סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון הסרט ה20: אני בוחר בך! (צפייה ישירה והורדה)

צפייה ישירה דרך פייסבוק:

 

לינק להורדה בטורנט: https://nyaa.si/view/981884

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. אין לזה כתוביות…
    האם תתרגם יום אחד סרט כאלה..?
    (גם כמה סרטים קודמים כמו שחור/לבן וXY…)

  2. אלעד – ההורדה שמצורפת לרשומה כוללת כתוביות באנגלית. או שמא התכוונת לכתוביות בעברית? עדכן אותי בבקשה. נראה מה נוכל לעשות בנדון.

  3. וואו זה היה סרט אדיר!!!!!!!!!!!! בדרך כלל אני לא צופה באנימה ובסרטים שלה (חוץ מקצת בסאן ומון) אבל לזה ממש חיכיתי, וזה השתלם, סרט מעולה!

  4. רשום שהסרטון לא יכול להתנגן באנגלית
    אבל לפני כמה דקות הוא עבד
    למההה?

  5. שמתם לב לחוק המוזר הזה באנימה שתמיד גיבור הסרט/סדרה יושב בכיתה ליד החלון?

  6. סרט מאוד נחמד, אבל לדעתי הוא היה מוצלח יותר אם הוא לא היה מנסה לשחזר קטעים מהאנימה כמו הפרידה מבטרפרי. זה לא ממש היה קשור. השחזור לסיפור של צ'רמנדר היה יותר טוב, אבל הייתה להם הזדמנות פז לתת לצ'רמיליון סיבה טובה לא להקשיב לאש, חבל שהם פספסו. גם הקטע שאש חוזר לחיים לא ברור בכלל, יכלו לפתור את זה בצורות כל כך הרבה יותר אלגנטיות.
    כן אהבתי את הקריצה לסרט הראשון עם שני המאמנים שהיו באי של מיוטו.
    חוץ מזה, כשסורל שאל את וריטי מה היא עושה כל כך רחוק מהבית והיא הסמיקה, משום מה הייתי בטוח שהיא עקבה אחריו כי היא מאוהבת בו. חבל שלא קרה עם זה שום דבר והם נפרדו בסוף, כי לא הייתה לה שום סיבה אחרת להתחמק מלענות.

  7. בהתחלה הציגו לנו את אש בתור מאמן שרוצה להיות פוקימון מאסטר על ידי חברויות, בעוד קרוס רוצה להיות הכי חזק ולא איכפת לו מחברויות.

    עוד דבר שהציגו לנו זה את הנוצה שאש קיבל מהו-הו, אותו פוקימון שהחזיר את הנפשות השרופות ממגדל הטין.

    לבסוף הציגו לנו את מארשאדו אשר הופך דברים טובים לרעים.

    הסרט הוא טוב.

    אפשר להפוך אותו ליותר טוב אם לאחר המפגש בין אש לקרוס, אש מתחיל להיות יותר ויותר ממורמר, יותר רע ויותר קרוס, עד לשלב שאפילו קרוס נהיה נחמד לידו.

    ואז כשאש מגיע לשים את הנוצה במקום שלה, היא לא עובדת והוא מת במקום. בתגובה לכך פיקאצ'ו יורה ברק לשמיים, הו-הו מגיע, ומציל את אש כמו שהוא הציל את הכלבים האגדיים לאחר שהנשמות שלהם נאכלו; רק שבמקרה של אש נשמתו נאכלה על ידי הרוע. לאחר מכן אש מגלה שהכל אשמתו של מאראדו והוא מנהל קרב פוקימונים ביחד עם פיקאצ'ו נגד מארשאדו, ומנצח.

    סוף טוב, הכל טוב.

  8. סרט פצצצצההההההההה!!
    עכשיו ראיתי אותו!!!!
    בזבוז שלא יצא לקולנוע בארץ!! היה הולך להיטטט!!

  9. יכל להיות סרט עם פוטנציאל טוב מבחינת הנגיעה לעונה הראשונה ובתחילת דרכו של אש..
    א-ב-ל הסרט בסופו של דבר הרס בעיקר.. וזה ממש חבל!

    הרסו את כל הקטע של הנוסטלגיה שבסדרה עם השחזורים מהעונה הראשונה שבעצם מבטלים את האירועים שבאמת קראו, פרקים ששווים זהב למי שגדל על הסדרה בתכלס..

    מטפוד מתפתח כדי לעזור לאש לברוח מלהקת בידרילים כשלצידו מיסטי וברוק..
    גם הפרידה מבטרפרי הייתה בלוויתם של חברי הצוות הנוסטלגיים האהובים מיסטי וברוק.

    פיקאצו אכן הגן על אש מפני להקת ספירואיים שתקפו אותם כתוצאה מזריקת אבן טועה, אך הוא היה רכוב על אופניים שמיסטי השאילה לו וההגנה של פיקאצו עליו עם מכת הברק הרסה לחלוטין את האופניים, ומיסטי מצטרפת למסע של אש מלחתחילה בעצם רק בכדי שיחזיר לה את הסכום על האופניים שהרס לה, עניין שמלווה את הצופים לכל אורך העונה הראשונה ומעבר לה.

    בעונה הראשונה כאשר צרמיליון התפתח לצאריזארד הוא עבר שינוי באופי, דבר הקורה לעיתים לפוקימונים לאחר התפתחות, וכתוצאה מכך לא הקשיב לאש ורק לאחר תהליך הנמשך כמה עשרות פרקים מגיע אש למצב בו צריזרד סוף סוף מקשיב לו, הסרט כביכול מחק את האירוע הזה.

    כמו כן הסרט דחס בתוכו כל כך הרבה התרחשויות והתפתחויות של פוקימונים מה שנותן הרגשה כאילו הכל קרה בתוך יומיים ולאחר שאש השיג רק את התג הראשון שלו כשלרשותו קיימים רק פיקאצו וצאריזרד.

    בנוסף לאחר תקופה כה קצרה אש מצליח להביס מאמן ותיק וחזק ועוד מסוגל להתמודד עם הו-הו האגדי, דרוש לו שנים של אימונים כדי להגיע לרמה כזו ולא זמן קצר כמו שמורגש בסרט.

    לסיכום הסרט ערוך טוב גרפיקה טובה, אהבתי את השילוב של מאמנים מארצות שונות עם פוקמונים מהעונות המתקדמות ,אבל בעיקר יש הרגשה גדולה של החמצה ושל זלזול בעלילה הכולל קטעים לא כל כך מוסברים, כמו המוות והחזרה לחיים של אש שבאה משום מקום, ופגיעה קשה בעונה הראשונה והטובה של הסדרה הזאת..כאילו הם תקעו לעצמם סכין בלב…

    מה אתם חושבים..?

  10. מישהו יכול לעזור לי, אני לא מוצא את הכפתור צפייה ישירה וההורדה לא עובדת כי הווינדוס עשר לא תומך בסיומת של הקובץ….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *