סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 7 – חלק 4/5!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו105 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל5 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 21 מזלות שונים.

– – – – –

שם: ליאו

תאריך לידה: 24.6

מזל: Sealeo

הרחבה: התקופה הקרובה תביא איתה אופציה לפתוח דלת חדשה. כלומר, אם עד עתה היית במצב מנטלי מסוים שבו הרגשת שאין לך כיוון או מטרה, עכשיו זה הזמן לשינוי.

= = = = =

שם: גל

תאריך לידה: 8.11

מזל: Carapagos

הרחבה: הזמן למנוחה נגמר, אתה אומנם נהנה מסדר יום כייפי במיוחד, אבל הגיע הזמן שתחליף את היום והלילה, תשקיע מעט בעצמך ותכין את עצמך לספטמבר.

= = = = =

שם: שלו

תאריך לידה: 27.9

מזל:

הרחבה: פעמונים (הצליל, המשמעות, הקונוטציה) הופכים להיות מאוד משמעותיים עבורך. בנוסף לכך, אתה מרגיש את עצמך מוכן לקחת צעד אחד נוסף בדרך להיות בוגר.

= = = = =

שם: ליאל

תאריך לידה: 8.11

מזל:

הרחבה: גם אם אתה לא מתכוון לזה, כשאתה מבקש משהו ממישהו, לרוב זה נעשה. אתה בדרך כלל חברותי, אתה לא אוהב שאומרים לך מה לעשות, ויש לך עולם שלם שבנית לך שאתה בורח אליו בכל פעם שבא לך.

= = = = =

שם: אלמוג

תאריך לידה: 5.2

מזל:

הרחבה: היחסים שלך עם אחים/יות שלך הם מורכבים. אתה לפעמים מרגיש ששמים אתכם בזכוכית מגדלת או שמעדיפים את אחד מכם יותר מהשני. הכי טוב לא לקחת את זה ללב. דברים טובים עוד יגיעו בהמשך.

= = = = =

שם: רותם

תאריך לידה: 27.6

מזל: Funecire

הרחבה: אהבה כרגע היא מרכז חייך. אתה שמח, יש לך פרפרים בבטן, ואתה כמעט ולא אוכל, בגלל אותה התאהבות. חשוב לחשוף את רוב הקלפים שלך במערכת יחסים כדי לשמור עליה בריאה.

= = = = =

שם: עידו

תאריך לידה: 21.12

מזל:

הרחבה: אתה מבולבל מבחינת האופן שבו אתה רוצה להשקיע את הזמן. כלומר, אם זה היה תלוי בך, היית משקיע את הכל בבנות. אם זה תלוי בחברים, היית איתם. אם זה תלוי בהורים, היית בבית. חלוקת לו"ז תעזור לך המון.

= = = = =

שם: אלמוג

תאריך לידה: 2.5

מזל: Miamiasme

הרחבה: אתה אוגר בעצמך המון דברים. לפעמים אתה מרגיש שאתה יכול ליותר, אבל מישהו או משהו עוצר אותך, משאיר אותך במקום שלך, ודואג שלא תכיר את היכולות האמיתיות שלך. אתה חייב לעשות משהו בנדון.

= = = = =

שם: רז

תאריך לידה: 6.3

מזל: Sableye normal sprite

הרחבה: יש לך תיק. אומנם לכולם יש את המטענים שלהם, אבל אצלך זה קיים בכל אספקט בחייך. אין לך הרבה מה לעשות בנדון, אלא רק לראות את הצד החיובי של הדברים. זה יגרום לך אושר.

= = = = =

שם: יותם

תאריך לידה: 13.7

מזל:

הרחבה: הקשר עם אבא או אמא יכול להיראות יותר טוב. אתה מוצא את המפלט שאתה כל כך חושק במקומות אחרים, כמו חברים, כמו אינטרנט, וזה נורמלי לחלוטין. עבודה חדשה בפתח.

= = = = =

שם: עידו

תאריך לידה: 27.8

מזל:

הרחבה: אם היו מחפשים את ההגדרה המילונית לאושר, היו מוצאים את הפרצוף שלך ליד. שתזכה לעוד הרבה רגעי אושר בחיים, והלוואי על כולנו להכיר גישה לחיים כמו שיש לך.

= = = = =

שם: מקס

תאריך לידה: 24.11

מזל: Tutafeh

הרחבה: סוד כלשהו עובר אליך ואתה מתקשה לשמור אותו. זה אומנם לא ישנה סדרי עולם, אבל אולי עדיף לשמור אותו לעצמך, או לפחות לספר לבעל הסוד שאין באפשרותך לשמור אותו.

= = = = =

שם: איתן

תאריך לידה: 15.3

מזל:

הרחבה: תמיד רואים אותך בתור הבוגר, האחראי, זה שצריך לדאוג לכולם. לפעמים זה נותן לך סיפוק שלא הכרת מימייך. אבל לפעמים זה גם קצת מעיק כי בכל זאת אתה רוצה לחוות קצת מהחיים הרגילים של בני גילך.

= = = = =

שם: אבישי

תאריך לידה: 20.8

מזל:

הרחבה: התקופה הקרובה תאופיין בהמון חשבון נפש, על המצב שלך, על איפה אתה רוצה להיות בעוד "ככה וככה" זמן, הצעה שאולי תעזור לך היא לתרום מזמנך לעשות טוב לאחרים.

= = = = =

שם: יניב

תאריך לידה: 17.6

מזל:

הרחבה: אתה מאמין גדול בזרימה. כלומר – אם טוב לך, אתה נהנה מהרגע ורוכב על הגל הזה עד תומו. אם רע לך – אתה אומר – שזה יעבור ולא נותן לזה יותר מדי מחשבה. אתה צפוי להכיר בחורה חדשה.

= = = = =

שם: שחר

תאריך לידה: 14.10

מזל:

הרחבה: החיים שלך מורכבים ממשפחה, לימודים, חברים ותמיד נראה שיש לך מה לעשות. תקופת החגים תהיה ממש סופר חיובית עבורך. אתה גם צפוי להכיר את החברה הבאה שלך בחודשיים הקרובים.

= = = = =

שם: שי

תאריך לידה: 8.10

מזל:

הרחבה: יצירתיות היא שם המשחק שלך. זה אומר שאם אומרים לך להכין פרויקט כלשהו, אתה מסוגל לחשוב על דברים שאף אחד אחר לא יעלה במוחו, וברוב המקרים, גם יש לך את האפשרות להוציא את זה לפועל. חזק ואמץ.

= = = = =

שם: לירון

תאריך לידה: 22.2

מזל:

הרחבה: אתה טיפוס לא שגרתי. זה אומר שרוב מי שמכיר אותך, לא מבין אותך כמו שהיית רוצה. הכוכבים מצביעים שהתעקשות מיותרת לפעמים מובילה לסיבוכים מיותרים.

= = = = =

שם: קים

תאריך לידה: 16.1

מזל: Jirachi normal sprite

הרחבה: אתה מוקף באהבה מכל עבר. אתה מרגיש לפעמים שאתה כל יכול. אחרים רואים אותך בתור משאלה שהוגשמה, כוכב, סופר-סטאר, וזה נותן לך המון כוח והמון אושר להמשיך הלאה.

= = = = =

שם: אמיר

תאריך לידה: 23.2

מזל:

הרחבה: האדם שאתה עכשיו הוא שונה מהאדם שהיית לפני תקופה. זה כאילו קרה משהו בחיים האישיים שלך, משהו גדול, שגרם לך להתעורר על החיים שלך. המוטו שלך מעכשיו צריך להיות – לחיות כאילו חיים רק פעם אחת.

= = = = =

שם: עדו

תאריך לידה: 23.11

מזל:

הרחבה: אתה טיפוס מצחיק. יש לך ראש לבילויים, אבל אין לך ראש ללימודים. אתה חולם להיות המקצוען הכי טוב בעולם, אבל לא ממש בא לך לעשות את כל העבודה שכרוכה בזה. התקופה הזו תתאפיין בחידוש המלתחה.

= = = = =

פוסטים קשורים

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *