סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

התפתחות מגה שרק מחכות לקרות / גיא סבג

הרעיון של הרשומה הוא להציג התפתחויות מגה שאינן קיימות, ושאמורות לדעתי להתגשם בשלב כזה או אחר.

1. כל מי שצפה בפרק השני של האנימה של פוקימון, ראה את הלוח של הציפורים האגדיות על הקיר של מרכז הפוקימונים. ארקניין מופיע שם במקום הו-הו. לפי דעתי, ארקניין אמור היה להיות אגדי האש במקום הו-הו, אבל כנראה שזה היה יותר מדי מוזר עבור יוצרי פוקימון ליצור שלוש ציפורים אגדיות, ושהאגדי הרביעי יהיה אריה, ולכן התפקיד של ארקניין השתנה, והו-הו הפך להיות אגדי במקומו. על סמך נתון זה, אני טוען שאמור לצאת לארקניין התפתחות מגה משלו.

2. עכשיו אני הולך לדבר קצת על מיוטו. אם הוא שיבוט שמורכב מהד.נ.א של מיו, ויש לו שתי התפתחויות מגה, איך זה שאין למיו התפתחות מגה משל עצמו? בוא ניתן לו גם אחת.

3. התיאוריה הבאה שלי היא ממש פשוטה: כולם מכירים את הפוקימונים החצי אגדיים שמופיעים בפוקידע (טיירניטאר, דרגונייט, סלמנס). כפי שאתם יודעים, לכל הפוקימונים הללו יש התפתחות מגה. לכולם, חוץ מאחד: דרגונייט. לכן, אני טוען שלדרגונייט צריך להיות התפתחות מגה משלו.

4. נראה לי שכולם יסכימו איתי לגבי זה שצריך להיות התפתחות מגה נוספת לבלסטויז וגם לוינאזור. למה? כי לצ'ריזארד יש שתיים, אז מן הראוי שגם להם יהיו שתיים. אני לא צודק?

5. מגה גולדאק. תחשבו על זה: פסיידאק שיחק תפקיד ראשי באנימה בתור פוקימון בעל כוחות מסתוריים שהוא לא ממש שולט בהם. בפרק "ביי ביי פסיידאק", מיסטי חושבת שפסיידאק התפתח לגולדאק שהיא פגשה אותו על חוף באי קינו לאחר שאיבדה את פסיידאק. בפרק, גולדאק מתואר כבעל כוחות על חושיים חזקים והוא גרם לכולנו להאמין שגולדאק הוא סוג על חושי, אפילו שהוא רק סוג מים. לפי טענה זו, אני חושב שהוא חייב לקבל התפתחות מגה ולהפוך סוף סוף לסוג על חושי ולממש את הפוטנציאל שלדעתי חבוי בו. מה אתם אומרים?

רוצים עוד כתבות כאלו?
כתבו לי בתגובות!
בברכה, גיא סבג.

 

פוסטים קשורים

25 תגובות

  1. לא לכל ה-"חצי-אגדיים" (קוראים לזה אגדי מדומה) יש התפתחות מגה. יש אחד בכל דור חוץ מבדור השלישי שיש בו שניים, ורק לאלה של הדור השני, השלישי והרביעי יש התפתחות מגה. חוץ מזה, אם דרגונייט יקבל התפתחות מגה, יקראו לאבן המגה שלו "דרגונייטייט". (מאותה סיבה מגניום לא תקבל קריסטל-Z משלה)

  2. דרגונייט-נייט נשמע כמו ברכה שהורים דרקונים אומרים לתינוקות שלהם לפני שינה. זה חמוד.

  3. צריך מגה פרוסלאס ומגה סלוקינג כי לגליילי וסלוברו כבר יש.
    הם יכולים לעשות את זה, הרי הם עשו אותו דבר עם גלייד ב-ORAS.

  4. כןלם פה פיוזנים נראים
    ארקנין ואמבואר
    מיו ומיוטו
    דרגוניט וריקווזה
    בלסטויז ואגרון
    וינאזור ווילפלום
    גולדק ומיאוסטיק

  5. וואו לא ציפיתי לכזאת תמיכה על התיאוריה הזאת!
    תודה לכל מי שהציע רעיונות, אני מבטיח שאשתמש בהם!
    דרך אגב, תרצו שאכין תיאוריה על מיזוגים ומתי נראה עוד כאלו באנימה?

  6. רעיון יפה.
    בכתבה הבאה אתן גם סוג.
    אגב בדיוק התחלתי לעבוד על הכתבה הבאה ואני מתכוון להשתמש ברעיון של סער וברעיון של ging2248.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *