאבק זהות מלווה אותך בשנים האלה. אתה מנסה למצוא את מקומך בכיתה לאחר מעבר דרסטי. הלימודים יתחילו לתת את הקושי שלהם לקראת סוף השנה הנוכחית. כדאי להיערך בהתאם. משהו בתחום המשפחה מפריע לך בחיים ואתה כבר התרגלת אליו כך שהוא לא כזה בולט לך יותר בעין, אבל בקרוב אתה צפוי לראות אותו מחדש ולהתמודד איתו אחת ולתמיד.

Mega, תאריך 20.8, מזל תוצאת תמונה עבור ‪Dartrix SPRITE‬‏

קשה לך כשלא שמים אליך לב. אתה מסוגל בעקבות זה לעשות דברים שאחרים יגדירו כמוחצנים. כמו להכריז על עצמך, לפרגן לעצמך, לפעמים גם להשתמש בחוש הומור עצמי כדי להשיג את תשומת הלב של האחר. אתה רוצה שהעולם יהיה קהל ואתה תהיה במרכז בתור סטנד-אפיסט וכולם יריעו לך.

אור.א, תאריך 1.10, מזל

מאבקי כוח בינך לבין משפחה אחר הם משהו שלא זר לך. זה בא בגלים. פעם זה קורה ופעם זה לא קורה. אתה צפוי להשקיע שעות ארוכות מחוץ לבית כדי לנקות את הראש, כדי לבדר את עצמך וכדי להשיג לעצמך את מה שאתה מגדיר כחיים טובים יותר. זה ילמד אותך להיות עצמאי. בשנים הבאות תצטרך את זה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *