סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 7 – חלק 2/5!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו105 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל5 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 21 מזלות שונים.

– – – – –

שם: יובל

תאריך לידה: 14.6

מזל:

הרחבה: אתה טיפוס שמשתעמם מהר. יש לך יכולת לנוע מדבר לדבר באופן שאחרים לא יכולים לעשות. מישהו בסביבה הקרובה שלך עושה לעצמו המון רע בשל עישון מסיבי של סיגריות.

= = = = =

שם: עמי

תאריך לידה: 7.10

מזל: 

הרחבה: אתה רוצה לצאת בסדר עם כולם, לפעמים זה גורם לך לעשות דברים שאתה לא שלם איתם. הזדמנות כספית נדירה נמצאת על הפרק.

= = = = =

שם: אביתר

תאריך לידה: 28.8

מזל: Emolga

הרחבה: לרוב אתה טיפוס מופנם וסגור, אבל בתקופה האחרונה אתה מתנהג בצורה ששונה מהרגיל וזה מביא לך אושר רב. המשך כך.

= = = = =

שם: נסטי

תאריך לידה: 19.3

מזל: 

הרחבה: עד היום עטפת את עצמך בשכבות כדי להגן עליך מפני אלה שרוצים ברעתך, אבל גם הרחקת את אלה שרוצים בטובתך. הזמן האחרון דווקא היווה שינוי ואתה מצליח להיפתח לדברים חדשים.

= = = = =

שם: ניסים

תאריך לידה: 19.5

מזל:

הרחבה: הדבר שאתה הכי אוהב זה להיות בחברת אנשים, להיות לבד מפחיד אותך קצת. יש לך הזדמנות להכיר אנשים חדשים, גם בתחום הרומנטי, דבר שיבוא לקראת סוף החופש הגדול.

= = = = =

שם: אורי

תאריך לידה: 2.12

מזל:

הרחבה: למרות הלחץ שאתה מרגיש, בסך הכל זו תקופה די נעימה עבורך. אתה ניחן בתיאבון בריא. אולי הגיע הזמן לחשוב על היכרות עם עולם היוגה.

= = = = =

שם: שי

תאריך לידה: 8.10

מזל:

הרחבה: אתה נולדת כשאתה חושב שאתה החכם באדם, לפעמים זה גם נכון. הזמן הקרוב יאופיין בחזרה לשגרה, אבל גם שם אתה יודע שתצטרך לעשות שינוי בגישה שלך כדי לעבור את זה כמו כולם.

= = = = =

שם: פלג

תאריך לידה: 16.10

מזל: Swampert

הרחבה: תנועה, זרימה ועצמאות מאוד חשובה לך. זו הסיבה שאתה חולם לעשות רישיון נהיגה, אבל הגיל עדיין לא מאפשר את זה. חכה כמה שנים ואתה תגיע גם לזה.

= = = = =

שם: עופר

תאריך לידה: 22.11

מזל:

הרחבה: אם מישהו ישאל מה זה להיות אתה, התשובה תהיה חייבת להיות כשאתה מוקף בחברים או בבני משפחה. אתה לא מכיר שום דבר אחר. זה עשוי לעכב קצת את העצמאות שלך.

= = = = =

שם: גלעד

תאריך לידה: 03.07

מזל: 

הרחבה: אתה רוצה לשים את טביעת האצבע שלך בכל מקום שאתה נמצא. לפעמים זה גורם לאחרים להרגיש שהם נקברים תחתייך. התקופה הקרובה צפויה להיות ממוקדת קריאה.

= = = = =

שם: אוריה

תאריך לידה: 26.11

מזל:

הרחבה: משהו בפן הפילוסופי תמיד ריתק אותך. אתה אוהב לשמוע תיאוריות, דעות ודברים שאף אחד אחר לא מאמין בהם. זה טוב בעיקר לפיתוח הצד היצירתי שלך.

= = = = =

שם: טל

תאריך לידה: 13.10

מזל:

הרחבה: התקופה הקרובה תביא איתה הפתעות, ניתוקים, חידושי קשר והמון בלבול. זכור למקד את רשת הביטחון שלך באדם שאתה יודע שיהיה שם בשבילך גם אחרי כל הבלאגן.

= = = = =

שם: סער

תאריך לידה: 20.3

מזל:

הרחבה: חוסר חשק מוביל אותך לנהל חיים של 50% כוח. הכנסת אתגרים חדשים לחייך, הצבת מטרות וניסיון לעמוד בהם יעשו נפלאות לתחושת הביטחון העצמי וההישגיות שלך.

= = = = =

שם: Weezee

תאריך לידה: 6.8

מזל: 

הרחבה: התקופה הקרובה בחייך נראית כאילו היא לקוחה מסרט הוליוודי מוצלח, הכל נראה טוב, ורוד ונהדר. אתה צפוי להכיר אדם חדש שילווה אותך לעוד הרבה זמן.

= = = = =

שם: איתי

תאריך לידה: 20.9

מזל: Slaking

הרחבה: אמונה היא נושא שמאוד מעסיק את הסביבה שלך. אתה לפעמים שואל את עצמך – האם זה הכרחי? יציאה למסגרות אחרות עשויה להיות בלתי נמנעת בתקופה הזו של החיים.

= = = = =

שם: דין

תאריך לידה: 03.08

מזל: Frison

הרחבה: אתה אוהב חופש, ולפעמים אתה שוכח לנצל את זה, עד לרגע שבו החופש שלך הופך להיות מוגבל. מחשבות על מערכת היחסים שלך עם ההורים יעסיקו אותך הרבה בזמן הקרוב.

= = = = =

שם: ליגל

תאריך לידה: 27.6

מזל: Keldeo

הרחבה: גם אם החיים לא קלים, יש לך כישרון לראות את הדברים על הצד הטוב ביותר, ולעשות מכל דבר צחוק. התפתחות בתחום האוספים תביא לך אהדה שטרם הכרת קודם.

= = = = =

שם: ירדנה

תאריך לידה: 27.11

מזל:

הרחבה: אתה מאוד רגיש, אתה לא אוהב לשמוע ביקורת שלילית, וזה יכול להוציא אותך מהשלווה שלך. התקופה הקרובה דווקא תתאפיין בהמון מחמאות, הכרה ופרגון, גם מצד אלה שלא ציפית שיעשו את זה.

= = = = =

שם: שליו

תאריך לידה: 20.9

מזל:

הרחבה: אתה לא אותו בן אדם שהיית לפני שנה, וגם בעוד שנה אתה תשתנה מקצה לקצה. יש לך כשרון להצחיק אנשים, במיוחד עם בדיחות שחורות / קרש / לא מצחיקות.

= = = = =

שם: רועי (שמוליק)

תאריך לידה: 4.2

מזל:

הרחבה: אתה מונע מדחפים ספונטניים, כלומר שאם בא לך פתאום לעשות משהו, אתה תעזוב את הכל, ותעשה את זה. גם אם זה בא על חשבון דברים חשובים, כמו לימודים או משפחה.

= = = = =

שם: יוסי

תאריך לידה: 4.8

מזל:

הרחבה: אתה מנהל את חייך בשני קצוות, הראשון זה בניסיון לשמח את הסובבים אותך, והשני זה דרך האני המאמין שלך. אתה חייב לעשות בחירה, אחרת תסכול ומרירות ימלאו את חייך.

= = = = =

שם: רנן

תאריך לידה: 17.12

מזל:

הרחבה: מוסיקה תמיד הייתה חלק משמעותי מהחיים שלך. הבריאות שלך היא טובה. הצבעים ירוק וכחול יהפכו להיות דומיננטיים בחייך בחודש הקרוב.

= = = = =

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. אוי כל-כך נכון! סבתא שלי פעם קיבלה סרטן בגלל סיגריות. היא הצליחה להחלים במזל. נחשו מה? היא עדיין מעשנת. האמת שאני מעדיף את נידורינה, אבל כל השאר נכון.

  2. טוב שלא קיבלתי סלוברו, סלוקינג הוא אחלה פוקימון, וכן, אני מצליח במבחנים הרבה (חוץ מבגיאוגרפיה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *