סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כנס פוקימון מפלצות כיס 4: הסיכום של היטמן!

לפני 7 חודשים, בתאריך 5 ספטמבר 2016, הכל התחיל – הוחלט שיהיה כנס פוקימון מפלצות כיס 4. התקשרתי לאשכול הפיס, הזמנתי את הקומה השנייה ושילמתי את המקדמה. המטרה: לגרום לאנשים ליהנות! ארגנתי צוות תוכן, עשיתי מסע פרסום ממומן בפייסבוק, אפילו הלכתי להארוקון לחלק עלונים ושיגעתי שם את כולם עם הפליירים שלי. הכל הוביל ליום הזה.

שלום, למי שלא מכיר אותי, שמי הוא יוסי אוחנה, אני ידוע באתר בתור היטמן, ואני הייתי מנהל הכנס הזה.

לכנס הגיעו 375 אנשים! אני לא ציפיתי לכמות הזו גם בחלום הכי ורוד שלי. אני ציפיתי שיגיעו בין 100-300 אנשים. ההשערה שלי נבעה מהגידול השנתי שהכנס חווה מאז שהוא הוקם. לראייה, ב2014 באו 150 איש, ב2015 באו 225 איש, ב2016 באו 250 איש, והשנה הגיעו 375 אנשים! מטורף!!!

אני לא אשקר, הכמות הזו תפסה אותנו קצת לא מוכנים. זה הוכיח לי שהכנס שלנו הוא כבר לא כזה אינטימי וזה גם היראה לי אחת ולתמיד שאנחנו רחוקים מלהיות אנדרדוגים. היו הצלחות יפות והיו גם כמה מהמורות בדרך, אבל אני חושב שנוכח הנסיבות, אלתרנו לא רע והתוצאה הסופית הותירה את רוב האורחים מרוצים, מאושרים ושבעים.

אני הגעתי לאשכול בתחילת היום, וישר תלינו את כל התפאורה ("מסוכן שם בחוץ, קח אחד מאלה", ספר זכרונות, ופוסטרים מכנסי העבר של האתר). אז הגיעו האנשים והדוכנים והכל נראה טוב. היה תור ארוך מאוד בכניסה, ואני ממש מצטער על כך! ישר קפצתי לעמדת הקופות ועזרתי ככל שיכלתי ועד 10:30 כולם כבר נכנסו.

ב10:30 התחילו התכנים בחדרים 1 ו2 והם עברו חלק מאוד. מלבד זה, יצא לי לפגוש כמה מהאנשים שגולשים באתר וזה היה פשוט נפלא לפגוש את כל הפרצופים המחייכים מאחורי הכינויים ואני שמח שהייתה לי את ההזדמנות להכיר אתכם. הכבוד הוא כולו שלי. [למרות שהיו כמה שפשוט צרחו, קפצו והשתגעו כשהבינו שאני הוא "היטמן" חחחחח… זה הרג אותי מצחוק :)]

קצת מאחורי הקלעים: אני הזמנתי לכנס 8 דוכנים. אחד לא הגיע. במקומו נפתח דוכן אלטרנטיבי שהציע משקאות קרים וזה פשוט הייתה הברקה מצדו של אדם. תודה. בתמורה לכך, חברתו תרמה לכנס בכך שהיא התנדבה כצלמת באירוע ולפי מה שאני הבנתי, יש לנו כמה עשרות רבות של תמונות שצפויות להתפרסם בימים הקרובים באתר, אז יש למה לצפות.

עוד דבר שאני רוצה לדבר עליו הוא טורניר הוידאו. הייתה לנו מהמורה קטנה בכל הנוגע לניהול התחרות הזו. אני לוקח אחריות מלאה על המקרה. אני פשוט פועל בקו מחשבה שדוגל במתן הזדמנות שווה לכולם. ומסתבר שבטורניר שאליו נרשמים כ40 אנשים צריך גם קצת סמכות, גיל וניסיון, ואני וגם מנהל הטורניר לא נערכנו בהתאם. מהר מאוד הבנתי שאם לא אעשה משהו, אז לא יהיה לי למי לתת את הכסף ואת הגביע, ועשינו ריסטרט לטורניר. רז ודב היו המון עזרה בנושא הזה ותודתי המלאה נתונה להם.

עוד מהמורה שנתקלנו בה, ושהייתה פועל יוצא של הכמות ה-מ-ט-ו-ר-פ-ת של האנשים שהגיעו לכנס, היא מקום במסדרון. לכנס הגיעו 3 אנשים בכיסא גלגלים וכשהם עברו במסדרונות שהיו תפוסים למחצה על ידי הדוכנים, זה יצר צוואר בקבוק לא נעים. אל דאגה, יש כבר הפקת לקחים לשנים הבאות, ואולי להבא נשים את הדוכנים בקומה הראשונה וכך המסדרונות יהיו פנויים יותר. אנחנו לומדים מטעויות.

אבל פרט לתקלות האלה, 1. אני חושב שהתכנים עברו בצורה יפה מאוד. ואני אשתף אתכם בסוד קטן – חלק מההרצאות יראו אור גם באתר בימים הקרובים. 2. הפעילויות היו מוקד להנאה, השתתפות וסיפוק להרבה אנשים. 3. האוכל נגמר כאילו "וְלֹא נוֹדַע כִּי בָּא אֶל קִרְבּוֹ". וגם כאשר הבאנו סבב שני, הכל נגמר במהירות. אני מאוד מרוצה.

אני מצדי תיזזתי, הזעתי וחייכתי בכנס הזה כמו משוגע. אנשים שדיברו איתי, היראו לי ציורים שלהם, יוזמות לתרגם את המשחקים של פוקימון לעברית, סיפרו לי איך גלעד תמיד טועה בתיאוריות שלו, עשו איתי סלפי, אמרו לי שהם נהנים, ואני מאוד שמח על כך! בזכותכם גיליתי מחדש למה אני אוהב פוקימון ואת הקהילה הזו ואני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם באופן אישי. תודה רבה מאוד!

ועכשיו לתוצאות ולזוכים:

פעילות פוקימון גו:
מקום ראשון – יובל
מקום שני – לילי

פעילות פוקימון דואל:
מקום ראשון – שליו
מקום שני – עידו

טורניר וידאו: (33 מתמודדים)
מקום ראשון – דב (ועדיין האלוף המכהן!)
מקום שני – חן (ברוך הבא לקהילה)
מקום שלישי – מיטב (בזכות כישוריו באבן, נייר ומספרים)

טורניר קלפים: (21 מתמודדים)
מקום ראשון – נרי (האלוף!)
מקום שני – יוני
מקום שלישי – טל

בינגו:
הזוכים – שי, עומר, רוי, עידו, רון ונועם.

חידון ידע:
מקום ראשון – יעל (החכמה!)
מקום שני – ג'ייקוב.

תחרות תחפושות:
מקום ראשון – טל.
מקום שני – נעמה.
מקום שלישי – גל.
מקום רביעי – אמיר.
מקום חמישי – שיראל.

אני רוצה להודות לכל מי שהגיע, אתם הגדולים מכולם! אני גם רוצה להודות לאור א., אור ל., שגיא, יבגני, גור, ליהיא, זיו, אסף (פעמיים), אדם וחברה שלו, שרון, גלעד, איידן, רומי, שחר, דב, רז, טל, אורי הצייר, נילי, לאשכול שאירח אותנו כל כך יפה, לחנות שקנינו ממנה את הפיצה, לחנות שקנינו ממנה את הפלאפלים, אנימה צ'ודוקו, גיימינג לנד, הממלכה, Hatz, Lolita and more, ממותה, חן פנחס, ליאור מSVAG, אביתר, הנהלת הארוקון, לאבא שלי, בלעדיכם לא היינו מצליחים להרים את ההפקה הזו ומי יתן ונתראה שוב בשנה הבאה בכנס מספר 5.

 

פוסטים קשורים

45 תגובות

  1. (העתקתי את מה שרשמתי ברשומה המרכזית של הכנס)

    אני חייב לומר, לא נהניתי כך הרבה מאוד זמן. הקהילה בארץ ממש נחמדה ומכבדת, הלכתי לטורניר וידאו והשגתי שני נצחונות (ואת הכינוי "ילד חרא"[אל תשאלו]), הפיצה היתה טעימה וסוף סוף פגשתי את יוסי (שאני די בטוח שלא האמין לי שזה אני לול).
    אני ממש מקווה שכנס 5 יגיע בקרוב!

  2. היה קצת מפוזר הייתי בטוחה שהכול יהיה בזמן אחר אז לא היספקתי מלא דברים שרציתי (תוכל לעאלות את כל ההרצאות לאתר בבקשה?)

  3. אני מאוד נהניתי, זכיתי להכיר אנשים של הכרתי מקודם, וגם רכשתי כמה חברים טובים, המשחקים בטוניר היו ממש טובים, וגם יימתי מקום שני אז אני הרגשתי השתפרות מצידי, והיו שם שחקנים ממש טובים ומפתיעים

  4. היה ממש נחמד סך הכל, אנשים נחמדים והיה ממש כיף בטורניר קלפים.
    כמה הערות אבל:
    1)נכון שהייתה גישה לנכים, אבל המעבר בין החדרי תוכן לחדרי תחרות היה פשוט צר ברמה שמבאס לעבור מצד אחד לצד השני עם כיסא גלגלים.

    2)המחירים של מוצרי הקלפים פשוט לא הגיוניים, בוסטרים המחיר היה המקובל בארץ, אבל בוקסים נורא והיום, על גבול הניצול.
    זיגרד פול פורם עולה 12 דולר, עם משלוח (אין מיסים) הוא יוצא 20 דולר, מה שבטוח לא יוצא 100 שח .
    קופסת מיטיקל קולקשין מגרנה, נמכרה בפא**נג 250 שח, שהמחיר המקורי הוא 23דולר, פלוס משלוח יוצא 31 דולר ושום לא משלמים מס, בקיצור לא הגיוני.

    3) בטורניר קלפים כמו שאמרתי, היה כיף, אבל היה קצת מבולגן, היה שם בחור אחד שאחראי וכל החברים שלו גם השתתפו , הוא התעסק בהם, והשיטה הייתה מבולגנת, אין לי משהו רע להגיד עליו, הוא אחלה בחור ועזר מתי שצריך, אבל במצב כזה כדאי לשים מישהו חיצוני.
    בנוסף, אפשר היה להשקיע טיפה יותר, סויס של 5 סיבובים פשוט זה קצת משעמם.

    4)אני מכיר אנשים שחזרו עם התלוש של הפיצה הביתה, כלומר הפיצה נגמרה, אפשר היה לתכנן את זה יותר טוב .

    5) לא קשור למארגנים, אבל היו חדרים שהמזגן לא פעל בהם ופשוט היה נורא!

    6) חבל שלא עשו את התחרות תחפושות בהתחלה, היו המון שהתחפשו והלכו מוקדם, אני למשל מהדרום ולהישאר עד 15:30 בעייתי לי.

    לסיום, כמו שאמרתי היה מהנה לכל הגילאים, ללא ספק אגיע גם לשנה הבאה,ורציתי להגיד שאפו ענק לבחור שארגן את הכל ורץ מכל מקום וממש שאל אחד אחד אם הכל בסדר, לדעתי שי היה שמו, כל הכבוד.

  5. היה מדהים הדבר היחיד שביאס היה שהבאתי פריקינג 400 ש״ח לקנות אמיבו של זלדה לBoTW ומה קרה? לא היה

  6. חשוב לנו לשמוע גם אם היו דברים פחות מוצלחים בעניין הסחורה, אבל כמובן, זה לא קשור לארגון של הכנס אלא לחנויות עצמם שמכרו בכנס. לכנס עצמו לא הייתה שליטה על מה שהם מוכרים או על המחיר בו הם מוכרים את זה.

  7. אז בנוגע לסחורה מחרו קלפים של SUN AND MOON ב-25 ש"ח ומסטים ישנים יותר ב-20 ש"ח, למה? כי זה סט חדש… אז מה?!?!?! זה עדיין אותו מחיר לכל סט

  8. GOLDI אתה צודק לגמרי, להפך הסטים החדשים זולים יותר בדרך כלל, אבל 5 שקלים זה עניין עסקי הגיוני ביותר

    גלעד-אתה צודק באופן כללי, אבל בכל זאת יש הרבה חנויות בארץ שהיו שמחים לקחת חלק ואפשר לישר קו לפחות לגבי חלק מהמחירים, באותה מידה שלא הייתם מסכימים אם היו מוכרים שתייה ב40 שקלים לכוס.

    ותיקון, הבחור שהתרוצץ כל היום ושאל מה עם כולם קוראים יוסי והלא הוא היטמן, אני אומנם וותיק בפוקימון אבל חדש באתר אז עמכם הסליחה.

  9. היה כנס ממש מהנה כמו תמיד היטמן אתה שולט מגיע לכל כנס שלך מכנס מפלצות כיס הראשון מחכה כבר לכנס הבא התוכן ממש טוב אני יכול להסכים שאת זמני התחרויות היה אפשר לפזר אחרת אבל זה בסדר גמור הרעיון של התחרות של פוקימון גו רעיון ענק חתיכת הברקה תוכן טוב כמו כל כנס תודה על כנס מדהים

  10. היה כנס ממש טוב! לדעתי עדיף בפעם הבאה לעשות אותו במקום טיפה יותר גדול, כי היו יותר מדיי אנשים בכנס הפעם. אני הייתי בכל הכנסים, מהראשון ועד זה, ולדעתי, זה היה הכי פחות מאורגן עד עכשיו. אני מבין שזה מאוד קשה לארגן כנס כזה, ואני מאוד מודה לכם ולך בפרט היטמן על הקהילה המדהימה הזו שהקמת, אך בכל זאת, היה ממש צפוף הפעם לעומת הכנסים הקודמים וההרצאות היו פחות טובות לטעמי. חוץ מזה, ברגע שבאתי לקחת פיצה היא נגמרה, אז לא אכלתי. אני מניח שזה בגלל אנשים שהחליטו להיות מניאקים ולקחת יותר ממושלש אחד, אבל שיהנו להם עם הצרבת.
    בכל מקרה, מאוד נהנתי בכנס, הוא היה ממש כיף! סוף סוף היה לי עם מי לשחק פוקימון! זה אולי ישמע טיפה מוזר אחרי כל מה שכתבתי, אבל בכל מקרה, זה לא הפריע לי להנות מאוד מהכנס.

  11. וולפריק – כדי לאפשר לכולם להתחרות בטורנירים מבלי לבחור, צריך לעבור ממצב של כנס חצי-יום לכנס יום-שלם וזה מהלך גדול. אולי גם גדול מדי עלי.

    ששון – תודה רבה! שמח שנהנית!

    סער – אני עדיין מעכל את הכל חחחחח

    בלבזור – הייתה תוכניה, ויכולת להשתמש בה. אני אעלה תכנים נבחרים לאתר. נ.ב – היה נחמד להכיר אותך 🙂

    המלך – גדרה זה חתיכת שינוי כיוון. אבל אם כבר אני עונה לך, אז אשתף אותך בחלום ישן שלי – לעשות כנס בדרכים. כנס שיעבור בכמה ערים מרכזיות בארץ, ויציע תכני פוקימון בכל עיר שהוא מגיע אליה.

    ליאל – מעריך את זה!

    Goldi – ברוך הבא לקהילה!

    רועי – 1. ידוע, לא נערכנו בהתאם, יטופל.
    2. פה אתה תתקשה למצוא אוזן קשבת. הדוכנים לא רק מזמינים לך את המוצר, הם מביאים לך אותו עד ליד, עם אחריות שזה לא מזויף והם גם מצפים לעשות רווח קטן. הפרש בין 80 ל100 בזיגארד פול פורם היא מתקבלת על הדעת.
    3. זה הבחור הכי מקצועי בתחום. טל שמש שמו.
    4. הזמנו 40 מגשים, שזה 320 משולשים. זו הייתה הציפייה מבחינת קהל. באו 375 אנשים. הרוב אכלו ונהנו. באילתור של שעה אחרי שנגמרה הפיצה, שלחתי מישהו לקנות מנות פלאפל נוספות וגם הם נגמרו.
    5. ידוע. ביקשנו שוב ושוב להדליק מזגן ולא הייתה אוזן קשבת.
    6. המטרה בהצבת תחרות התחפושות במיקום האחרון בתוכניה היא על מנת שאנשים ישארו עד הסוף.

    Pikachu – להבא שווה ליצור קשר עם הדוכן מבעוד מועד ולבקש שיביא אותו לכנס.

    גלעד – אמת.

    Goldi – עיין סעיף 2 בתשובה לרועי.

    YOURE ON THE LIST 2017 – העניין עם הפוקימון גו יצא לפועל בפעם הראשונה והוא היה הברקה!

    ach – בעניין הצפיפות אתה צודק ב100%. שמתי את בן דוד שלי כאחראי על הפיצה, לא היה מי שאכל 2 משולשים, פשוט באו יותר אנשים ממשולשים. תודה, אני מעריך מאוד את התגובה שלך.

    אנשים, זה מאוד חשוב להשאיר את המחמאות ואת הביקורות שלכם. אני רק לומד מזה להבא. תודה.

    ניתן גם סתם לרשום חוויות. אני למשל למדתי השנה שהרבה מאוד אנשים רוצים לראות את סרטוני פוקידע רוטום ביוטיוב, כמו גם את המדריך שלי לפוקימון ירח לעיתים קרובות יותר. אני כבר פועל בנושא 🙂

  12. אל תישכח בשנה הבאה לעשות מרווח בין הפעילויות ואני זוכרת שהיבטחת לעשות עוד פרקים של פוקימון מון (יש יותר תגובות מהכתבה)

  13. ממש נהנתי! אני מקווה שיהיה כנס גם שנה הבאה, ואם כן אז בטוח שאני אבוא.

  14. אה, שכחתי! D: יש שני יובל באתר! D: יש את יובל הבן הציני (אני) ויש את יובל הבת עם השגיאות כתיב. D:

  15. יובל – הזוכה של פוקימון גו בכנס הוא נער נחמד שלכד 4 פוקימונים בזמן שניתן לפעילות.

  16. כל כך נהנתי ופגשתי המון חברים ויצרתי חברויות חדשות! ציירתי המון והידיים צולעות…(דימוי להלכו לי הידיים) אבל נהנתי מכל רגע! השגתי קלפים חדשים ובובות ועוד המון למדי המון בהרצאות ויצא לי לפגוש המון ממקימי האתר ומהצוות שלו אני יכול להגיד רק דבר אחד וזה תודה ליוסי ואני מניח שכולכם מודים לו אז רשמו לו איזו הודעת הוקרה במייל תודה רבה לך יוסי כל זה לא היה קורה בלעדייך!!

  17. אייל אם אתה רואה את זה בבקשה תקשר אליי זה אני בר מהכנס ויוסי בבקשה אל תמחק את ההודעה הזאת כי זה הדרך הכי טובה והיחידה שמצאתי לתקשר איתו

  18. אני פשוט לא מאמין שלא באתי, אני רואה את התגובות של כמה שזה היה כיף ואני משתגע
    בפעם הבאה אל תעשו את זה ישר על תחילת החופש טוב?

  19. היי, כאן אסף,
    היה כנס מופלא ומהנה!
    אם מישהו היה בהרצאה שלי על מקור עיצוב הפוקמונים אשמח לקבל תגובות חיוביות ושליליות. תודה!

  20. אני קניתי שתי חפיסות קלפים סאן ומון ואני עומד לעשות פתיחה שלהם עם פרסום אליכם ודעות חיוביות כלפי הכנס. אשלח קישור לסרטון

  21. היה נחמד, אבל לדעתי צריך לתת יותר זמן לחידון כדי שיותר יוכלו להשתתף. אני כבר שנה שלישית לא משתתפת בגלל חוסר מזל! גם ממש ציפיתי לזה השנה…
    הדוכנים היו סבבה, אני קניתי שני פוסטרים של פוקימון שתלויים מאחוריי ברגע זה וטבעת של סול איטר. לא היה הרבה מרצ'נדייס מעניין, לפחות לא מבחינתי.
    ההרצאה היחידה שיצאה לי להיות בה בגלל התור הארוך ובגלל הטורניר הייתה ההרצאה של גלעד. ההרצאה הייתה מגניבה ונשבעת ציפיתי שהוא יסיים עם המשפט: but hey, that's just a theory: a pokemon theory!
    אם כבר מדברים על הטורניר, השתתפתי השנה פעם ראשונה ועברתי רק את הסיבוב הראשון… טוב, מילא לא ציפיתי לנצח…
    לא ידעתי שהיה ריסטארט. בטח הייתי עסוקה מדיי בבינגו… אם הייתי יודעת הייתי משתתפת שוב!

    סיכום: הכנס היה נחמד, אבל טיפה התאכזבתי כי שנה שעברה הייתה יותר מהנה עבורי. אני בטח אזכור את הכנס הזה, ועדיין נהניתי מאוד. היי, אולי לא בזבזתי כזה הרבה השנה, אבל לפחות זה אומר שיש לי יותר כסף לכנס עולמות! דווקא דאגתי שלא יהיה לי מספיק בשביל שניהם אבל מסתבר שהיה לי די והותר בשביל הכנס הזה. סוף טוב הכל טוב :).

  22. משתמש אנונימי (לא מזוהה) – תודה! גם אני מחכה לזה חחחחח

    Poke_art – אני שמח שנהנית!

    מגה מגה מיאו – מגניב, שלח לנו לינק.

    Chimmy – אמרת לי שלום כשהיית בכנס?

    מגה מלואטה Y (אינלי כוח לרשום לשעבר) – בניגוד לשנה שעברה, הוספנו עוד חצי שעה לחידון וזה הספיק כדי לסיים אותו כמו שצריך.
    אני בטוח שגלעד יהנה לשמוע את הביקורת שלך, הוא עבד על ההרצאה שלו די קשה.
    אני עברתי בין כל החדרים והודעתי שיש ריסטרט. אפילו עצרתי את החידון וביקשתי מאסף לבשר את זה ברמקולים.
    אני שמח שנהנית! אני יודע שאפשר תמיד להשתפר! ואני מאחל לך שתהני גם בעולמות!

  23. אני ממש שמח לשמוע פידבקים על ההרצאה שלי, עבדתי עליה קשה. 🙂
    ממש נהנתי בכנס ומהזווית שמסתכלת חצי מבחוץ, נראה שהדברים הסתדרו די יפה למרות כמות האנשים המטורפת שהייתה שם.
    כמו כן, אני שמח שהוכחתי שוב שאני תמיד צודק.

  24. שנה הבאה מוכנה להגגיע מוקדם לעזור לכם בארגון…
    המיצים בחינם זה רעיון מקסים וגם הברד היה אחלה רעיון
    אהבתי את הכנס למרות שבזמן אחרון קצת פחות בקטע של פוקימון אך עדין אוהבת ותמיד אוהב
    היה כיף לראות את הסרט נחמד שהוא בעברית אבל היה קשה לשמוע עשו מלא רעש , כמובן הרצאות ממש טובות במיוחד אהבתי איך למצוא שייני חבל שלא הייתי בכול הרצאות כי מסיבה אישית רציתי ללכת מוקדם לא קשור שלא היה לי כיף פשוט היה לי בעיה אישית.
    בקיצור ישמח כנס הבא יותר דוכנים ששני הקומות היו פעילים למרות שבטח שנה הבא הכניסה תיהיה יקרה יותר אבל המלצה שלי תעשו שתי קומות ואולי גם בחוץ תביאו כמות כפולה כפולה של פיצות ושתיה ועוד דוכני אוכל ומוצרים.

  25. היטמן לצערי אני לא יכולתי להגיע לכנס ועדיין אני מאוד מעוניין לשמוע את ההרצאות יש סיכוי שאתה תוכל להעלות אותם לאתר כדי שאני גם אוכל להנות מהם?

  26. מגה מגה מיאו – תודה, צפיתי בסרטון, ונהניתי. נ.ב – הקישור ששמת בתיאור הסרטון הוא לא נכון, אשמח אם תתקן אותו בבקשה.

    להב – כן.

  27. יש סיכוי שפעם הבאה תעשו את הכנס בתחילת הקיץ (משהו כמו ה-5 ליולי או משהו באיזור) כי גם זה יפתח את החופש בצורה הרבה יותר טוב וגם אני אוכל להגיע לכנס הזה, שתכלס, אפילו יותר טוב מעולמות

  28. אני נהנתי מהקצת שעשיתי בכנס אבל יש לי כמה דברים שאני חושב שלא היו בסדר:
    1. המעברים היו צרים והדוכנים היו ממוקמים על המעבר כך שהיה ממש קשה לעבור בין חדרי התוכן לחדרי הטורנירים.
    2. בטורניר הווידאו הייתה תקלה. הטורניר הראשון לא היה סוויס. אני הגעתי לטופ ואז החלטתם שמתחילים טורניר חדש, מה שדי ביאס כי למה השקענו ארבע שעות על הטורניר הראשון. לדעתי היינו צריכים לסיים את הטורניר שכבר התחלנו, כי בעקבות זה שהתחלנו טורניר חדש עלו כמה בעיות כגון:
    3. כדי לקבוע מי יהיה מקום שלישי בטורניר הוידאו עשינו טורניר אבן נייר ומספריים. אני יודע שלא היה הרבה זמן ואני מעריך מאוד את רז על כל המאמץ של לארגן את הטורניר מחדש, אבל אני באתי לטורניר פוקימון, שבו אני מראה את כישרוני בפוקימון ולא באבן נייר ומספריים. עצוב לי שכך נקבע המקום השלישי, כי היו כמה אנשים שממש היו ראויים למקום הזה והסיבה היחידה שהם לא הגיעו אליו היתה בגלל שהם הפסידו בטורניר אבן נייר ומספריים…
    4.בגלל שהתחלנו טורניר חדש, יצא ששני הטורנירים ביחד תפסו את כל הכנס, כך שמי שהשתתף בטורניר וידאו לא הספיק לעשות שום דבר אחר. לא הרצאות, לא בינגו ולא שום דבר בסגנון.

    לצערי אני לא יכול לתת ביקורת על שאר הכנס, מכיוון שלא הספקתי להשתתף בשום פעילות אחרת.

  29. גריי – בעניין אבן, נייר ומספרים – מזל זה גם ככה חלק מהמשחק.

    בעניין הריסטארט – לפתור תקלות בזמן אמת זה חלק מלנהל כנסים.

    בעניין המיקום – ולהשתפר להבא זה חלק מהעניין.

    מקווה שנהנית מהכנס 🙂

  30. היי! היטמן אני מקווה שתענה לי על זה..
    1.במפגש ניתן לקנות כרטיסי פוקימונים מדור 1 ו2?
    2. היכן המפגש?
    (נ.ב בפוקדקס באתר חסר את דור 5 מה שגורם לאי נוחות..)
    מקווה שתענה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *