סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 10 – בלבאזור והכפר הנסתר / Bulbasaur and the Hidden Village

שם הפרק – English
Bulbasaur and the Hidden Village

שם הפרק – עברית
בלבאזור והכפר הנסתר

שם עונה ומספר פרק
אינדיגו – פרק 10

תמונת הפרק

עלילה
במהלך המסע שלהם, אש והחבורה מגיעים ליער. הם נתקלים באודיש ומיסטי מנסה לתפוס אותו, אבל בלבאזור פראי מונע את זה ממנה. אש מנסה לתפוס את בלבאזור, אבל ללא הצלחה. אש והחברים ממשיכים בדרכם ובמהלך חצייה של גשר, ברוק נופל למים. בהמשך הפרק, ברוק חוזר לחבורה, ומציג אותם בפני הבחורה שהצילה אותו. שמה הוא מלאני ועיסוקה הוא להציל פוקימונים פצועים ועייפים שהיא מוצאת ביער. בשלב הזה, אש פוגש שוב את בלבאזור ומנסה לתפוס אותו שוב והפעם הוא מצליח.

פוקימונים בולטים בפרק
 

אירועים מיוחדים בפרק
– אש פוגש את הפוקימונים: אודיש ובלבאזור.
– אש והחבורה מגיעים לכפר הנסתר.
– אש תופס את בלבאזור.

קישורים

פרק 9

עונה 1

פרק 11

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. לדשא אין חסינות מיוחדת למתקפות חשמל בהגיון הסוגים של פוקימון, אבל איך תסביר שפיקאצ׳ו ניצח את הג׳ידוד של ברוק רק עם מכות חשמל וכל סוגי האבן חסינים לחשמל כך שההיגיון די דפוק בפוקימון, לכן דיג׳ימון יותר מגניב ופוקימון יותר לבבי.

  2. הלו ליאו דיג'ימון בשבילי זה מילה גסה הם סתם מעתיקנית אתה צריך לראות כמה חיקויים עלובים יש לפלסל ומיינון,הוהו או מולטרס,ניינטלס לאקריו כל כך הרבה חיקויים עלובים

  3. וואו וואו וואו, תירגעו אנונימית ולילו, אין שום סיבה לריב. לילו, הסיבה שאש הצליח ללכוד את בלבזור עם פיקאצ'ו ושהוא הצליח לנצח את הגיאודוד והאוניקס של ברוק היא שבאנימה כל הקטע של החסינויות והכל קצת שונה, ולרוב מתעלמים מחסינויות באנימה. האנימה לא מדויקת כמו המשחקים בהרבה מובנים, ויש עוד דוגמאות כאלה כגון שהשימוש במתקפה קרן על לא תמיד מצריך תור מנוחה באנימה, והמתקפה וויל-או-וויספ עובדת כמו מתקפה שפשוט עושה נזק באנימה במקום פשוט לגרום ליריב כוויה. ולגבי כל העניין של דיג'ימון נגד פוקימון – למה כולם חושבים שהם במלחמה או שאחד מעתיק מהשני? יש הרבה מאודד אגדות ויצורים שאפשר לבסס עליהם פוקימונים ודיג'ימונים, והעובדה ששניהם סדרות אנימציה לילדים שמתעסקת במפלצות שנלחמות זו בזו לאו דווקא אומר שהם מעתיקים זה מזה! אני מודה, ישנם כמה פוקימונים ודיג'ימונים שדומים זה לזה מבחינת העיצוב אבל זה לא בהכרח אומר שהם העתיקו זה מזה! ולהתייחס אל דיג'ימון כאל מילה גסה זה כבר מוגזם – מ רע בלאהוב את דיג'ימון וגם את פוקימון?! אני אוהב את שניהם באותה מידה, ולפני שהתחלתי לאהוב פוקימון אני הייתי מכור לדיג'ימון וראיתי כל פרק וכל עונה, ואני עדיין אוהב את זה. כולם רק חושבים שדיג'ימון ופוקימו במלחמה רק בגלל שהם מותגים דומים – אבל למה אף אחד לא חושב עליהם עובדים ביחד במקום נגד?!
    http://images4.fanpop.com/image/photos/21000000/Two-Universes-intertwine-digimon-vs-pokemon-21085223-800-800.jpg
    נ.ב. היטמן אני אשמח מאוד אם זה יהיה הנושא הבא של הבעד ונגד, אם לא היה כבר נושא כזה.

  4. גופרית אדומה של ג׳ריזרד כן אני יודע שההגיון של המשחקים לא חופף לא לסדרה ולא למנגה כך שזה לא באמת משנה לי זו היתה יותר תגובה צינית עם שילוב של שאלה מכשילה, וחוץ מזה אני כמוך רק הפוך בהתחלה אהבתי יותר פוקימון מדיג׳ימון, אך בשנים האחרונות כהיותי בוגר יותר אני מחבב יותר את הכיוון שדיג׳ימון תפס לכיוון יותר בוגר ואפל עד כמה שסדרת ילדים יכולה להיות בוגרת, המזל של פוקימון זה המשחקים הנפלאים שלה שממנה בכלל נוצרה הסדרה, אבל מה הדור השלישי העלילה נהיתה ממוחזרת ולא היתה שום התקדמות מבחינת התפתחות הדמות של אש להפך ריגרסיה חזרה לאחור, כך שמבחינת סדרה דיג׳ימון לוקחת. עכשיו כולם התנפלו עליי אז למה אתה נכנס וגולש פה בעיקר בגלל הערך הנוסטלגי של פוקימון והמשחקים ומדי פעם יש פה רשומות מעניינות שיוצאות מחוץ למסגרת הברורה וזה כיף לקרוא.

  5. אנונמית כמו שג׳אריזרד אמר אין לך באמת סיבה מוצדקת לשנוא את דיג׳ימון, מכיוון ששתי הסדרות מבוססות בעיקר על חיות מעולמנו וחיות אגדיות במיתולוגיה הסינית והיפנית ועל דינוזאורים, כך שברור שיהיה דימיון חזק בינהן, לפוקימון יש יותר כמות מספרית פוקימונים ופעם העיצובים היו מצויינים אך היום יש פוקימונים עם עיצוב נוראי כמו מחזיק מפתחות שקית זבל וגלידת בורגראנץ׳ כך שהרעיונות נגמרים והעיצוב מדרדר, ודיג׳ימון עוד לא ראיתי דיג׳ימון אחד שלא נראה כמו דיג׳ימון ובגלל זה הכמות פחותה והאיכות נשמרה.
    אם כבר תכעסי על יוצרי פוקימון שבמקום לקדם את אש לאנשהו מבחינת רגשית נפשית גיל הוא נשאר באותו גיל וממחזרים כל עונה אותו דבר כל פעם. במקום לייצר המשכיות הם יוצרים עלילת ספירלה שחוזרת על עצמה בדיוק כמו הטנלובלות העלובות שאמי היקרה רואה.

  6. לילו, אתה מוזמן להתחיל לקפוץ משמחה כי לפי הפתיח החדש נראה שהם ממש הולכים לפתח את הדמות של אש מבחינה רגשית, ואת זה ראו כשהוא בכה בפתיח החדש. כמו שאמרתי אז נראה שהסדרה וכנראה גם המשחקים שיבואו אחריה עומדים להיות עמוקים ומרגשים יותר מבחינת עלילה, ואני מקווה שגם מאתגרים יותר. ואני יודע שזה קצת מוזר שתהיה עלילה עמוקה ומרגשת בסדרה שקהל היעד העיקרי שלה הוא בני עשר אבל קח את גרוויטי פולס, לא רק שהעלילה אדירה גם יש טונות של מסתורין שאופף אותה ותמיד יש מה לחקור ולנסות לפענח. פלוס יש שם בדיחות שעוברות מעל הראש של הילדים אבל אני בספק שיעשו את זה בפוקימון.
    נ.ב. פשוט תקרא לי בלייז.

  7. חחח בסדר אני אקרא לך בלייז כך יותר נוח לי וגם לך אני מניח, נחמד שהגבת מהר לא יודע אני לא רואה את העונות החדשות, אבל את רוב הידע שלי עליהם אני קורא פה באתר וכן ממה שראיתי את הפתיח החדש נראה נחמד מרענן אך אל תשכח זה רק פתיח, הבנתי שהגרטנינג׳ה שלו יקבל צורה מיוחדת שקשורה לקשר המיוחד שבינהם ולא קשורה להתפתחות מגה אלא אם כן זה יתברר שבסוף זה התפתחות מגה של גראטנינג׳ה וזה נחמד שסוף כל סוף יש לאש פוקימון מים מיומן שהוא משקיע בו, ראיתי שהרבה פה טוענים שפיקאצ׳ו ידחק לפינה וגראטנינג׳ה יהיה הפוקימון הראשי יותר נראה כמה זה יחזיק מעמד. זה מזכיר לי שהיוצרים של הסדרה בהתחלה חשבו להצמיד לאש את קלפרי בתור התחלתי. אני לשמחתי לא רואה את הערוץ דיסני אבל אני יודע על איזו סדרה אתה מדבר כי מישהו מfxp דן איתי על נושא דומה והוא הזכיר אותה ועשיתי חיפוש ועדיין אני מעדיף לראות איש משפחה ואבא אמרקאי, הערוץ היחידי שאני רואה עוד פעם בה זה ערוץ zoom בעיקר בגלל דיג׳ימון והנוסטלגיה וסבן זה בעל הערוץ גם בזמנו foox kids שהייתי מכור בתור נער. מה שכן בערוץ הילדים אין מה לחפש לראות.

  8. לילו, ברור שזה רק פתיח אבל זה פשוט לא הגיוני שהם יעשו פתיח מהמם מלא באקשן, ואפילו רואים את אש בוכה מה שלא קרה כבר מלא זמן, ויביאו עונה קקה. אני שמעתי שקרה משהו דומה עם הסאגה של אן, ולמרות זאת אני חושב שזה לא יקרה שוב במיוחד לפי איך שהגיבו המעריצים לזה. אני לא חושב שפיקאצ'ו ידחק לצד, אני כן חושב, מקווה ורוצה שייתנו לגרנינג'ה זמן מסך כמו של פיקאצ'ו אבל לא על חשבונו, כי זה היה מעצבן כמות נכבבדה של מעריצים כמו שזה גם יהיה משמח אותם.

  9. גבר אני מניח שכשהם יוכלו הם יסקרו את הפרקים, כרגע יצאו רק שני פרקים, והם עדיין לא גמרו לסקר את הפרקים של אקס וואי אז יקח קצת זמן עד שיפרסמו סיקורים לפרדים שלך אקס אאוי וזי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *